Показати схожі тендери

Закупівля Граблі віялові пластик, граблі віялові дротові металічні, лопата снігова металева, лопата снігова пластмас, лопата штикова сталева, лопата штикова Fiskars або еквівалент, лопата совкова сталь, лопата американка сталь, граблі металеві гвоздикові від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-003232-a
Id Tender 8bd64ae9b5db48b8a0fc66dfda17827d
План UA-P-2025-06-19-003763-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.06.2025 10:54
Остання зміна 22.07.2025 15:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
304 853 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 524.27 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 10:53 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 10:53
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 10:53
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:06
до 14.07.2025 12:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 14:21
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 12:44
до 22.07.2025 15:03
Період уточнень
з 19.06.2025 10:53 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 10:53 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:06 до 14.07.2025 12:44
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:06 до 14.07.2025 12:44
Основні параметри
Граблі віялові пластик, граблі віялові дротові металічні, лопата снігова металева, лопата снігова пластмас, лопата штикова сталева, лопата штикова Fiskars або еквівалент, лопата совкова сталь, лопата американка сталь, граблі металеві гвоздикові
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
304 853 грн.
Граблі віялові пластик, граблі віялові дротові металічні, лопата снігова металева, лопата снігова пластмас, лопата штикова сталева, лопата штикова Fiskars або еквівалент, лопата совкова сталь, лопата американка сталь, граблі металеві гвоздикові
Назва предмета закупівлі
Граблі віялові пластик, граблі віялові дротові металічні, лопата снігова металева, лопата снігова пластмас, лопата штикова сталева, лопата штикова Fiskars або еквівалент, лопата совкова сталь, лопата американка сталь, граблі металеві гвоздикові
Очікувана вартість
304 853 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1524,27
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 11:25
Закінчення аукціону
27.06.2025 12:06
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 150 (штуки)
Граблі віялові пластик
Опис предмета закупівлі
Граблі віялові пластик
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 150 (штуки)
Граблі віялові дротові металічні
Опис предмета закупівлі
Граблі віялові дротові металічні
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 180 (штуки)
Лопата снігова металева
Опис предмета закупівлі
Лопата снігова металева
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
180
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 80 (штуки)
Лопата снігова пластмас
Опис предмета закупівлі
Лопата снігова пластмас
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Лопата штикова сталева
Опис предмета закупівлі
Лопата штикова сталева
Код ДК 021:2015
44511110-9 - Штикові лопати
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 50 (штуки)
Лопата штикова Fiskars або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Лопата штикова Fiskars або еквівалент
Код ДК 021:2015
44511110-9 - Штикові лопати
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 100 (штуки)
Лопата совкова сталь
Опис предмета закупівлі
Лопата совкова сталь
Код ДК 021:2015
44511120-2 - Совкові лопати
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 100 (штуки)
Лопата американка сталь
Опис предмета закупівлі
Лопата американка сталь
Код ДК 021:2015
44511110-9 - Штикові лопати
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 100 (штуки)
Граблі металеві гвоздикові
Опис предмета закупівлі
Граблі металеві гвоздикові
Код ДК 021:2015
44511340-0 - Граблі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
245 554.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Устіловська Олександра Романівна
Пропозиція:
197 997 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП НОВИЦЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
243 935 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ"
Пропозиція:
246 302 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Каніболоцька Ірина Валеріївна
Пропозиція:
266 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 10:54
Оголошення про проведення закупівлі
19.06.2025 10:54
Тендерна документація
19.06.2025 10:54
-
19.06.2025 10:54
-
19.06.2025 10:54
Проект договору
19.06.2025 10:54
-
19.06.2025 10:54
-
19.06.2025 10:54
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Пляка
Електронна пошта
Телефон
+380577253321
Замовник
ЄДРПОУ
02220763
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК"
Поштовий індекс
61023
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Сумська, 81
Кваліфікація
Лот № 1 Граблі віялові пластик, граблі віялові дротові металічні, лопата снігова металева, лопата снігова пластмас, лопата штикова сталева, лопата штикова Fiskars або еквівалент, лопата совкова сталь, лопата американка сталь, граблі металеві гвоздикові
Період вимог/скарг з 03.07.2025 14:21 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:06 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.07.2025 14:21
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасник надав тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам додатку 4. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнену тендерну пропозицію згідно вимог додатку 4 тендерної документації Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації надати проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасник надав проект договору не у відповідності вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проект договору у відповідності до вимог тендерної докуметації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу 6 тендерної документації надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Учасник надав довідку в яка не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 6 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 5 до тендерної документації вимагається лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: -для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; -для учасників-юридичних осіб –завірену копію статуту. У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників; -копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників – фізичних осіб: паспорт; довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; - для учасників-юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання; Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 розділу 5 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист роз’яснення згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 2 тендерної документації вимагається оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору. Учасник надав лист відгук який не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист відгук згідно вимог тендерної документації.
Створено
02.07.2025 11:08
Надати до
03.07.2025 11:08
Період вимог/скарг з 14.07.2025 12:44 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 14:21 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 12:44
Довідка НАЗК
14.07.2025 12:44
Повідомлення про рішення
10.07.2025 14:45
Електроний протокол про продовження строку
03.07.2025 14:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 10:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути через достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).
Дата продовження строку розгляду
10.07.2025 14:45
Дата кінця розгляду
01.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п. 1 розділу 5 тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Учасник підписав тендерну пропозицію «Тип підпису» - удосконалений, що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 розділ 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п. 1 р. 3 тендерної документації вимагається для учасників – фізичних осіб: паспорт Учасник надав копію паспорта не в повному обсязі відсутні сторінки 6, 7, 12-16 та обкладинка Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 р. 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: паспорт згідно вимог тендерної документації, а саме: Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88*125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На підставі рішення №15542-р/пк-пз від 08.07.2021 року. Перелік виявлених невідповідностей: проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника; Учасник надав проект договору де зазначено строк поставки до 31.12.2025 року. Партіями, згідно з заявками замовника, а потрібно вказати тільки до 31.12.2025 року та з додатком. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Проект договору згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». Учасник надав тендерну пропозицію яка не відповідає вимогам додатку 4. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 4 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Заповнену тендерну пропозицію згідно вимог додатку 4 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог тендерної документації вимагається інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Учасник надав довідку в якій не зазначено щодо обмеження підписання договорів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 р. 6 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 1 тендерної документації поставка здійснюється за рахунок учасника-переможця процедури закупівлі (далі – Переможцем). Переможець несе всі витрати та ризики, пов'язані з доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату відповідних податків і інших зборів. Учасник не надав відповідний гарантійний лист. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Додаток 1 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформацію згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до Додатку 5 до вимог тендерної документації вимагається лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: -для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації; -для учасників-юридичних осіб –завірену копію статуту. У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників; -копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю; - для учасників – фізичних осіб: паспорт; довідку про присвоєння ідентифікаційного номера/коду; - для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів; - у разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів); - для учасників-юридичних осіб - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином; - для учасників-юридичних осіб - у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, яка є учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України; у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, учасник у складі тендерної пропозиції надає документ про створення такого об’єднання; Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 2 Додатку 5 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист роз’яснення.
Створено
11.07.2025 14:02
Надати до
12.07.2025 14:02
Договір
UA-2025-06-19-003232-a-b1
Підписаний і діє
Номер
220725/1
243 935 грн.
243 935 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.07.2025
Строк дії договору з
22.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
150 (штуки)
Граблі віялові пластик
Номенклатура
Граблі віялові пластик
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Граблі віялові дротові металічні
Номенклатура
Граблі віялові дротові металічні
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
180 (штуки)
Лопата снігова металева
Номенклатура
Лопата снігова металева
Кількість
180
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Лопата снігова пластмас
Номенклатура
Лопата снігова пластмас
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Лопата штикова сталева
Номенклатура
Лопата штикова сталева
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Лопата штикова Fiskars або еквівалент
Номенклатура
Лопата штикова Fiskars або еквівалент
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Лопата совкова сталь
Номенклатура
Лопата совкова сталь
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Лопата американка сталь
Номенклатура
Лопата американка сталь
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Граблі металеві гвоздикові
Номенклатура
Граблі металеві гвоздикові
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02220763

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП НОВИЦЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП НОВИЦЬКИЙ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3263915816

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.07.2025 15:03
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
304 853 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК"
Контактний телефон:
+380577253321
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
304 853 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК"
Контактний телефон:
+380577253321
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності