Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-010052-a
Id Tender 60c34586023f403ba9211e7afcd2f749
План UA-P-2025-06-18-011601-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 15:26
Остання зміна 21.07.2025 10:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 359 949 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 599.49 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 15:25 до 28.06.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 15:25
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 15:25
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:39
до 14.07.2025 09:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:37
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 09:21
до 21.07.2025 10:05
Період уточнень
з 18.06.2025 15:25 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 15:25 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:39 до 14.07.2025 09:21
Період кваліфікації
з 30.06.2025 14:39 до 14.07.2025 09:21
Основні параметри
ДК 021:2015 16700000-2 Трактори (Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 359 949 грн.
Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради
Назва предмета закупівлі
Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради
Очікувана вартість
1 359 949 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13599,49
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 13:58
Закінчення аукціону
30.06.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент
Код ДК 021:2015
16700000-2 - Трактори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
55002, Україна, Миколаївська область, м.Південноукраїнськ, проспект Незалежності,16, Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату отриманого рахунку за поставлений Товар без нарахування штрафних санкцій. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюватиметься протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Агро-Темп плюс"
Пропозиція:
1 372 168.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
Пропозиція:
1 140 720 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
1 234 995 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТК-АГРО"
Пропозиція:
1 140 687.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 13:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Болотіна
Електронна пошта
Телефон
+380513657594
Сайт:
http://osvita-yu.mk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04653220
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
55002
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Вознесенський район, м. Південноукраїнськ
Адреса
проспект Незалежності, буд. 16
Кваліфікація
Лот № 1 Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент для групи централізованого господарського обладнання закладів та установ освіти управління освіти ім.Б.Грінченка Південноукраїнської міської ради
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:37 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 14:39 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.07.2025 14:37
Повідомлення про рішення
30.06.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 04.07.2025 10:49 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 14:37 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
04.07.2025 10:49
Повідомлення про рішення
02.07.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.07.2025 15:02 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.07.2025 10:49 по 12.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.07.2025 15:02
Повідомлення про рішення
04.07.2025 10:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.07.2025 09:21 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 15:02 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 09:21
Довідка НАЗК
14.07.2025 09:21
Повідомлення про рішення
09.07.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-18-010052-a-c1
Підписаний і діє
Номер
481
1 350 000 грн.
1 125 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент
Номенклатура
Трактор MAHINDRA 9500 4 WD або еквівалент
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 125 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04653220

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФАТЕХ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37383046

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 10:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-28-000114
Дата створення проекту
28.07.2025 16:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.07.2025 16:58
Дата завершення моніторингу
19.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 005-72-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.07.2025 № 79-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 28.07.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 28.07.2025 № 79-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-06-18-010052-a 18.06.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.07.2025 00:00
Документи рішення
28.07.2025 16:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 359 949 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 17:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380513657594
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 359 949 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 17:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380513657594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності