Показати схожі тендери

Закупівля Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету) від Тернопільська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-013127-a
Id Tender a0645eda3c344a25a393098b9ed0aee3
План UA-P-2025-06-18-016398-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.06.2025 17:36
Остання зміна 04.07.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
525 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 17:36 до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 17:36
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 17:36
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 12:49
до 04.07.2025 11:33
Залишилось 3 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 12:38
до 10.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.07.2025 11:33
-
Період уточнень
з 18.06.2025 17:36 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 17:36 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 12:49 до 04.07.2025 11:33
Період кваліфікації
з 26.06.2025 12:49 до 04.07.2025 11:33
Основні параметри
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання пп. 1.1. Програми "Обороноздатність" на 2025 рік, затвердженої рішенням міської ради від 13.12.2024 року № 8/45/22.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
105 000 грн.
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Назва предмета закупівлі
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Очікувана вартість
105 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
525,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 12:26
Закінчення аукціону
26.06.2025 12:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Код ДК 021:2015
72720000-3 - Послуги у сфері глобальних мереж
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані Послуги здійснюється шляхом перерахування Замовником грошових коштів на рахунок Виконавця до 15-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Немчин Денис Вікторович
Пропозиція:
100 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Задонцев Максим Борисович
Пропозиція:
69 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 12:26
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Світлана Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380674473114
Замовник
ЄДРПОУ
34334305
Повна назва
Тернопільська міська рада
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Листопадова, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 12:38 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 12:49 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з абзацом 9 пункту 37 Особливостей учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Учасник надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою. Тендерна пропозиція Учасника визначена найбільш економічно вигідною 26.06.2025, 12:49 год. Учасник протягом одного робочого дня з цього дня не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції (термін до 28.06.2025 00:00 год.). Таким чином Учасник не відповідає абзацу дев’ятому пункту 37 Особливостей. Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.06.2025 12:37
Повідомлення про рішення
30.06.2025 12:36
Скарги та рішення
26.06.2025 12:50
Витяг з ЄДР
26.06.2025 12:50
Витяг з ЄДР
26.06.2025 12:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.06.2025 12:49
Надати до
28.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 04.07.2025 11:33 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 12:38 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 11:33
Довідка НАЗК
04.07.2025 11:33
Повідомлення про рішення
04.07.2025 11:32
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 18 червня 2025 № 143/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: … 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації; … Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 20.06.2025 № 315, в якому зазначена певна інформація. Однак, Учасником у тексті вказаного документа вказано посилання на іншого Учасника, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником змінено другу таблицю, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) заповнену форму «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації, відповідно до вимог тендерної документації Замовника. 2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» «Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено вимоги: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: - копію вказаного у довідці аналогічного за предметом закупівлі договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації), - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо)); - лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про виконання аналогічного договору» від 20.06.2025 № 302 (далі - Довідка), копія Договору № 2 від 30.04.2024 року (далі – Договір № 2), копія Листа-відгуку від 24.06.2025 № 04.06/2025 із зазначенням певної інформації. Однак, Учасником у Довідці не зазначено стан виконання договору за аналогічним предметом закупівлі, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Крім того, Учасником не надано копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо)), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Також, у завантаженому Учасником документі Лист-відгук, замовником аналогічного за предметом закупівлі договору, вказано щодо строку дії Договору № 2 «… до 31.12.2024 року», що є невідповідністю із пунктом 8.1. розділу 8 завантаженого Учасником цього ж Договору № 2, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки та відповідні копії документів, а саме - копії документів, що підтверджують виконання такого договору (копії документів, що підтверджують надання послуг (акти тощо)) та виправлений (відкоригований/новий) лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі, згідно вимог тендерної документації Замовника. … 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: 5.1. проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації). … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, який не підписаний та/або не погоджений уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) та цей завантажений проект договору не відповідає проекту договору у складі документів тендерної документації (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаний та/або погоджений уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації), згідно вимог тендерної документації Замовника.
Створено
01.07.2025 10:53
Надати до
02.07.2025 10:53
Договір
UA-2025-06-18-013127-a-b1
Очікує підписання
100 800 грн.
100 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Номенклатура
Послуги доступу (підключення) до супутникової системи обладнання супутникового зв’язку (термінали для супутникового інтернету)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Тернопільська міська рада
Повна назва
Тернопільська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34334305

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Немчин Денис Вікторович
Повна назва
ФОП Немчин Денис Вікторович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3813901972

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
105 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
Тернопільська міська рада
Контактний телефон:
380674473114
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності