Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-014000-a
Id Tender b3a7d8bba96e4dbdab8787136d722150
План UA-P-2025-06-18-015588-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.06.2025 22:17
Остання зміна 29.07.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 613 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 065 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 22:16 до 04.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 22:16
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 22:16
до 01.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:55
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.07.2025 14:45
до 24.07.2025 00:00
Період уточнень
з 18.06.2025 22:16 до 01.07.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 22:16 до 01.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.07.2025 15:55
Основні параметри
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 613 000 грн.
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18065,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 065
Аукціон
Cтарт аукціону
07.07.2025 15:26
Закінчення аукціону
07.07.2025 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Круглова, 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Під час здійснення оплат за договором про закупівлю Підрядник надає підтвердження про походження товарів або матеріальних ресурсів із країни, яка є прийнятною, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Прийнятні країни: - держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір; - країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Європейським Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Європейською Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні. Перелік прийнятних країн оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України за посиланням https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 500 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 499 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
3 611 684.45 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.07.2025 15:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 22:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380482340480
Замовник
ЄДРПОУ
40703235
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Отамана Головатого, буд. 99
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 16.07.2025 14:45 по 22.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 15:55 по 05.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.07.2025 14:45
Повідомлення про рішення
14.07.2025 16:19
Електроний протокол про продовження строку
07.07.2025 15:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
07.07.2025 15:55
Надати до
09.07.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 18.06.2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-18-014000-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "СПАС". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами, інженерами, та необхідністю отримання юридичної консультації юристами замовника стосовно окремих документів учасника та значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАС". Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАС" відповідно до частини 10 статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
14.07.2025 16:18
Дата кінця розгляду
05.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАС" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.». 2. Відповідно до п. 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77». 3. Відповідно до п. 1.2.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «На підтвердження отримання працівниками, зазначеними в довідці, відповідної кваліфікації необхідно надати документи, які підтверджують отримання такої кваліфікації (диплом / посвідчення / свідоцтво / сертифікат / інший документ).». 4. Відповідно до п. 1.2.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, а також на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників, необхідно надати: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПС про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові договори.». 5. Відповідно до п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «1.3.1. Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо замовника з адресою та контактними телефонами, предмет та суму договору, стан виконання договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на закупівлю послуг (робіт) з монтажу / встановлення / установки / капітального ремонту тощо системи протипожежного водопроводу та/або автоматизації протипожежного водопроводу. 1.3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці. Копія аналогічного договору має надаватися з усіма додатками та додатковими угодами до нього. 1.3.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій учасником довідці (акти виконаних робіт/наданих послуг). 1.3.4. Лист-відгук від замовника аналогічного договору.». 6. Відповідно до п. 4.1 та п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «4.1.1.Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. 4.1.2. Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем. 4.1.3. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у субпідрядної організації, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією/співвиконавцем до виконання робіт (власне або залучене). 4.1.4. Довідка, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи субпідрядної організації/співвиконавця, яка містить інформацію про наявність у субпідрядної організації/співвиконавця працівників для виконання робіт, до яких її залучають, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені субпідрядною організацією/співвиконавцем для виконання робіт, до яких її залучають, із зазначенням прізвища, імені, по батькові та посади (або професії); інформації про те, що вони є штатними працівниками субпідрядної організації/співвиконавця (за основним місцем роботи або працюють за сумісництвом або працюють за суміщенням) та/або про те, що працівники працюють за цивільно-правовими угодами або договорами підряду. 4.2.1. Довідка, у якій має бути зазначено інформацію про найменування кожної субпідрядної організації /співвиконавця, його місцезнаходження, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією /співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. 4.2.2. Лист-погодження від кожної зазначеної в довідці субпідрядної організації/співвиконавця за підписом уповноваженої посадової особи субпідрядної організації/співвиконавця (з документальним підтвердженням її повноважень щодо підпису документів) про готовність виконання робіт, які він буде виконувати у разі визначення учасника переможцем торгів, із зазначенням ідентифікатора та назви закупівлі, найменування робіт, які будуть виконані субпідрядною організацією/співвиконавцем.». Учасником не надано довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника. 7. Відповідно до п. 4.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг (у разі залучення). 8. Відповідно до п. 5.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.». 9. Відповідно до п. 6.11 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка (-и) з банку (банків) про відкритии? поточнии? рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здіи?снюватися розрахунки за договором у разі визначення учасника переможцем, станом на місяць подачі тендерної пропозиції.». 10. Відповідно до п. 6.12 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка (-и) з банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу), станом на місяць подачі тендерної пропозиції.». Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником не повністю зазначено інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та не надано документального підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 48-96 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази вих. № 13/ТП від 03.07.2025 року, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів. 2. Учасником не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та не надано на компресор пересувний дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують отримання кваліфікації (диплом/посвідчення/свідоцтво/сертифікат/інший документ) електрозварника ручного зварювання або електрогазозварника або газозварника та монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування. 4. Учасником в складі пропозиції не надано документи щодо працевлаштування монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування. 5. Учасником не надано документів на підтвердження виконання аналогічного договору. 6. Учасником залучається ТОВ «ВЕРЕС ЮГ» в якості субпідрядника. Учасником не надано документи, передбачені п. 4.1 або п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації щодо субпідрядника. 7. Учасником було залучено до виконання робіт ТОВ «ВЕРЕС ЮГ». В складі тендерної пропозиції Учасником не надано довідки в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг. 8. Учасником не надано гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме поставку товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. 9. В складі тендерної пропозиції Учасника не надано довідки (-ок) з банку (банків) про відкритий поточний рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здіи?снюватися розрахунки за договором у разі визначення учасника переможцем, станом на місяць подачі тендерної пропозиції. 10. В складі тендерної пропозиції відсутня довідка (-и) з банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, станом на місяць подачі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Повну інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та документальне підтвердження наявності будівельних машин та механізмів, зазначених в п. 48-96 довідки про наявність обладнання, матеріально – технічної бази вих. № 13/ТП від 03.07.2025 року, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів. 2. Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу стосовно наявних будівельних машин і механізмів, вказаних в довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (на компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Документи, які підтверджують отримання кваліфікації (диплом/посвідчення/свідоцтво/сертифікат/інший документ) електрозварника ручного зварювання або електрогазозварника або газозварника та монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування. 4. Документи щодо працевлаштування монтажника санітарно – технічного устаткування або монтажника санітарно – технічних систем і устаткування: копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників (разом з повідомленнями ДПС про прийняття працівника на роботу) або цивільно – правові договори. 5. Документи на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до п.1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 6. Довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування кожної субпідрядної організації/співвиконавця, його місцезнаходження, ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, види робіт, які передбачається доручити субпідрядній організації/співвиконавцю, орієнтовну вартість робіт, що будуть виконуватись субпідрядною організацією/співвиконавцем, у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника та документи, які вимагаються п. 4.1 або п. 4.2 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг у відповідності до вимог п. 4.4 Додатку 1 до тендерної документації. 8. Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника. 9. Довідку (-и) з банку (банків) про відкритии? поточнии? рахунок у стандарті IBAN, за яким будуть здіи?снюватися розрахунки за договором у разі визначення учасника переможцем, станом на місяць подачі тендерної пропозиції. 10. Довідку (-и) з банку (банків) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована довідка з оригіналу), станом на місяць подачі тендерної пропозиції.
Створено
15.07.2025 13:21
Надати до
16.07.2025 13:21
Період вимог/скарг з 18.07.2025 09:39 по 24.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.07.2025 14:45 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
16.07.2025 14:45
Надати до
18.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.07.2025 09:39 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 16:51
Електроний протокол про продовження строку
18.07.2025 09:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 22:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ». У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами, інженерами, та необхідністю отримання юридичної консультації юристами замовника стосовно окремих документів учасника та значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
23.07.2025 16:42
Дата кінця розгляду
16.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.». Згідно підпункту 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Відповідно до п. 1.1.3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77». 3. Відповідно до підпункту 6.5 «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1. Довідка щодо наявності матеріально - технічної бази» в якій не повністю зазначено інформацію про наявність обладнання, матеріально – технічної бази, передбачених підсумковою відомістю ресурсів згідно з Додатком 2 до тендерної документації та файлу «44. Кошторис» 2. Учасником не надано на компресор пересувний дозвіл та/або декларацію на компресор пересувний відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене).» На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Учаснику необхідно завантажити та дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) машини, механізми підвищеної небезпеки (на компресор пересувний) відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. 3. Учаснику необхідно завантажити документи відповідно до підпункту 6.5 «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі»
Створено
28.07.2025 17:04
Надати до
29.07.2025 17:04
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності