Показати схожі тендери

Закупівля «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)» від Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-007386-a
Id Tender 722f687306dd46a2acd34a3d465784ed
План UA-P-2025-06-18-009558-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.06.2025 14:29
Остання зміна 02.07.2025 17:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 189 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 946.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 14:28 до 01.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 14:28
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 14:28
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00
до 02.07.2025 17:00
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 17:00
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 17:00
-
Період уточнень
з 18.06.2025 14:28 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 14:28 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00 до 02.07.2025 17:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 00:00 до 02.07.2025 17:00
Основні параметри
«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 189 333 грн.
«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»
Назва предмета закупівлі
«ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»
Очікувана вартість
3 189 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15946,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 11 000 (кілограми)
Слива свіжа
Опис предмета закупівлі
Слива свіжа
Код ДК 021:2015
03222334-3 - Сливи
Кількість
11 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
Дата постачання по
31.12.2025 14:07
Позиція : №2 3 000 (кілограми)
Вишня свіжа
Опис предмета закупівлі
Вишня свіжа
Код ДК 021:2015
03222333-6 - Вишні та черешні
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
Дата постачання по
31.12.2025 14:07
Позиція : №3 15 000 (кілограми)
Персик свіжий
Опис предмета закупівлі
Персик свіжий
Код ДК 021:2015
03222332-9 - Персики
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
Дата постачання по
31.12.2025 14:07
Позиція : №4 3 000 (кілограми)
Черешня свіжа
Опис предмета закупівлі
Черешня свіжа
Код ДК 021:2015
03222333-6 - Вишні та черешні
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, навчальні заклади підпорядковані Управлінню освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації згідно з Додатком 2 до Договору.
Дата постачання по
31.12.2025 14:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна
Пропозиція:
2 855 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.06.2025 18:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Джулай Карина Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931185310
Замовник
ЄДРПОУ
37498536
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv
Повна назва
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Sviatoshynskyi District State Administration in Kyiv
Поштовий індекс
03148
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Якуба Коласа, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)»
Період вимог/скарг з 02.07.2025 17:00 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 00:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 17:00
Довідка НАЗК
02.07.2025 17:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Затверджено Протокол уповноваженої особи № 158 від 01.07.2025 Уповноважена особа __________________ К.Ю.Джулай Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», Ідентифікатор закупівлі: №UA-2025-06-18-007386-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: Фізична особа-підприємець Сергієнко Аліна Михайлівна, код за ЄДРПОУ/ІПН 3157914766 Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021:2015 - 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (03222330-5 «Кісточкові фрукти»: сливи, вишні, персики, черешня)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-06-18-007386-a, виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Відповідно до пп. 3.2. та пп.3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: «3.2. Кольорова скан-копія/копії оригіналів аналогічних договорів в повному обсязі, що наведені в довідці про виконання аналогічного/аналогічних договорів (аналогічними є договори стосовно предмету закупівлі).» «3.4. Надати оригінали актів-прийому передачі або видаткових накладних, або інші документи, що підтверджують виконання вище зазначених договору (ів) (можна не в повному обсязі).» Учасник ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «2.3.1. Аналогічний договір 2.PDF», що містить договір №17/01/2022 від 17.01.2022 р., як підтвердження виконання аналогічного договору та видаткові накладні до даного договору. Проте, надані документи не відповідають до вимог пп.3.2. та 3.4. Таблиці 3. Частини І Додатку 1 Тендерної документації та надані у чорно-білому вигляді, замість Кольорова скан-копія/копії оригіналів. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Кольорова скан-копія/копії оригіналу аналогічного договору №17/01/2022 від 17.01.2022 р., та видаткові накладні до даного договору. 2. Відповідно до пп. 3.3.11. Частини ІІІ Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «3.3.11. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Договору, укладеного з учасником процедури закупівлі на проведення повірки засобів вимірювальної техніки (ваги та/або інша вимірювальна техніка) з акредитованим органом, що проводив вищезазначені роботи. Для підтвердження акредитації завантажити сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національного агентством з акредитації України.» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить договір про надання послуг №350054 від 23.01.25 р. заключений між ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» та ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та файл «3.3.11. Атестат метрологія.pdf», що містить Атестат про акредитацію зареєстрований у Реєстрі 04.04.2021 року за №40004 виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», де зазначено: «Сфера акредитації визначена додатками до цього атестату. Додатки є невід’ємною частиною цього атестату і складається з 123 аркушів». Тобто, Атестат про акредитацію надано не в повному обсязі. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Атестат про акредитацію в повному обсязі. 3. Відповідно до пп. 4.1. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати, зокрема: • «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці) (надати письмове гарантію)». Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції НЕ надано письмову гарантію. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Письмову гарантію щодо зобов’язання виконати вимогу: «Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат і рукавиці)» 4. Відповідно до пп. 4.2. Частина ІV Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати: • «4.2.2. Сканований(і) оригінал(и) в кольоровому вигляді Протоколу випробувань або експертні висновки на запропонований товар щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди (відповідно до Регламенту (ЄС) 396/2005 про максимальні рівні залишків пестицидів у харчових продуктах і кормах рослинного і тваринного походження(з доповненнями за 2019), видані не пізніше трьох місячної давнини, відносно кінцевої дати подання пропозиції акредитованої незалежної лабораторією або експертизою. Також надати скан-копію оригіналу договору та акту наданих послуг, укладеного з підприємством/ установою/ організацією, яке видало вищенаведений (і) документ (и).» Учасником ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна, у складі тендерної пропозиції надано файл «4.2.2. Експертний висновок дослідження.pdf», що містить Експертний висновок №011462 п/25 від 16.06.2025 р. виданий Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи, як підтвердження оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними ознаками: органолептичних, фізико-хімічних, пестициди, та надано файл «4.2.2. Договір та акт Дослідження.PDF», що містить, зокрема: Акт наданих послуг№8006 від 13 червня 2025 р. складеного на підставі договору №448 від 03.06.2025 р. Проте договір №448 від 03.06.2025 р. заключений між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи не надано у складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вимог, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: - Договір №448 від 03.06.2025 р. заключеного між ФОП Сергієнко Аліна Михайлівна та Державним науково-дослідним інститутом з лабораторної діагностики та ветеринарно-санітарної експертизи.
Створено
01.07.2025 16:55
Надати до
02.07.2025 16:55
Договір
UA-2025-06-18-007386-a-b1
Очікує підписання
2 855 000 грн.
2 855 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
11 000 (кілограми)
Слива свіжа
Номенклатура
Слива свіжа
Кількість
11 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Вишня свіжа
Номенклатура
Вишня свіжа
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 000 (кілограми)
Персик свіжий
Номенклатура
Персик свіжий
Кількість
15 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Черешня свіжа
Номенклатура
Черешня свіжа
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37498536

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Сергієнко Аліна Михайлівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3157914766

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 189 333 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380931185310
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 189 333 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380931185310
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності