Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-010427-a
Id Tender 067fe920019943d99957cbee3317d3ff
План UA-P-2025-06-18-011617-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 15:43
Остання зміна 12.08.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 974 320 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 743.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 15:43 до 03.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 15:43
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 15:43
до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:29
до 23.07.2025 16:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2025 16:19
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2025 16:19
до 12.08.2025 10:50
Період уточнень
з 18.06.2025 15:43 до 30.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 15:43 до 30.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:29 до 23.07.2025 16:19
Період кваліфікації
з 04.07.2025 14:29 до 23.07.2025 16:19
Основні параметри
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 974 320 грн.
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
3 974 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39743,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
19 000
Аукціон
Cтарт аукціону
04.07.2025 14:06
Закінчення аукціону
04.07.2025 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м. Бровари, вул. Київська, 292
Дата постачання по
31.12.2025 15:41
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право при наявності бюджетного фінансування перерахувати Підряднику попередню оплату, необхідну для виконання робіт, придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання, в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманій попередній оплаті в строк не більше 90 календарних днів з дня її отримання відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України №1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
Пропозиція:
3 972 458.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БК ЕЛІТБУД КОМПАНІ"
Пропозиція:
3 919 508.66 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.07.2025 14:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карпенко Валентина Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Karpenko Valentyna Stepanovna
Електронна пошта
Телефон
+380459472202
Факс
+380459460413
Замовник
ЄДРПОУ
26146617
Назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Повна назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Бровари
Адреса
вул. Героїв України, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 23.07.2025 16:19 по 29.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 14:29 по 02.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2025 16:19
Довідка НАЗК
23.07.2025 16:19
Повідомлення про рішення
11.07.2025 12:00
Електроний протокол про продовження строку
04.07.2025 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:37
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність залучити до розгляду і консультації кошторисника, а також детально розглянути великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.07.2025 11:58
Дата кінця розгляду
02.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностй: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази від 30.06.2025 № 01 в пункті 1.1. - 1.17 невірно зазначено номер договору оренди будівельної техніки, а також у пункті 3 не зазначено номер приміщення, що орендується. 1.2. Не надано документальне підтвердження наявності в учасника офісного приміщення, оскільки згідно пункту 9.1. Договір оренди нежитлового приміщення від 05.06.2025 № 3 діє з 05.06.2025 по 05.06.2025 року. 1.3. Скан -копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5337 реєстраційний № 04935 КА не в повному обсязі – відсутня сторінка із зазначенням власника транспортного засобу. 1.4. На підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Довідка від 30.06.2025 №10) учасником наданий Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт від 30.06.2025 року затверджений печаткою юридичної особи, що не являється замовником робіт. 1.5. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.06.2025 року №14 не містить інформацію про наявність в учасника достатньої кількості водіїв автотранспортних засобів відповідної категорії в тому числі машиніста крана на автомобільному ходу. 1.6. На підтвердження інформації про наявність трудових відносин з Жога Валерієм Леонідовичем (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 30.06.2025 року №14 пункт 10), учасником надана скан -копія Цивільно-правового договору №04-20250605 від 05.06.2025 року в якому невірно зазначено ІПН працівника. 1.7. Тендерна пропозиція учасника підписана Удосконаленим електронний підпис (УЕП). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. В пункті 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за встановленою Формою 1 в якій необхідно було вказати документ підтверджуючий приналежність?? ?. (**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5) 2.2. В пункті 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). 2.3. В пункті 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено про обов’язкову наявність в учасника підйомних механізмів для подачі матеріалу на покрівлю (кран автомобільний або кран переносний, тощо). 2.4. В пункті 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність досвіду виконання аналогічного договору Учасник надає скан –копії з оригіналів наступних документів: - аналогічний (ні) договір(и) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт (ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та/або довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3). 2.5. В пункті 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник необхідно надати - Довідку за Формою 2, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням ПІБ працівника, посади, досвіду роботи (років), спеціальності/кваліфікації працівників. Заявлена учасником кількість працівників повинна бути достатньою для виконання робіт за предметом закупівлі з урахуванням характеру, трудовитрат та обсягів робіт зазначених в Додатку 2 до цієї тендерної документації. 2.6. В пункті 1.2.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження інформації зазначеної в довідці, додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ субпідрядником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис або трудовий договір, або договір про надання послуг, або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу), або накази, або інший документ). 2.7. В пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП). 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 3.1. Оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. 3.2. Документально підтвердити інформацію зазначену в оновленій Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій з урахуванням вимог, які зазначені в пункті 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Надати в повному обсязі скан - копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу МАЗ 5337 реєстраційний № 04935 КА. 3.4. Документально підтвердити виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 07.06.2025 року №06/25-2. 3.5. Оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.6. Документально підтвердити інформацію про наявність трудових відносин з Жога Валерієм Леонідовичем. 3.7. Виконати вимогу прописану в пункті 3.1 розділу 3 тендерної документації, тобто тендерна пропозиція учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
18.07.2025 15:42
Надати до
19.07.2025 15:42
Договір
UA-2025-06-18-010427-a-a1
Підписаний і діє
Номер
66/25
3 919 508.66 грн.
3 266 257.22 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
Капітальний ремонт шатрового даху багатоквартирного будинку по вул. Київська, 292 в м. Бровари Броварського району Київської області: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 919 508.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26146617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БК ЕЛІТБУД КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВ "БК ЕЛІТБУД КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45783315

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.08.2025 10:50
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 974 320 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 10:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 974 320 грн.
Період подання пропозицій
до 03.07.2025 10:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності