Показати схожі тендери

Закупівля Кабель від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-18-007962-a
Id Tender e48872a7d5bf450c963bc3ced2cef9e6
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.06.2025 14:24
Остання зміна 03.07.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
142 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 420 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.06.2025 18:00 до 30.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 14:23
до 24.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:31
-
Залишилось 1 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 17:27
до 05.07.2025 00:00
Період уточнень
з 18.06.2025 14:23 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 11:31
Основні параметри
Кабель
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
142 000 грн.
Кабель
Назва предмета закупівлі
Кабель
Очікувана вартість
142 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1420,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 11:08
Закінчення аукціону
30.06.2025 11:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кабель ААБл-10 3х95 мм2
Код ДК 021:2015
31321300-5 - Кабелі високої напруги
Кількість
100
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
Україна, м. Хмельницький
Дата постачання по
10.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної протягом 10 календарних днів по мірі надходження на рахунок Замовника коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок КЕВ м. Хмельницький за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2025 року
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКОРК"
Пропозиція:
128 800 грн.
Учасник:
ФОП "БОНДАР КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
120 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 11:08
Документи закупівлі
18.06.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кирило Гняздовський
Електронна пошта
Телефон
+380686469435
Замовник
ЄДРПОУ
07928461
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Кабель
Період вимог/скарг з 02.07.2025 17:27 по 05.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 11:31 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
02.07.2025 17:27
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пропозиція та документи учасника не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Не надано скановану копію оригіналу паспорту у формі ID – картки та довідки про реєстрацію і місця проживання. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 14.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, його вихідний номер та адресата. Завантажені документи, повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Скановані копії оригіналів документів, які долучаються учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ; 5) забороняється обмежувати перегляд наданих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб; 6) електронний вигляд пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). … 14.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: … 4) Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції спрощеної закупівлі та правомочність на укладення договору про закупівлю: Для Учасників юридичних осіб (вимога стосується тільки юридичних осіб) – скановану копію документа, що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами замовника від імені учасника під час проведення спрощеної закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення тощо) Для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців: Скановану копію оригіналу паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картки платника податку (для фізичних осіб-підприємців). Якщо паспорт виданий у формі ID – картки, надаються скановані копії з обох сторін картки та довідку про реєстрацію і місце проживання. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підписати пропозицію та документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Надати скановану копію оригіналу паспорту у формі ID – картки та довідки про реєстрацію і місця проживання.
Створено
01.07.2025 15:47
Надати до
02.07.2025 15:47
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 17:27 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пропозиція та документи учасника не підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Не надано опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 14.2. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 4) усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, його вихідний номер та адресата. Завантажені документи, повинні мати підпис керівника або довіреної особи учасника та печатку (у разі її використання). Скановані копії оригіналів документів, які долучаються учасником до пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ; 5) забороняється обмежувати перегляд наданих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб; 6) електронний вигляд пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). … 14.4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: … 2) Установчі документи (статут, установчий договір / засновницький договір, положення тощо) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу зі змінами). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Підписати пропозицію та документи кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2) Надати опис з кодом доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту.
Створено
03.07.2025 12:55
Надати до
04.07.2025 12:55
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
142 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Контактний телефон:
+380686469435
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
142 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.06.2025 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Контактний телефон:
+380686469435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності