Показати схожі тендери

Закупівля Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області від Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-003624-a
Id Tender 13ac206f1d4844ba82f477f0d70d4890
План UA-P-2025-06-19-003566-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 11:08
Остання зміна 11.09.2025 09:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 918 954 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 594.77 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 11:07 до 09.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 11:07
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 11:07
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:42
до 18.08.2025 15:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 17:45
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2025 15:45
до 11.09.2025 09:41
Період уточнень
з 19.06.2025 11:07 до 06.07.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 11:07 до 06.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:42 до 18.08.2025 15:45
Період кваліфікації
з 09.07.2025 14:42 до 18.08.2025 15:45
Основні параметри
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 918 954 грн.
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
2 918 954 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14594,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Аукціон
Cтарт аукціону
09.07.2025 14:07
Закінчення аукціону
09.07.2025 14:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
1 111
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
82660, Україна, Львівська область, Населені пункти Славської територіальної громади , Адреса місцезнаходження підпорядкованих відділу освіти,культури та спорту Славської селищної ради закладів та установ
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАНДУРА ОКСАНА ЄВГЕНІВНА"
Пропозиція:
2 917 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
2 280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Козимир Олена Олександрівна"
Пропозиція:
2 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Талалай Олександр Миколайович
Пропозиція:
2 387 847 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.07.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.07.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Стегура
Електронна пошта
Телефон
+380687511212
Замовник
ЄДРПОУ
45323641
Повна назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Поштовий індекс
82660
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Стрийський р-н, селище міського типу Славсько
Адреса
вул. Івасюка, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 16.07.2025 17:45 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 14:42 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.07.2025 17:45
Повідомлення про рішення
09.07.2025 14:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.07.2025 17:53 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 17:45 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.07.2025 17:53
Повідомлення про рішення
16.07.2025 17:45
Витяг з ЄДР
16.07.2025 17:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.07.2025 15:57 по 30.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 17:53 по 14.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.07.2025 15:57
Повідомлення про рішення
23.07.2025 13:36
Електроний протокол про продовження строку
16.07.2025 17:53
Витяг з ЄДР
16.07.2025 17:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 11:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд уповноваженою особою питання щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ФОП "Козимир Олена Олександрівна" по закупівлі: «Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю)». 2. Засідання відбулося: Дата – «23» липня 2025 року; 11 год. 00 хв. Місце засідання – вул. В. Івасюка, 24, селище Славсько, Львівська область, Україна, 82660. 3. Порядок денний: 3.1. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по закупівлі: «Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю).» 4. Уповноважена особа встановила: 4.1. 09.07.2025 року в електронній системі закупівель відбулося розкриття тендерних пропозиції по закупівлі: Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) За положеннями абзацу 2 пункту 36 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноважена особа встановила, що беручи до уваги значний обсяг документів, поданих у складі тендерної пропозиції, з метою забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель та належного проведення кваліфікації учасника закупівлі ФОП "Козимир Олена Олександрівна" зокрема, встановлена об’єктивна необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції вказаного учасника. 5. Уповноважена особа вирішила: 5.1. Керуючись абз.2 п.36 Особливостей, ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП "Козимир Олена Олександрівна" по закупівлі: Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (код ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.07.2025 13:36
Дата кінця розгляду
14.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 18.08.2025 15:45 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.07.2025 15:57 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 15:46
Довідка НАЗК
18.08.2025 15:45
Повідомлення про рішення
24.07.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-19-003624-a-c1
Підписаний і діє
Номер
01/326-1
2 917 000 грн.
2 917 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 111 (штуки)
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Ролети тканинні для потреб закладів, установ, організацій, підпорядкованих відділу освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Кількість
1 111
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Повна назва
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45323641

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БАНДУРА ОКСАНА ЄВГЕНІВНА"
Повна назва
ФОП "БАНДУРА ОКСАНА ЄВГЕНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3043308749

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 09:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000033
Дата створення проекту
08.09.2025 12:33
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 15:37
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 №214 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.09.2025 №214. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-19-003624-a, 19.06.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 15:37
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-19-003624-a, яка проводилася Відділом освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 17:05
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 17:06
-
Відповідь
Відповідь на запит органу фінансового контролю моніторингу закупівлі (UA-2025-06-19-003624-a)
8 вересня 2025 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу закупівлі (UA-2025-06-19-003624-a) 9 вересня 2025 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак. Відповідь на даний запит надається замовником у встановлених ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк. З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено методом аналізу ринку: здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: Інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції (https://epicentrk.ua/ua/shop/rulonnye-shtory/,https://prom.ua/ua/Rolety-na-okna.html,https://ekipazh.ibud.ua/ua/praisy-companii/227323) спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на авторизованих електронних майданчиках, а саме: згідно з пп. 1.1 пунктом 1 метод 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Наявність бюджетних призначень для здійснення закупівлі підтверджується довідкою про зміни до кошторису, складеною відповідно до вимог чинного бюджетного законодавства. Зазначений документ засвідчує внесення змін до розпису бюджетних асигнувань та забезпечує фінансове покриття витрат, пов’язаних із закупівлею вказаного предмета (копії надаються). 2. В частині надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі посилання надається: https://gromada.org.ua/gromada/slavska/news/1757661440/
Рішеня
12.09.2025 14:56
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 918 954 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380687511212
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 918 954 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури та спорту Славської селищної ради Стрийського району Львівської області
Контактний телефон:
+380687511212
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності