Показати схожі тендери

Закупівля 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (Спеціальний робочий одяг в асортименті) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-008612-a
Id Tender 5cf201a2af764bd09a071ef560ba5038
План UA-P-2025-06-18-011267-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.06.2025 14:45
Остання зміна 30.06.2025 08:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 894 750 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 947.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 14:48 до 26.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 14:48
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 14:48
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00
до 30.06.2025 08:43
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 08:43
до 06.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.06.2025 08:43
-
Період уточнень
з 18.06.2025 14:48 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 14:48 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00 до 30.06.2025 08:43
Період кваліфікації
з 26.06.2025 00:00 до 30.06.2025 08:43
Основні параметри
18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (Спеціальний робочий одяг в асортименті)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Филипчук Світлана Анатоліївна – пров. економіст з МТЗ, тел. 048-7358894(8234),e-mail: [email protected] 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Спеціальний робочий одяг в асортименті 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Спеціальний робочий одяг», за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 8. Кількість товарів, робіт послуг: 1 найменування (550 комплектів) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 894 750,00 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.06.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 894 750 грн.
Спеціальний робочий одяг в асортименті
Назва предмета закупівлі
Спеціальний робочий одяг в асортименті
Примітки
68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1ВМТП, ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010), 1 найменування (550 к-т)
Очікувана вартість
1 894 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18947,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Костюм робочий, чоловічий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
550
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС"
Пропозиція:
1 894 475 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
18.06.2025 14:44
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціальний робочий одяг в асортименті
Період вимог/скарг з 30.06.2025 08:43 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 00:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 18130000-9 «Спеціальний робочий одяг» (Спеціальний робочий одяг в асортименті), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-18-008612-a, учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС» (далі – переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями на суму 1 894 475,00 грн. без ПДВ. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
30.06.2025 08:43
Довідка НАЗК
30.06.2025 08:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог п.2 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах за зразком № 1 Додатку 1 до тендерної документації. В порушення цих вимог тендерної документації Учасником надано згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних не за встановленим Замовником зразком. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
27.06.2025 13:17
Надати до
28.06.2025 13:17
Договір
UA-2025-06-18-008612-a-c1
Очікує підписання
1 894 475 грн.
1 894 475 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
550 (комплект)
Костюм робочий, чоловічий
Номенклатура
Костюм робочий, чоловічий
Кількість
550
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЛЕС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43609311

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 894 750 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 894 750 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності