Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «OSB плита», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44190000-8 Конструкційні матеріали різні від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-013024-a
Id Tender 8569d36ecc48486d9b764f62cbf263ee
План UA-P-2025-06-18-015174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 17:18
Остання зміна 21.07.2025 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 152 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 760 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 17:16 до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 17:16
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 17:16
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:46
до 30.06.2025 17:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 15:53
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 17:57
до 21.07.2025 12:09
Період уточнень
з 18.06.2025 17:16 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 17:16 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:46 до 30.06.2025 17:57
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:46 до 30.06.2025 17:57
Основні параметри
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «OSB плита», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44190000-8 Конструкційні матеріали різні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 152 000 грн.
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «OSB плита», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44190000-8 Конструкційні матеріали різні
Назва предмета закупівлі
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «OSB плита», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44190000-8 Конструкційні матеріали різні
Очікувана вартість
7 152 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35760,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
143 040
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 15:17
Закінчення аукціону
26.06.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
OSB плита
Код ДК 021:2015
44191300-8 - Деревностружкові плити
Кількість
10 000
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлену партію Товару в розмірі 100 % протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ"
Пропозиція:
7 092 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП"
Пропозиція:
6 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД"
Пропозиція:
6 599 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сілакова
Електронна пошта
Телефон
+380630568208
Замовник
ЄДРПОУ
36443329
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
84333
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ АКАДЕМІЧНА будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «OSB плита», згідно коду ДК 021:2015(CPV): 44190000-8 Конструкційні матеріали різні
Період вимог/скарг з 30.06.2025 15:53 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 15:46 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, Замовником визначено: « 5 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 5.1 … Технічна специфікація, складена учасником згідно з Таблицею 1 Додатку 2 до тендерної документації. 5.3 …. Зразки документів виробника, що підтверджують якість, походження продукції, та будуть надані при постачанні продукції (паспорти якості, або сертифікати якості, або інше). Надані зразки документів виробника повинні підтверджувати усі технічні характеристики продукції, що вимагаються цією тендерною документацією. Скановані копії зразків документів виробника обов`язково надавати з позначкою «Зразок». 5.5 У разі, якщо Учасник не є виробником продукції, обов’язкова наявність гарантійного листа, завіреного печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, що засвідчує гарантовані основні параметри та характеристики виробів. Зазначений лист має бути виданий для участі Учасника індивідуально в цій Закупівлі (зазначити номер ідентифікатора процедури закупівлі). » Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900) у складі тендерної пропозиції на виконання пункту 5.1. надав: Документ Технічна специфікація (Додаток № 2 до тендерної документації). Так, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену згідно з Таблицею 1 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, під час аналізу інформації, викладеної в Таблиці 1 встановлено, що у стовбці «Технічні характеристики товару» зазначено лише розмір 1250х2500, товщ.10м. Таким чином, в Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації учасником не зазначено в повному обсязі технічні характеристики предмета закупівлі, та таким чином не підтверджено технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, що встановлені Замовником. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900) у складі тендерної пропозиції не надав документів на виконання пунктів 5.3. та 5.5. додатку 1 до тендерної документації. Також окремо слід зазначити, що у складі пропозиції Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900) надав: Документ C E R T I F I C A T E NR 25/205/2020. Документ CERTIFICATE OF CONFORMITY OF ТНЕ FACTORY PRODUCTION CONTROL 1393-CPR-1286. Так, відповідно до пункту 3.15 додатку 1 до тендерної документації: «Документи або копії документів відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації (зокрема, тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї) складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.». Проте, надані учасником документи не містили автентичного перекладу українською мовою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Окрім того, у складі пропозиції відсутні документи, що були передбачені пунктами 3.8, 3.10, 3.11, 4.5 додатку 1 до тендерної документації. Також пунктом 3.13 додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на тендерну пропозицію Учасника має бути накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП), відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Проте, на тендерну пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900), накладено Удосконалений тип підпису. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНБУД" (ЄДРПОУ – 44304900) підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
30.06.2025 15:53
Повідомлення про рішення
26.06.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.06.2025 17:57 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 15:53 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:57
Довідка НАЗК
30.06.2025 17:57
Повідомлення про рішення
30.06.2025 15:53
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-18-013024-a-a1
Підписаний і діє
Номер
54/РМР
6 600 000 грн.
5 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (Одиниця)
OSB плита
Номенклатура
OSB плита
Кількість
10 000
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 22 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36443329

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВРЕСУРС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42700828

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 12:09
-
21.07.2025 12:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 152 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 152 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності