Показати схожі тендери
Закупівля Комп’ютери моноблоки в комплекті та сканер документів, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Настільні комп’ютери; сканер: 30216110-0 Комп’ютерні сканери); згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 30210000- Data-processing machines (hardware) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Desktop computer; сканер: 30216110-0 Scanners for computer use) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.) від Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-013004-a
Id Tender 6a5e62c16efb43b0b6d0cf3e65da94e9
План UA-P-2025-06-18-012039-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.06.2025 17:18
Остання зміна 07.07.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
339 233.25 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 696.17 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 17:15 до 30.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 17:15
до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 17:15
до 27.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.06.2025 09:00
-
Період уточнень
з 18.06.2025 17:15 до 27.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 17:15 до 27.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 09:00
Основні параметри
Комп’ютери моноблоки в комплекті та сканер документів, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Настільні комп’ютери; сканер: 30216110-0 Комп’ютерні сканери); згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 30210000- Data-processing machines (hardware) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Desktop computer; сканер: 30216110-0 Scanners for computer use) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції- українська Закупівля за кошти донора: Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу. Закупівля здійснюється в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття» та за рахунок бюджету зазначеного Проекту. Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р. Закупівля за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі без ПДВ, на підставі міжнародного договору - Угоди про фінансування програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, Податкового кодексу України, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти в рамках Проєкту звільняються від сплати ПДВ.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
339 233.25 грн.
Комп’ютери моноблоки в комплекті та сканер документів, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Настільні комп’ютери; сканер: 30216110-0 Комп’ютерні сканери); згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 30210000- Data-processing machines (hardware) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Desktop computer; сканер: 30216110-0 Scanners for computer use) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Назва предмета закупівлі
Комп’ютери моноблоки в комплекті та сканер документів, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Настільні комп’ютери; сканер: 30216110-0 Комп’ютерні сканери); згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 30210000- Data-processing machines (hardware) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Desktop computer; сканер: 30216110-0 Scanners for computer use) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Очікувана вартість
339 233.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1696,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (комплект)
Комп’ютер моноблок HP EliteOne 870 G9 AiO/i5-14500, або еквівалент (КОМПЛЕКТ включає: - операційна система не гірше, ніж Microsoft Windows 11 Pro (ліцензійний), - не гірше, ніж Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024, - клавіатура, - миша, - блок живлення).
Опис предмета закупівлі
Комп’ютер моноблок HP EliteOne 870 G9 AiO/i5-14500, або еквівалент (КОМПЛЕКТ включає: - операційна система не гірше, ніж Microsoft Windows 11 Pro (ліцензійний), - не гірше, ніж Офісний додаток Microsoft Office Home and Business 2024, - клавіатура, - миша, - блок живлення).
Код ДК 021:2015
30213300-8 - Настільні комп’ютери
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Сканер HP ScanJet Pro 2000 s2 з подаванням аркушів (6FW06A), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Сканер HP ScanJet Pro 2000 s2 з подаванням аркушів (6FW06A), або еквівалент
Код ДК 021:2015
30216110-0 - Комп’ютерні сканери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання обома Сторонами видаткової накладної, або (акта) приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
319 229 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Донор
ЄДРПОУ
140315583
Назва
Програма Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Повна назва
Міністр фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща як Орган управління Програми Interreg NEXT Польща — Україна 2021-2027 Європейського Союзу
Адреса
00-926, Республіка Польща, Masovian, Warsaw, 2 Wspolna St., 4
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віра Вакаров
Електронна пошта
Телефон
+380506408860
Замовник
ЄДРПОУ
01992156
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Капушанська, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Комп’ютери моноблоки в комплекті та сканер документів, код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Настільні комп’ютери; сканер: 30216110-0 Комп’ютерні сканери); згідно класифікатора ЄС код CPV – Common Procurement Vocabulary: 30210000- Data-processing machines (hardware) (комп’ютери моноблоки в комплекті: 30213300-8 Desktop computer; сканер: 30216110-0 Scanners for computer use) (Закупівля здійснюється за кошти бюджету проекту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу CROSSDIAM «Спільні дії щодо підвищення спроможності медико-діагностичних служб двох регіональних медичних закладів Люблінського воєводства і Закарпаття», Грантовий контракт № PLUA.02.01-IP.01-0076/23-00 від 23.05.2024р.)
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 09:00 по 29.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.07.2025 16:34
Електроний протокол про продовження строку
30.06.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 17:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «ПБГ19» (код ЄДРПОУ 45701274), продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Дата продовження строку розгляду
07.07.2025 16:33
Дата кінця розгляду
29.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
339 233.25 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
339 233.25 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
+380506408860
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності