Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до транспортних засобів від в/ч А1451.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-18-011597-a
Id Tender 8fd0a43fd2a24a7da6d22635b7bbaa30
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 16:15
Остання зміна 07.07.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
780 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 800 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 00:00 до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 16:13
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:10
до 30.06.2025 10:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 10:46
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 10:52
до 07.07.2025 09:51
Період уточнень
з 18.06.2025 16:13 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:10 до 30.06.2025 10:52
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:10 до 30.06.2025 10:52
Основні параметри
Запасні частини до транспортних засобів
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
780 000 грн.
Запасні частини до транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до транспортних засобів
Примітки
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Очікувана вартість
780 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7800,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 14:35
Закінчення аукціону
26.06.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запасні частини до транспортних засобів
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
508
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Харківська область, Харків
Дата постачання по
31.07.2025 16:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
100% оплата здійснюється після того, як товар поставлений, що підтверджується видатковою накладною, протягом 90 банківських днів
Порядковий номер: 1
Шаблон договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ"
Пропозиція:
523 307.6 грн.
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
730 000 грн.
Учасник:
ФОП "ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
728 000 грн.
Учасник:
ТОВ "НФ АГРО"
Пропозиція:
608 820 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 14:35
Документи закупівлі
18.06.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомко Веніамін Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380665076902
Замовник
ЄДРПОУ
08208941
Назва
Повна назва
в/ч А1451
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до транспортних засобів
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:46 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 15:10 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі.Відповідно до додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції документальним вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну документацію. Додатком № 1 передбачено наявність відповідної документація з якою учасники відкритих торгів погоджуються надіславши Погодження з проектом договору про закупівлю, в якому дублюються вимоги щодо документації згідно Додатку 1 до Оголошення про закупівлю. Всупереч вищезазначеному пункту, Учасником Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» не надано : жодного з п’яти листів-відгуків до аналогічних договорів 2025 року з військовими частинами.
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:46
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:49 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:46 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції документальним вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну документацію. Додатком № 1 передбачено наявність відповідної документація з якою учасники відкритих торгів погоджуються надіславши Погодження з проектом договору про закупівлю, в якому дублюються вимоги щодо документації згідно Додатку 1 до Оголошення про закупівлю. Всупереч вищезазначеному пункту, Учасником Товариство з Обмеженою Відповідальністю «НФ АГРО» не надано: листів-відгуків до аналогічних договорів 2025 року, а саме: договору №25 від 02.05.2025, договору №16 від 04.04.2025 та договору №6 від 20.02.2025 до з військовими частинами, підписаних накладних з печатками у підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме договору №18 від 26.05.2025 (відсутність печатки в/ч), договору №25 від 02.05.2025, договору №16 від 04.04.2025 та договору №6 від 20.02.2025.
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:49
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 30.06.2025 10:52 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 10:49 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
30.06.2025 10:52
Повідомлення про рішення
Договір
UA-2025-06-18-011597-a-b1
Підписаний і діє
Номер
70
728 000 грн.
728 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
508 (штуки)
Запасні частини до транспортних засобів
Номенклатура
Запасні частини до транспортних засобів
Кількість
508
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
в/ч А1451
Повна назва
в/ч А1451
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08208941

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП "ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3442505673

Інформація про підписанта

IBAN
UA518201720343171001100015434
ПІБ підписанта
Птащенко Віталій Васильович
Посада підписанта
Командир військової частини А1451
Діє на підставі
Положення про військове (корабельне) господарство Збройних Сил України затвердженого наказом Міністра оборони України від 16.07.1997 року № 300
Номер телефону
+0665076902
Електронна пошта

Інформація про підписанта

IBAN
UA263052990000026000050581453
ПІБ підписанта
Папуша Ігор Володимирович
Посада підписанта
Фізична особа підприємець
Діє на підставі
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 21.01.2025 16:36:19 Реєстраційний номер: 2010350000000712558 Дата реєстрації: 20.01.2025
Номер телефону
+380997234593
Електронна пошта
Шаблон договору
Документи договору
07.07.2025 09:51
Повідомлення про договір
07.07.2025 09:49
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000061
Дата створення проекту
07.07.2025 17:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 18:08
Дата публікації висновку про результати
18.07.2025 17:33
Дата завершення усунення порушень
02.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 982-71-49
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 216 № 07.07.2025 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби КОНОНЕНКО Ю.С. від 07.07.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби Від 07.07.2025р. № 216 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-06-18-011597-a 18.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Юлія КОНОНЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 18:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі військовою частиною А1451 (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» (далі - ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ»); Товариства з обмеженою відповідальністю «НФ АГРО» ( далі - ТОВ «НФ АГРО») та Фізичної особи-підприємця «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» (далі ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ»); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» від 30.06.2025 №64; протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НФ АГРО» від 30.06.2025 №65, протокольне рішення про визначення переможцем пропозицію ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» від 30.06.2025 №67; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.06.2025; договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 05.06.2025 №70 ціною 728 000,00 грн.; пояснення та документи Замовником від 18.07.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. 1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 1 ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання п’яти аналогічних договорів (не менше п’яти договорів). Аналогічним вважається договір, укладений в 2025 році з військовою частиною, що підтверджують повноту та своєчасність виконання цього договору (копію(ї) видаткової(их) накладної(их) або акт(и) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів) та листом відгуком. Поряд з цим, відповідно до вимог частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Крім того, відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Однак, Замовником відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2025 № 64 (далі – Протокол № 64) прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» як такого, що не надав жодного з п’яти листів – відгуків до аналогічних договорів 2025 року з військовими частинами. Учасник ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» в складі тендерної пропозиції не надав лист відгук до аналогічних договорів за предметом закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно не розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник 14.07.2025 надав пояснення наступного змісту: На відміну від інших учасників, які мають усі, або частину листів відгуків, які вимагаються згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ "ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ" взагалі не надав жодного з листів відгуків за довгий період підготовки документів для подачі пропозиції. Що свідчить про відсутність листів відгуків, або не бажання долучати документи з негативними відгуками. Згідно вищезазначеного учасник фізично не надасть частину документації згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте, надане пояснення не спростовує наявність порушення вимог чинного законодавства. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, не розмістив в електронній системі закупівельна повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах та безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги пункту 13 статті 14 Закону. Слід відмітити, що, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ», ціна якої становить 523 307,60 грн з ПДВ, що на 204 692,40 грн з ПДВ дешевша за цінову пропозицію переможця торгів ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» в сумі 728 000,00 грн з ПДВ, з яким укладено договір про закупівлю. 2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО» встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 10 Додатку 1 ТД на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання п’яти аналогічних договорів (не менше п’яти договорів). Аналогічним вважається договір, укладений в 2025 році з військовою частиною, що підтверджують повноту та своєчасність виконання цього договору (копію(ї) видаткової(их) накладної(их) або акт(и) приймання товарів з відміткою(ами) про прийом товарів) та листом відгуком. Поряд з цим, відповідно до вимог частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Крім того, відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей № 1178. Однак, Замовником відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.06.2025 № 65 (далі – Протокол № 65) прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «НФ АГРО» як такого, що не надав листів – відгуків до аналогічних договорів 2025, а саме: до договору №25 від 02.05.2025, до договору №16 від 04.04.2025 та до договору №6 від 20.02.2025 з військовими частинами, підписаних накладних з печатками у підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: договору №18 від 26.05.2025 (відсутність печатки в/ч), договору №25 від 02.05.2025, договору №16 від 04.04.2025 та договору №6 від 20.02.2025. Слід зазначити, що учасник ТОВ «НФ АГРО» в складі тендерної пропозиції до аналогічного договору за предметом закупівлі від 02.05.2025 №25, який укладено з військовою частиною А0415 (файл-17. аналогічний pdf) надав всі документи виконання аналогічного за предметом закупівлі, чим виконав вимогу пункту 10 Додатку 1 тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно не розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник 14.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «На видатковій накладній №6190001 від 19 червня 2025 року до договору №18 від 26.05.2025 року відсутня офіційна печатка замовника, до договору №6 від 20 лютого 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору, до договору №108-25 від 28 грудня 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору, а також до договору №16 від 4 квітня 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору. Таким чином учасником ТОВ "НФ АГРО" не надано достатньо документації згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відсутність більшості накладних, офіційних печаток на них, по договорам не виправляються за час, який надається на виправлення помилок, саме тому пропозиція були одразу відхилена.» Отже, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275, не розмістив в електронній системі закупівельна повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах та безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ «НФ АГРО», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим порушив вимоги пункту 13 статті 14 Закону. Слід відмітити, що, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «НФ АГРО ціна якої становить 608 820,00 грн з ПДВ що на 119 180,00 грн з ПДВ дешевша за цінову пропозицію переможця торгів ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» в сумі 728 000,00 грн з ПДВ, з яким укладено договір про закупівлю. 3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ». Пунктом 16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлена вимога надати у складі тендерної пропозиції підписаное учасником погодження з технічними вимогами до предмету закупівлі (додаток 2); Поряд з цим, згідно пункту 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічні вимоги та порядок постачання товару: зазначено строк поставки: до 31.07.2025 включно. При цьому учасником ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надано Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (файл. 5 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.pdf), де у Технічних вимогах та порядку постачання товару зазначено строк поставки: до 31.12.2025 включно, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 07.07.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 14.07.2025 надав пояснення наступного змісту: «У зв'язку з відсутністю штатної вповноваженої особи, тривале понаднормове навантаження було допущений людський фактор при перевірці підтверджуючих документів, а саме згідно пункту 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Однак, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» усунути такі невідповідності в інформації та документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» та ТОВ «НФ АГРО» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 8 Особливостей № 1275 та порушення вимог частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.07.2025 00:00
Дата публікації
18.07.2025 17:33
Документи висновку
18.07.2025 17:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Зважаючи на «Висновки про результати проведення моніторингу від 18.07.2025 року», проведений ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» та ТОВ «НФ АГРО» встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 8 Особливостей № 1275 та порушення вимог частини 13 статті 14 Закону. За результатами аналізу питання розгляду пропозиції учасника ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» встановлено порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Сторони підписали угоду про розірвання договору.
Дата публікації
23.07.2025 16:48
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі: Запасні частини до транспортних засобів (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-18-011597-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Чому Замовником, згідно з пунктом 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозицій ТОВ «ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель? 3. Чому Замовником, згідно з пунктом 43 Особливостей, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель? 4. Згідно пункту 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічні вимоги та порядок постачання товару: зазначено строк поставки: до 31.07.2025 включно. При цьому учасником ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надано (файл. 5 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.pdf), де зазначено строк поставки: до 31.12.2025 включно. Необхідно надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначеної невідповідності. 5. Згідно пункту 5 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі надати у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Надати назву файлу та номер сторінки, наданого документу на виконання зазначеної вимоги. 6. Згідно пункту 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (умов, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимог до предмета закупівлі: Переможець спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Надати інформацію щодо виконання переможцем спрощеної закупівлі ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» щодо вимог пункту 4. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.07.2025 12:41
Орган перевірки
18.07.2025 00:00
Документи повідомлення
14.07.2025 12:41
-
Відповідь
Пояснення
1. Комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, будуть надані в найкоротший термін. 2. На відміну від інших учасників, які мають усі, або частину листів відгуків, які вимагаються згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ТОВ "ТД ЧОРМЕТРЕМОНТ" взагалі не надав жодного з листів відгуків за довгий період підготовки документів для подачі пропозиції. Що свідчить про відсутність листів відгуків, або не бажання долучати документи з негативними відгуками. Згідно вищезазначеного учасник фізично не надасть частину документації згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. На видатковій накладній №6190001 від 19 червня 2025 року до договору №18 від 26.05.2025 року відсутня офіційна печатка замовника, до договору №6 від 20 лютого 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору, до договору №108-25 від 28 грудня 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору, а також до договору №16 від 4 квітня 2025 року відсутня накладна про повне або часткове виконання договору. Таким чином учасником ТОВ "НФ АГРО" не надано достатньо документації згідно пункту 10 додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відсутність більшості накладних, офіційних печаток на них, по договорам не виправляються за час, який надається на виправлення помилок, саме тому пропозиція були одразу відхилена. 4. У зв'язку з відсутністю штатної вповноваженої особи, тривале понаднормове навантаження було допущений людський фактор при перевірці підтверджуючих документів, а саме згідно пункту 8 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а саме: Технічні вимоги та порядок постачання товару: зазначено строк поставки: до 31.07.2025 включно. При цьому учасником ФОП «ПАПУША ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ» надано (файл. 5 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.pdf), де зазначено строк поставки: до 31.12.2025 включно. У підтвердження того, що дана помилка не вплинула на проведення закупівлі згідно оголошення - Підписаний та завантажений договір №70 від 05.07.2025 в систему зазначає у пункті ІІ.1, що поставка товару має відбуватися до 31.07.2025 року. 5. Інформаційна довідка про право підпису була надана, документ під назвою "4 Інформаційна довідка право підпису" від 25.06.2025 17:12:58. А лист роз'яснення, щодо ліцензії був предоставлений в оригіналі при особистій зустрічі на підписанні договору. Була знята скан копія, яка буде надана в найкоротші терміни. У листі роз'яснення, як і в інших учасників ідеться про те, що отримання дозволу або ліцензії на провадження виду діяльності, яким займається компанія не передбачено законом. Саме тому у зв'язку з відсутністю штатної вповноваженої особи, тривале понаднормове навантаження було допущений людський фактор при перевірці підтверджуючих документів не було приділено достатньо уваги саме цьому документу, а його відсутність була помічена пізніше і вимога про фізичну наявність цього документа в оригіналі і зняття скан копії була виконана учасником під час особистого підписання договору.
Рішеня
16.07.2025 12:48
Замовник
Документи повідомлення
-
16.07.2025 12:59
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Комерційні пропозиції від потенційних учасників на основі яких формувалася цінова політика
Рішеня
16.07.2025 16:37
Замовник
Документи повідомлення
16.07.2025 16:37
-
16.07.2025 16:37
-
16.07.2025 16:37
-
16.07.2025 16:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
в/ч А1451
Контактний телефон:
+380665076902
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
в/ч А1451
Контактний телефон:
+380665076902
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності