Показати схожі тендери

Закупівля Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-013949-a
Id Tender 1489a56f1eb149af966a3ddc68dd1630
План UA-P-2025-06-18-017244-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 21:45
Остання зміна 16.07.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
377 029.29 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 770.29 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 21:43 до 26.06.2025 21:31
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 21:43
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 21:43
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 21:31
до 01.07.2025 15:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 15:50
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 15:50
до 16.07.2025 13:20
Період уточнень
з 18.06.2025 21:43 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 21:43 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 21:31 до 01.07.2025 15:50
Період кваліфікації
з 26.06.2025 21:31 до 01.07.2025 15:50
Основні параметри
Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
377 029.29 грн.
Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Назва предмета закупівлі
Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Очікувана вартість
377 029.29 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3770,29
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 7 (штуки)
Пральна машина
Опис предмета закупівлі
Пральна машина
Код ДК 021:2015
39713200-5 - Пральні та сушильні машини
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Домбровського 16а
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Варильна поверхня
Опис предмета закупівлі
Варильна поверхня
Код ДК 021:2015
39711420-9 - Варильні поверхні
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Домбровського 16а
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Позиція : №3 7 (штуки)
Холодильник
Опис предмета закупівлі
Холодильник
Код ДК 021:2015
39711130-9 - Холодильники
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Домбровського 16а
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Позиція : №4 7 (штуки)
Витяжка кухонна
Опис предмета закупівлі
Витяжка кухонна
Код ДК 021:2015
39714000-0 - Кухонні витяжки чи очищувачі повітря
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Домбровського 16а
Дата постачання по
22.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти календарних) днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару за рахунок грантових коштів Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Пропозиція:
376 950 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 21:45
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Крістіна Туровчик
Електронна пошта
Телефон
+380678627407
Замовник
ЄДРПОУ
41680481
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Кваліфікація
Лот № 1 Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади
Період вимог/скарг з 01.07.2025 15:50 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 21:31 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 15:50
Довідка НАЗК
01.07.2025 15:50
Повідомлення про рішення
01.07.2025 15:49
-
27.06.2025 12:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 21:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 21:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно додатку 4 тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) Відсутня довідка згідно «п. 12 Довідка, що містить відомості про Учасника, складена за формою:» 1. Повне найменування учасника (зазначається згідно зі статутними документами) 2. Код ЄДРПОУ учасника (за наявності) 3. Поштові та банківські реквізити (адреса, телефон, телефакс, електронна пошта, номер (номери) банківського рахунку за стандартом IBAN, назва банку (банків), в якому (яких) обслуговується учасник;ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків** учасника, індивідуальний податковий номер учасника) 4. Система оподаткування, на якій перебуває учасник, та інформація про учасника як платника податку на додану вартість 5. Особа, уповноважена на підписання договору про закупівлю, (прізвище, ім’я, по батькові, посада) 6. Службова (посадова) особа учасника, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції (прізвище, ім’я, по батькові, посада, контактні телефони, е-mail)
Створено
30.06.2025 12:42
Надати до
01.07.2025 12:42
Договір
UA-2025-06-18-013949-a-b1
Підписаний і діє
Номер
ТД-2025/Т
376 950 грн.
376 950 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.07.2025
Строк дії договору з
15.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (штуки)
Пральна машина
Номенклатура
Пральна машина
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Варильна поверхня
Номенклатура
Варильна поверхня
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Холодильник
Номенклатура
Холодильник
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Витяжка кухонна
Номенклатура
Витяжка кухонна
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 22 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41680481

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Повна назва
ФОП "СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2810910140

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.07.2025 13:20
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-21-000028
Дата створення проекту
21.07.2025 13:53
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
21.07.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
06.08.2025 09:02
Дата завершення усунення порушень
21.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.07.2025 № 72-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.07.2025 № 72-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-06-18-013949-a._ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.07.2025 00:00
Документи рішення
21.07.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель комунальної установи «Агенція Розвитку Міста» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 18.06.2025 № 7, тендерна пропозиція учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2025 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2025, договір про закупівлю від 15.07.2025 № ТД-2025-Т, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель від 25.07.2025 та від 31.07.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА встановлено наступне. Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. На виконання вище вказаних вимог учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА надав інформацію для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі від 25.06.2025 № -25/06/14 (файл «Додаток 2. Технічні та якісні характеристики пропонованого товару»). Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА відсутні документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації, чим не дотримано вимог пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА процедури закупівлі у тендерній пропозиції. Разом з тим, пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено технічні, кількісні та якісні характеристики до комфорок варильні поверхневої, зокрема, вимоги до діаметру та потужністі, а саме: - права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; - права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; - передня ліва діаметром 210 мм, потужністю 2300/3700 вт; - задня ліва діаметром 210 мм, потужністю 2100/3000 210 вт. Учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА в пункті 2 порівняльної таблиці від 25.06.2025 № -25/06/18 та підпункті 2 пункту 5 інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі від 25.06.2025 № -25/06/14 пропонує варильну поверхню Electrolux EIS62443 з вище зазначеними технічними показниками. Однак, аналізом загальнодоступної інформації, а саме сайту: «https://www.electrolux.ua/ua/kitchen/cooking/hobs/induction-hob/eis62443/» встановлено наступні показники вище зазначеної варильної поверхні в частині комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: - права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; - права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; - передня ліва діаметром 210 мм, потужністю 2300/3700 вт; - задня ліва діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт. Отже, моніторингом встановлено, що учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА в складі пропозиції запропонував варильну поверхню, яка не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам, передбаченої пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації в частині комфорки лівої задньої щодо діаметру і потужності. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА установлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.07.2025 № ТД-2025-Т, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
05.08.2025 00:00
Дата публікації
06.08.2025 09:02
Документи висновку
06.08.2025 09:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі У зв'язку з отриманим висновком щодо результатів моніторингу процедури закупівлі № UA-P-2025-06-18-017244-a, замовник Комунальна установа “Агенція розвитку міста” Житомирської міської ради уважно проаналізував зазначені порушення та вживає відповідних заходів для усунення виявлених недоліків. Висновок, наданий Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, містить детальний аналіз процедурних порушень, які стали підставою для моніторингу закупівлі. Замовник підтверджує, що у результаті проведеного аналізу було виявлені порушення, що стосується невідповідності інформації, наданої учасником, а також недотриманням порядку перевірки учасника на наявність підстав для відхилення його пропозиції. З огляду на це, замовник визнає необхідність вжити відповідних заходів для усунення виявлених порушень і забезпечити належне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Порушення, виявлені в ході моніторингу, будуть враховані у майбутній практиці закупівель, а також вжиті конкретні заходи для уникнення таких ситуацій у майбутньому. З метою виконання вимог Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, замовник ухвалив рішення розірвати договір з ФОП Скалова Тетяна Сергіївна укладений 15.07.2025р. №ТД-2025/Т, з огляду на виявлені порушення, що стосується невідповідності інформації, наданої учасником, а також недотриманням порядку перевірки учасника на наявність підстав для відхилення його пропозиції. Замовник вживає всіх необхідних заходів для розірвання цього договору, включаючи дотримання процедур, передбачених Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України, зокрема щодо коректного виконання формальностей, які стосуються розірвання договору та взаємних розрахунків. На виконання висновку та з метою забезпечення прозорості та дотримання вимог законодавства, замовник також запевняє, що в майбутньому усі закупівельні процедури будуть здійснюватися з більшою увагою до процедурних моментів, зокрема до перевірки наданої інформації, що є істотним для результатів торгів. Замовник буде дотримуватися всіх вимог нормативних актів, що регулює процедури публічних закупівель, а також буде ретельно стежити за тим, щоб не допускати подібних ситуацій у майбутньому. Замовник обіцяє провести додаткові заходи для підвищення ефективності своїх закупівельних процедур, враховуючи зазначені недоліки. Замовник опрацював випадок недоліків, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-06-18-013949-a від 06.серпня 2025р., про результати аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостям, а також про результати аналізу питання відповідності тендерної пропозиції вимогам документації закупівлі та Закону, виявивши порушення пунктів 43 та 44 Особливостей. На підставі цього Замовник, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», здійснив заходи, спрямовані на недопущення виявленого порушення у майбутньому шляхом проведення заходів із покращення і оновлення роботи з нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель. Додатково здійснено перевірку наявних документів, що стосуються процесу проведення публічних закупівель, на відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Для виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вжив заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов'язань за договором №ТД-2025/Т від 15.07.2025р. Також Замовник протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку через електронну систему закупівель завантажив інформацію та документи, що свідчать про виконання заходів відповідно до висновку про моніторинг закупівлі. На підставі зазначеного вище просимо здійснити дії відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відобразити в електронній системі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення Замовником порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. У разі виконання цього, службова (посадова) особа Замовника та/або уповноважена особа Замовника не притягується до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель, оскільки порушення були усунуті відповідно до висновку. Додатки: 1.Додаткова угода № 1 від 11.08.2025р. про розірвання договору № ТД-2025/Т від 15.07.2025р.
Дата публікації
12.08.2025 22:29
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
02.09.2025 16:24
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 16:25
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-06-18-013949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. На виконання вище вказаних вимог учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА надано порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі від 25.06.2025 № -25/06/14 (файл «Додаток 2. Технічні та якісні характеристики пропонованого товару»). Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА не надано документи які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, поясніть як комунальною установою «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради було перевірено дотримання учасником ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА вимог, які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
22.07.2025 10:01
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 10:02
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-06-18-013949-a:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-06-18-013949-a: Комунальна установа «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. «18» червня 2025 року замовником було оголошено закупівлю: Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-06-18-013949-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійсненя публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-18-013949-a) . Питання номер №1 моніторингу 1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі встановлено на підставі наведеної нище процедури експертизи, вимог тендерної документації та умови проекту договору здійснено відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель модуль аналітики BI Prozorro. Уповноваженою особою було надіслано запити на отримання комерційних пропозицій і за результатами отриманий пропозицій був складений Протокол №6 від 18.06.2025р. з визначення середньої очікуваної вартості. Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 2 Тендерної документації та умовах Проекту договору, що був укладений за результатами закупівлі ( Додаток 2 Тендерної документації): Терміни поставки товару: до 22 серпня 2025 року включно. Для формування вимог тендерної документації та проекту договору. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Питання номер №2 моніторингу 2) Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. На виконання вище вказаних вимог учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА надано порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі від 25.06.2025 № -25/06/14 (файл «Додаток 2. Технічні та якісні характеристики пропонованого товару»). Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА не надано документи які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації. Таким чином, поясніть як комунальною установою «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради було перевірено дотримання учасником ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА вимог, які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 2 Тендерної документації. Документи які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі як такі окремо не були визначені, із запропонованого було технічне завдання, а також якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково подає разом з описом порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання з відомостями щодо відповідності вимогам замовника. При цьому якість запропонованого Учасником товару має відповідати якості (або бути кращою), що заявлена в технічній специфікації Замовника. Уповноважено особою було оброблено надану ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») і проаналізовано внесені технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару з даними що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. З огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а також не було виявлено учасником формальних (несуттєвих) помилок що не призводять до відхилення тендерних пропозицій замовник визначає учасника Фізична особа-підприємець СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Протокол №9 від 30.06.2025р. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 22 по 26 липня 2025 року. Додатки: 1.Протокол визначення очікуваної вартості закупівлі. 2.Протокол визначення переможця.
Рішеня
25.07.2025 11:33
Замовник
Документи повідомлення
25.07.2025 11:33
-
25.07.2025 11:33
-
25.07.2025 11:39
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-06-18-013949-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань. 1) Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до пункту 8 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформацію та документи, які визначені у Додатку № 2 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. На виконання вище вказаних вимог учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА надано порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») та інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі від 25.06.2025 № -25/06/14 (файл «Додаток 2. Технічні та якісні характеристики пропонованого товару»). Однак, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА не надано документи які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, комунальною установою «Агенція Розвитку Міста» Житомирської міської ради Замовником 25.07.2025 надано пояснення, щодо перевірення Замовником дотримання учасником ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА вимог, які встановлені в Додатку № 2 до тендерної документації, а саме, «Уповноважено особою було оброблено надану ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА порівняльну таблицю від 25.06.2025 № -25/06/18 (файл «Порівняльна таблиця технічних характеристик запропонованого товару») і проаналізовано внесені технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару з даними що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. З огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а також не було виявлено учасником формальних (несуттєвих) помилок що не призводять до відхилення тендерних пропозицій замовник визначає учасника Фізична особа-підприємець СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Протокол №9 від 30.06.2025р.» Пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено технічні, кількісні та якісні характеристики до варильні поверхневої. Так, пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, вимоги до комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: -права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; -права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; -передня ліва 210 мм 2.3/3.7 кВт; -задня ліва 2.1/3 кВт/210 мм. Учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА в пункті 2 порівняльної таблиці від 25.06.2025 № -25/06/18 пропонує варильну поверхню Electrolux EIS62443 з вище зазначеними технічними показниками. Однак, аналізом загальнодоступної інформації, а саме сайту: «https://www.electrolux.ua/ua/kitchen/cooking/hobs/induction-hob/eis62443/» встановлено наступні показники вище зазначеної варильної поверхні в частині комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: -права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; -права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; -передня ліва 210 мм 2.3/3.7 кВт; -задня ліва 180 мм, потужністю 1800/2800 вт. Отже, аналізом встановлено, що учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА запропонував варильну поверхню яка не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам передбаченої пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації в частині комфорки лівої задньої щодо діаметру і потужності. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років
Рішеня
25.07.2025 12:29
Орган перевірки
31.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.07.2025 12:30
-
Відповідь
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-06-18-013949-a
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі UA-2025-06-18-013949-a: Комунальна установа «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради (далі –Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне. «18» червня 2025 року замовником було оголошено закупівлю: Електричні побутові прилади (пральна машина, варильна поверхня, холодильник, витяжка кухонна) за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”- 39710000-2 – Електричні побутові прилади у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором UA-2025-06-18-013949-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійсненя публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-06-18-013949-a) . Питання моніторингу 1) Пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено технічні, кількісні та якісні характеристики до варильні поверхневої. Так, пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, вимоги до комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: -права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; -права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; -передня ліва 210 мм 2.3/3.7 кВт; -задня ліва 2.1/3 кВт/210 мм. Учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА в пункті 2 порівняльної таблиці від 25.06.2025 № -25/06/18 пропонує варильну поверхню Electrolux EIS62443 з вище зазначеними технічними показниками. Однак, аналізом загальнодоступної інформації, а саме сайту: «https://www.electrolux.ua/ua/kitchen/cooking/hobs/induction-hob/eis62443/» встановлено наступні показники вище зазначеної варильної поверхні в частині комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: -права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; -права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; -передня ліва 210 мм 2.3/3.7 кВт; -задня ліва 180 мм, потужністю 1800/2800 вт. Отже, аналізом встановлено, що учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА запропонував варильну поверхню яка не відповідає технічним, кількісним та якісним характеристикам передбаченої пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації в частині комфорки лівої задньої щодо діаметру і потужності. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином поясніть, чому вами на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА. Відповідно до частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Водночас замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Замовником встановлено наступні вимоги в технічному завданні закупівлі, а саме в Додатку № 2 Тендерної документації. Так, пунктом 2 пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, вимоги до комфорок щодо діаметру і потужністі, а саме: -права задня: діаметром 180 мм, потужністю 1800/2800 вт; -права передня: діаметром 145 мм, потужністю 1400/2500 вт; -передня ліва 210 мм 2.3/3.7 кВт; -задня ліва 2.1/3 кВт/210 мм. Учасник ФОП СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА в пункті 2 порівняльної таблиці від 25.06.2025 № -25/06/18 пропонує характеристики заявлені в Додатку 2 до тендерної документації, що відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі UA-2025-06-18-013949-a, якщо запропонований учасником закупівлі товар за технічними параметрами відрізняється від тих, що вимагаються замовником в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково подає разом з описом порівняльну таблицю параметрів запропонованого ним товару та параметрів, що визначені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики обладнання з відомостями щодо відповідності вимогам замовника. При цьому якість запропонованого Учасником товару має відповідати якості (або бути кращою), що заявлена в технічній специфікації Замовника. Слід відмітити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. З огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, а також умовам визначеним в Додатку 2 технічної специфікації та не було виявлено учасником формальних (несуттєвих) помилок що не призводять до відхилення тендерних пропозицій замовник визначає учасника Фізична особа-підприємець СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Протокол №9 від 30.06.2025р. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» відповідь із необхідною інформацією Замовник завантажив через електронну систему закупівель Prozorro. Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 25 по 31 липня 2025 року.
Рішеня
31.07.2025 18:41
Замовник
Документи повідомлення
31.07.2025 18:42
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 029.29 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 21:31
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678627407
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
377 029.29 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 21:31
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380678627407
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності