Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок) від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-010826-a
Id Tender a3598a7350b640b3a93dc255cf4ab30c
План UA-P-2025-06-18-013448-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 18.06.2025 15:50
Остання зміна 19.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
174 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 740 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 15:48 до 27.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 15:48
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 15:48
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00
до 02.07.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 11:42
до 08.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.07.2025 11:42
-
Період уточнень
з 18.06.2025 15:48 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 15:48 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 02.07.2025 11:42
Період кваліфікації
з 27.06.2025 00:00 до 02.07.2025 11:42
Основні параметри
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
174 000 грн.
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Назва предмета закупівлі
Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Очікувана вартість
174 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1740,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 220
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 4 (штуки)
Світлові літери «Назва магазину»
Опис предмета закупівлі
Світлові літери «Назва магазину»
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Консольна рекламна конструкція (кронштейн)
Опис предмета закупівлі
Консольна рекламна конструкція (кронштейн)
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Табличка «ГРАФІК РОБОТИ»
Опис предмета закупівлі
Табличка «ГРАФІК РОБОТИ»
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Рамка з клік-системою, формат А-2
Опис предмета закупівлі
Рамка з клік-системою, формат А-2
Код ДК 021:2015
39174000-2 - Вивіски
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі за Договором здійснюються шляхом зарахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий банківський рахунок Виконавця у безготівковому порядку платіжним дорученням за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника, після наданої послуги. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунку(-ків) та акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг, протягом 20-ти робочих днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передач наданих послуг. Замовник має право на відстрочку платежу строком до 180 банківських днів з дня підписання Сторонами акту(-ів) приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАШТАЛЕР СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА"
Пропозиція:
146 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
18.06.2025 15:48
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.06.2025 15:48
Проект договору
18.06.2025 15:48
-
18.06.2025 15:48
-
18.06.2025 15:48
Тендерна документація
Скасування
19.07.2025 00:00
Відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
08.07.2025 09:54
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Ільченко
Електронна пошта
Телефон
+380971057040
Замовник
ЄДРПОУ
44338222
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
пл. Молодіжна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення та розміщення інформаційної продукції (вивісок)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 11:42 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 11:42
Довідка НАЗК
02.07.2025 11:42
Повідомлення про рішення
27.06.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду документів учасника: Фізична особа-підприємець МАШТАЛЕР СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА (далі – Учасник), ІПН 2889506645, було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано проект договору в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Вимога встановлена в п.8 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Не надано копію платіжного документу (платіжної інструкції), що підтверджує здійснення учасником оплати комісійної винагороди банківській установі, яка видала банківську гарантію. Вимога встановлена в п.п.13.3 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Не надано сканований оригінал або копію листа щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (для учасників-фізичних осіб). Вимога встановлена в п.19 Додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, фізичній особі-підприємцю МАШТАЛЕР СВІТЛАНІ ОЛЕКСАНДРІВНІ, ІПН 2889506645, як учаснику відкритих торгів з особливостями, необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: 1) проект договору в редакції, встановленій в Додатку 2 тендерної документації, підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання); 2) копію платіжного документу (платіжної інструкції), що підтверджує здійснення учасником оплати комісійної винагороди банківській установі, яка видала банківську гарантію; 3) сканований оригінал або копію листа щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (для учасників-фізичних осіб).
Створено
01.07.2025 09:46
Надати до
02.07.2025 09:46
Торги відмінено
Очікувана вартість
174 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
174 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380971057040
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності