Показати схожі тендери

Закупівля Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»). від Управління поліції охорони в Полтавській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-010132-a
Id Tender dbc9fb618f1c4d9f9fd88d2016ce6e87
План UA-P-2025-06-18-012732-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 15:42
Остання зміна 03.07.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
506 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 061 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 15:42 до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 15:42
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 15:42
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00
до 26.06.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 15:33
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 15:33
до 03.07.2025 17:02
Період уточнень
з 18.06.2025 15:42 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 15:42 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00 до 26.06.2025 15:33
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00 до 26.06.2025 15:33
Основні параметри
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
506 100 грн.
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Назва предмета закупівлі
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Примітки
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, встановленим чинними нормативними актами України для таких товарів, а також вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Очікувана вартість
506 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5061,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Код ДК 021:2015
33140000-3 - Медичні матеріали
Кількість
250
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, Н
Дата постачання з
07.07.2025 15:33
Дата постачання по
01.09.2025 15:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
498 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 15:42
Оголошення про проведення закупівлі
18.06.2025 15:28
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Опанасько Михайло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhyzhka Igor Valentinovich
Електронна пошта
Телефон
+380532562746
Факс
+380532562746
Замовник
ЄДРПОУ
40109042
Назва (англійською мовою)
Security police department in Poltava region
Повна назва
Управління поліції охорони в Полтавській області
Повна назва (англійською мовою)
Security police department in Poltava region
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Період вимог/скарг з 26.06.2025 15:33 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 00:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 15:34
Довідка НАЗК
26.06.2025 15:33
Повідомлення про рішення
26.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-18-010132-a-c1
Підписаний і діє
Номер
У-245/25
498 250 грн.
498 250 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
250 (комплект)
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Номенклатура
Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»).
Кількість
250
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
1 993
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління поліції охорони в Полтавській області
Повна назва
Управління поліції охорони в Полтавській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40109042

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Повна назва
ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3295506259

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 17:02
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000034
Дата створення проекту
07.07.2025 14:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 16:12
Дата публікації висновку про результати
15.07.2025 15:55
Дата завершення усунення порушень
30.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.07.2025 № 80-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.07.2025 № 80-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-06-18-010132-a, 18.06.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10). Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 16:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області (далі ? Замовник) UA-P-2025-06-18-012732-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.06.2025 № 185; тендерну пропозицію ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА; протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-06-18-010132-a; договір про закупівлю товарів від 03.07.2025 № У-245/25 на суму 498250,00 грн без ПДВ (далі ? Договір); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 11.07.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно із абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Так, моніторингом установлено, що у підпункті 5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник визначив, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей… Замовником у Додатку № 8 до тендерної документації визначається спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Так, в Додатку 8 до тендерної документації Замовник встановив перелік документів та інформацію, яку повинен надати переможець, зокрема: - інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність відносно фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, інформації про корупційне правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. При цьому, переможцем ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЄМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ в електронній системі закупівель 01.07.2025 оприлюднено інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення № 1856945 та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо фізичної особи, яка є учасником процедури. Слід відмітити, що відповідно до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 26.06.2025 в електронній системі закупівель. Проте, Переможцем документи для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей оприлюднені з перевищенням строку на один день, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Разом з тим, пунктом 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей, що не було забезпечено Замовником, про що свідчить зокрема, укладений між замовником та учасником договір про закупівлю товарів від 03.07.2025 № У-245/25. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 08.07.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 11.07.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення: «…Щодо термінів оприлюднення інформації, необхідно врахувати що пере термінування було не значним та 29-30.06.2025 р. вихідні дні». За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА, оскільки він не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3, 5 пункту 47 цих особливостей, що всупереч абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів від 03.07.2025 № У-245/25 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
15.07.2025 00:00
Дата публікації
15.07.2025 15:55
Документи висновку
15.07.2025 15:55
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 506100,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-18-010132-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість 2. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ щодо виконання вимоги підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей»? Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 26.06.2025, проте, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей переможцем ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ в електронну систему закупівель завантажено 01.07.2025, на п’ятий день. Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.07.2025 12:00
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 12:00
-
Відповідь
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 08 липня 2025 року до процедури закупівлі UA-2025-06-18-010132-а
Запит замовнику на пояснення Дата: 08.07.2025 12:00 Запит про надання пояснень 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість У відповідь на запит від Державної аудиторської служби України Північно-східний офіс Дежаудитслужби від 08 липня 2025 року повідомляю, що 18.06.2025 року було оголошено закупівлю за предметом Комплект першої допомоги поліцейського (ДК 021:2015 код 33141623-3 «Набори першої допомоги»), код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33140000-3 «Медичні матеріали», за процедурою відкриті торги з особливостями (UA-2025-06-18-010132-а). Під час здійснення публічних закупівель Управління поліції охорони в Полтавській області діє виключно в межах вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). На виконання норми частини 5 статті 8 Закону, надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. Під час дії військового стану Національна поліція України, її органи, установи, як складові сектору безпеки і оборони України активним чином залучені до виконання завдань та заходів з відсічі збройної агресії рф. Вагомим чинником ефективного виконання поліцією своїх завдань у сфері національної безпеки, підтримання публічного (громадського) порядку є повноцінне та своєчасне матеріально-технічне забезпечення. Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними комплектами медичними індивідуальними для надання першої допомоги, а також відповідними матеріалами та обладнанням, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій. Комплекти першої допомоги поліцейського потребують закупівлі з визначення відсотку забезпечення особового складу, відповідно до норм належності. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі наявного особового складу та обсягу фінансування на 2025 рік. Розмір витрат визначений за результатами аналізу вартості товару, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та до заявки від відповідального структурного підрозділу, а також з урахуванням вимог чинного законодавства. Технічні характеристики визначені на підставі необхідних для Замовника характеристик предмета закупівлі з метою його ефективного використання. Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено за допомогою методу порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку. Відповідальними співробітниками Замовника здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», а також отримання комерційних (цінових) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних. Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). На підтвердження надаються три комерційні пропозиції постачальників медичних матеріалів. 2. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ щодо виконання вимоги підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей»? Так, згідно з відомостями веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 26.06.2025, проте, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей переможцем ФОП ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ в електронну систему закупівель завантажено 01.07.2025, на п’ятий день. Поясніть вказане. З приводу поставленого питання Замовник повідомляє наступне. Відповідно до примітки до п. 1 Додатку № 8 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, відносно керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, надається у разі, якщо вказана інформаційна довідка не була сформована електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами та/або якщо доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Повідомляємо, що 26 червня 2025 р. дану довідку було сформовано електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Відповідно до умов тендерної документації неподання додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не може бути розцінено Замовником, як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до пп. 2-3 Додатку № 8 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати переможець» Витяг з інформаційно-аналітичної системи (далі – Витяг) «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель. Так, наданий переможцем Витяг датовано 01.07.2025 р., в той час як дану закупівлю було оголошено 18.06.2025 р. Крім того, Витяг наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів), та/або номером (QR-код), який дозволяє перевірити інформацію, зазначену у Витягу, що відповідає вимогам Замовника. Щодо термінів оприлюднення інформації, необхідно врахувати що пере термінування було не значним та 29-30.06.2025 р. вихідні дні. Таким чином, переможцем було виконано дану вимогу тендерної документації та надано документи у відповідності до умов тендерної документації. Додаток: Комерційні пропозиції – 3 шт. З повагою, Уповноважена особа Управління поліції охорони в Полтавській області Михайло ОПАНАСЬКО
Рішеня
11.07.2025 13:10
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
506 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532562746
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
506 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
Управління поліції охорони в Полтавській області
Контактний телефон:
+380532562746
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності