Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги від Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-001423-a
Id Tender c08089dadb9e4e81b691b8e3f3ea3983
План UA-P-2025-06-19-001723-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.06.2025 09:46
Остання зміна 02.07.2025 16:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 400.04 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 09:46 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 09:46
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 09:46
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:13
-
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 15:55
до 07.07.2025 00:00
Період уточнень
з 19.06.2025 09:46 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 09:46 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 13:13
Основні параметри
Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги
Категорія замовника - органи соціального страхування.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 400.04 грн.
Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги
Назва предмета закупівлі
Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги
Очікувана вартість
4 400.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 12:32
Закінчення аукціону
27.06.2025 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Січеславська Набережна, буд. 17
Дата постачання по
31.12.2025 09:48
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на підставі виставленого рахунку після підписання Акту наданих послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Пропозиція:
3 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020"
Пропозиція:
2 349.97 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Пропозиція:
2 350 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВЕТО
Пропозиція:
3 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Пропозиція:
3 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 12:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 09:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
19.06.2025 09:43
Тендерна документація
19.06.2025 09:43
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Радкевич Тетяна Борисівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Radkevych Tetiana
Електронна пошта
Телефон
+380563754535
Факс
+380562317525
Замовник
ЄДРПОУ
21910427
Назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Dnipro region
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Dnipro region
Поштовий індекс
49094
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул.Набережна Перемоги, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:55 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 13:13 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником закупівлі не виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:55
Повідомлення про рішення
01.07.2025 15:54
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 09:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 09:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Протоколу засідання робочої групи від 30.06.2025 за № 39 тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020" відповідає вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості). Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Довідці за № 10 від 24.06.2025 в інформації щодо форми зайнятості (зарахування до штату) та щодо освіти, відсутні посилання та документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, трудовий договір, штатний розпис тощо) та документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо), обов'язковість надання яких встановлена у Формі 2 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання відповідних документів.
Створено
30.06.2025 14:18
Надати до
01.07.2025 14:18
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 15:55 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 09:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.06.2025 09:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 020" закупівлі Послуги зі спостерігання за станом сигналізації та здійснення охорони засобами наряду реагування охорони у разі надходження на пульт централізованого спостереження сигналу тривоги, код ДК 021-2015 (CPV): 79710000-4 Охоронні послуги відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, наступною найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", яка відповідає вимогам встановленим у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (протокол № 40 від 03.07.2025). Після розгляду документів тендерної пропозиції на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації встановлено, що в Довідці б/н, б/д в інформації щодо форми зайнятості (зарахування до штату) та щодо освіти, відсутні посилання та документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, трудовий договір, штатний розпис тощо) та документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо), обов'язковість надання яких встановлена у Формі 2 Додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання антологічного договору (підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації) учасником надані, копія договору № 0921/22 від 29.12.2022, копії актів наданих послуг, які не завірені належним чином (пункт 1.8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції); додаткова угода до договору про зменшення загальної вартості послуг, не надана. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання відповідних документів.
Створено
02.07.2025 16:48
Надати до
03.07.2025 16:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 400.04 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563754535
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 400.04 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563754535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності