Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха) від Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-19-001328-a
Id Tender a42e669511e3420e9848f202f00033eb
План UA-P-2025-06-19-001542-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 19.06.2025 09:51
Остання зміна 22.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.06.2025 09:50 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.06.2025 09:50
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.06.2025 09:50
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
до 30.06.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 15:57
до 06.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.06.2025 15:57
-
Період уточнень
з 19.06.2025 09:50 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.06.2025 09:50 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 30.06.2025 15:57
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 30.06.2025 15:57
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
500 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
350
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
11262, Україна, Житомирська область, село Березівка, Звягельський (Ємільчинський) р-н, вулиця Центральна, 26
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує отриманий товар протягом 7 робочих днів з моменту отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється впродовж 30 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару здійснюється Постачальником за його рахунок згідно замовлення окремими партіями. Протягом 7 (сіми) календарних днів з моменту отримання письмового (на електронну пошту) чи усного (телефоном) замовлення за адресою Замовника. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та нормативно-правових актів: видаткові накладні , тощо.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Судома Сергій Олександрович"
Пропозиція:
490 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Скасування
22.07.2025 00:00
неможливість усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
11.07.2025 10:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Багрянцева Олена Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380509462753
Замовник
ЄДРПОУ
03188398
Назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Berezivskii psihonevrologichnii internat" Zhitomirskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
11255
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Ємільчинський р-н
Адреса
село Березівка
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 15:57 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 15:57
Довідка НАЗК
30.06.2025 15:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000017
Дата створення проекту
07.07.2025 11:59
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 16:02
Дата публікації висновку про результати
16.07.2025 17:13
Дата завершення усунення порушень
31.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 70-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.07.2025 № 70-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2025-06-19-001328-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 16:02
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 19.06.2025 № 145, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Судома Сергій Олександрович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.06.2025 № 157, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.06.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 09.07.2025 та 11.07.2025, інформація з веб-сайту за посиланням: https://szndep.gov.ua/news/1750320140/. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Судома Сергій Олександрович встановлено наступне. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації від учасників імперативно вимагалось надання в складі тендерної пропозиції заповненої форми тендерної пропозиції, підписаної особою, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, що наведена в Додатку № 4 до тендерної документації. В підпунктах 5, 9 та 12 форми тендерної пропозиції, встановленої Додатком № 4 до тендерної документації, вимагається зазначення, зокрема, інформації щодо спеціалізації, ПІБ та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Крім того, в примітці до форми тендерної пропозиції, встановленої в Додатку № 4 до тендерної документації, зазначено, що: «Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою на фірмовому бланку (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми». На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Судома Сергій Олександрович надано Тендерну пропозицію від 26.06.2025 № 1 (файл «Пропозиція.pdf»), в якій в підпунктах 5, 9 та 12 відсутня інформація щодо спеціалізації, ПІБ та посади особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю), чим не дотримано вимоги підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Судома Сергій Олександрович у тендерній пропозиції. Слід відмітити, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.07.2025 № 170, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо надання пояснення допущення вищевказаних порушень, Замовником відмінено дану процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Судома Сергій Олександрович установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.07.2025 00:00
Дата публікації
16.07.2025 17:13
Документи висновку
16.07.2025 17:13
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.07.2025 за результатами моніторингу закупівлі UA-2025-06-19-001328-a повідомляємо: Замовником розглянуто встановлене порушення вимог пункту 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178, та визнано його обґрунтованим. В процесі моніторингу 11.07.2025 року було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі. Також прийнято рішення про вжиття відповідних організаційних заходів для недопущення аналогічних випадків у подальшому. Протокол уповноваженої особи №181 від 22.07.2025р. додається.
Дата публікації
22.07.2025 10:28
Документи інформації про усунення порушення
22.07.2025 10:31
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни тендеру.
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.08.2025 11:06
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
07.08.2025 11:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-19-001328-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Судома Сергій Олександрович на відповідність тендерній документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 5. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації від учасників імперативно вимагається надання в складі тендерної пропозиції заповненої форми тендерної пропозиції, підписаної особою, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, що наведена в Додатку № 4 до тендерної документації. Так, в підпунктах 5, 9 та 12 форми тендерної пропозиції, встановленої Додатком № 4 до тендерної документації, вимагається, зокрема, інформація про податок, спеціалізацію, ПІБ та посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Крім того, в примітці до форми тендерної пропозиції, встановленої в Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що: «Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою на фірмовому бланку (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми». На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Судома Сергій Олександрович в складі тендерної пропозиції надано документ від 26.06.2025 № 1 (файл «Пропозиція.pdf»), в якій міститься тендерна пропозиція, надана за формою, передбаченою Додатком № 4 до тендерної документації. Однак, в підпунктах 5, 9 та 12 наданої учасником ФОП Судома Сергій Олександрович тендерної пропозиції в документі від 26.06.2025 № 1 (файл «Пропозиція.pdf») відсутня інформація про податок, спеціалізацію, ПІБ та посада особи (осіб), уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю), чим не дотримано вимоги підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Судома Сергій Олександрович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Судома Сергій Олександрович вимогам підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.07.2025 10:05
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 10:06
-
Відповідь
Пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень від 08.07.2025 в межах здійснення моніторингу UA-M-2025-07-07-000017щодо процедури закупівлі повідомляємо наступне : 1. Джерелом фінансування закупівлі КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха) є місцевий бюджет КПКВК 0813102 - Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби. (Кошторис на 2025 рік додається) 2. Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, зокрема використовуючи метод «Порівняння ринкових цін», було здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на деревину дров’яну непромислового використання, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, зокрема в електронній системі закупівель «Prozorro». Було розглянуто комерційну пропозицію ДОЧІРНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄМІЛЬЧИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК» ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (комерційна пропозиція додається) та три тендерні пропозиції учасників закупівель з предметом закупівель «Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи», а саме ДОЧІРНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОРОСТИШІВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ID: UA-2025-04-03-011532-a, ФОП "РУДКОВСЬКА ОЛЕНА ПАВЛІВНА" ID:UA-2025-05-22-006208-a, ФОП Левченко Віталій Анатолійович ID: UA-2025-05-09-012134-a, методом розрахунку було визначено очікувану вартість закупівлі 500000,00грн.(з ПДВ). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, враховуючи потребу та потужність твердопаливних котлів та вимог нормативних документів у цій сфері: ТУУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги». Потреба в кількості деревини дров’яної непромислового використання 2 групи (сосна, вільха) визначена з урахуванням реальних потреб установи, кошторисних призначень на 2025 рік, плану асигнувань та оптимального співвідношення ціни та якості. 3. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення оприлюднені на веб-сайті Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації за посиланням https://szndep.gov.ua/news/1750320140/. 4. Факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Судома Сергій Олександрович на відповідність тендерній документації Комунальної установи «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради встановлені не були. 5 . Відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації від учасників вимагалось надати в складі тендерної пропозиції заповнену форму тендерної пропозиції, підписаної особою, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, що наведена в Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання цих вимог учасник ФОП Судома Сергій Олександрович в складі тендерної пропозиції надав підписану тендерну пропозицію за формою, передбаченою Додатком № 4 до тендерної документації. Додаток №4 до тендерної документації форма тендерної пропозиції розроблялась для учасників (резидентів та нерезидентів) усіх форм власності та організаційно-правових форм. Таким чином, деякі пункти форми тендерної пропозиції більш актуальні для учасників юридичних осіб ніж для учасників фізичних осіб та навпаки. Також, у Додатку 4 не вказано чітко про необхідність зазначення (дублювання) однієї і тієї інформації. В пункті 5 форми тендерної пропозиції учасником зазначено, що система оподаткування- загальна, що передбачає сплату податку на прибуток фізичних осіб 18% + 10% військовий збір із чистого доходу + ЄСВ. Інформація про податок, що сплачується учасником не зазначена, так як учасником не сплачується ПДВ (дана інформація зазначена у складі пропозиції учасника ФОП Судома Сергій Олександрович (Інші документи.pdf)). У ФОП немає посад у звичному розумінні, як у юридичних осіб. ФОП - це фізична особа-підприємець, яка самостійно веде бізнес. Вона може наймати працівників, але сама не обіймає посади в межах свого ж ФОП. Таким чином, ФОП Судома Сергій Олександрович не мав необхідність зазначити посаду уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю). Щодо зазначення ПІБ уповноваженої (уповноважених) підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженої (уповноважених) підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) в пунктах 9,12 формі тендерної пропозиції: ФОП Судома Сергій Олександрович підписав форму тендерної пропозиції, відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації зазначивши Прізвище, ініціали С. О. Судома, таким чином підтверджуючи, що ПІБ уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженою особою підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) - Судома Сергій Олександрович. Спеціалізація учасника ФОП Судома Сергій Олександрович в тендерній пропозиції не зазначена. При перевірці інформації через Досьє YouControl встановлено, що учасник ФОП Судома Сергій Олександрович має декілька спеціалізацій, в тому числі 02.20 Лісозаготівлі. Інформація про спеціалізацію учасника є в вільному доступі. Не зазначення спеціалізації жодним чином не впливає на предмет закупівлі. Мною не розглядалось питання про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Судома Сергій Олександрович у зв’язку з невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, через не зазначенням спеціалізація учасника ФОП Судома Сергій Олександрович в тендерній пропозиції.
Рішеня
09.07.2025 11:07
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров’яна непромислового використання 2 групи (сосна, вільха)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-19-001328-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 08.07.2025, Комунальною установою «Березівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі – Замовник) 09.07.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення та копії документів, зокрема, пояснення, що «ФОП Судома Сергій Олександрович підписав форму тендерної пропозиції, відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації зазначивши Прізвище, ініціали С. О. Судома, таким чином підтверджуючи, що ПІБ уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції учасника, та уповноваженою особою підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) - Судома Сергій Олександрович». Однак, в примітці до форми тендерної пропозиції, встановленої в Додатку № 4 до тендерної документації зазначено, що: «Тендерні пропозиції оформлюються та подаються за встановленою замовником формою на фірмовому бланку (за наявності). Учасник не повинен відступати від даної форми». Слід зазначити, що ФОП Судома Сергій Олександрович підписав форму тендерної пропозиції не свідчить про те, що виключно він є уповноваженою особою підписувати документи тендерної пропозиції учасника та уповноваженою особою підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю), оскільки підписувати документи тендерної пропозиції можуть інші уповноважені особи на основі довіреності. Крім того, Замовник самостійно встановив такі вимоги щодо зазначення певної інформації в необхідному пункті форми тендерної пропозиції та зобов’язав учасника не відступати від даної форми. Аналогічна правова позиція з приводу відсутності певної інформації в документі зазначена у постанові Верховного Суду від 27.04.2023 у справі № 640/14244/21: «Суд зазначає, що відсутність у відгуку дати договору, у даному випадку, не є формальною помилкою, допущеною в оформленні тендерної пропозиції, а свідчить про неналежне виконання ПрАТ «Прометей» вимог пункту 2 розділу I додатку 2 Тендерної документації». Також, аналогічна правова позиція з даного приводу висловлена в постанові Верховного суду від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, в пункті 47 зазначено: «При прийнятті участі у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у Тендерній документації, щоб у Замовника була можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі». Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Судома Сергій Олександрович вимогам підпункту 4.1 пункту 4 Додатку № 1 до тендерної документації та Додатку № 4 до тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.07.2025 17:47
Орган перевірки
16.07.2025 00:00
Документи повідомлення
10.07.2025 17:48
-
Відповідь
Пояснення
В процесі моніторингу закупівлі, було виявлено ознаки порушення. Зазначені порушення на даному етапі закупівлі неможливо усунути чи виправити. З метою дотримання принципів законності, доброчесності, прозорості та ефективності закупівель, прийнято рішення про відміну відкритих торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Рішеня
11.07.2025 10:39
Замовник
Документи повідомлення
11.07.2025 10:40
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380509462753
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Березівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
380509462753
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності