Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв"язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-18-012313-a
Id Tender c0018db1068c47bdac6c8cf40d278e43
План UA-P-2025-06-18-015362-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.06.2025 16:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
185 697.29 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
послуги
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025року. Відповідно до службової записки начальника дільниці з благоустрою Охрімчука В.І. від 14.05.2025 щодо необхідності виконання додаткових обсягів робіт, враховуючи лист від 14.05.2025 року ФОП Дяченко Н.В. та виділення додаткових коштів з бюджету громади, відповідно до наказу № 71 від 18.06.2025 щодо необхідності в найкоротші строки здійснити закупівлю додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору на поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) від 19.02.2025 року № 70, існує потреба у здійсненні Закупівлі. КП СКГ ПМР укладено договір на поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) від 19.02.2025 року № 70 за результатами проведення відкритих торгів з особливостями. В процесі надання послуги з поточного ремонту пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) була виявлена необхідність у виконанні додаткових обсягів поточного ремонту. При визначенні обсягів договору на поточний ремонт зазначеної ділянки пішохідної доріжки, який був укладений за результатами проведення відкритих торгів, не бралися до уваги наявні бортові камені на заїздах до житлових будинків, які візуально після ремонту трубопроводу водопостачання іншим підрядником мали цілісний вигляд. Так, під час виконання земляних робіт та вирівнюванні поверхні пішохідної доріжки перед укладанням тротуарної плитки, було встановлено, що старі бортові камені мають сколи та тріщини. Додаткові роботи з розбирання бортових каменів складають 70м та встановлення бортових каменів - 234 шт. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі «Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Копія службової записки від 14.05.2025 2. Копія листа від 14.05.2025 б/н 3. Копія листа від 15.05.2025 № 266 «Про виділення додаткових коштів» 4. Копія наказу від 18.06.2025 № 71
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
45233253-7 - Влаштування тротуарного покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
55002, Україна, Миколаївська область, Південноукраїнськ, вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків)
Дата постачання з
18.06.2025 00:00
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Документи закупівлі
18.06.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
18.06.2025 16:38
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мєльнікова Світлана Василівна
Електронна пошта
Телефон
0513657849
Замовник
ЄДРПОУ
30055111
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
55002
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Південноукраїнськ
Адреса
вул. Європейська, 23
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-18-012313-a-b1
Підписаний і діє
Номер
152
185 697.29 грн.
185 697.29 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.07.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
Поточний ремонт пішохідної доріжки фігурною плиткою по вул. Енергобудівників (від пр. Незалежності до вул. Набережна Енергетиків) (ДК 021:2015: 45233253-7: Влаштування тротуарного покриття); 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30055111

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Дяченко Н.В.
Повна назва
ФОП Дяченко Н.В.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2895902601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
18.06.2025 16:38
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
185 697.29 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0513657849
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
185 697.29 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0513657849
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності