Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 50433000-9 «Послуги з калібрування»). від Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров"я" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-007100-a
Id Tender 547d33f40e334ca89fb584d60891e893
План UA-P-2025-06-18-008758-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.06.2025 13:52
Остання зміна 02.07.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
55 572 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
277.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 13:51 до 26.06.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 13:51
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 13:51
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 23:00
до 02.07.2025 14:26
Залишилось 3 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 14:26
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 14:26
-
Період уточнень
з 18.06.2025 13:51 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 13:51 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 23:00 до 02.07.2025 14:26
Період кваліфікації
з 26.06.2025 23:00 до 02.07.2025 14:26
Основні параметри
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 50433000-9 «Послуги з калібрування»).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
55 572 грн.
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 50433000-9 «Послуги з калібрування»).
Назва предмета закупівлі
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 50433000-9 «Послуги з калібрування»).
Очікувана вартість
55 572 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
277,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки
Код ДК 021:2015
50433000-9 - Послуги з калібрування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49100, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Космічна, 13
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Тестметрстандарт"
Пропозиція:
45 909 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Готвянська
Електронна пошта
Телефон
+380567136316
Замовник
ЄДРПОУ
04543536
Повна назва
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49100
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Космічна, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. (код номенклатурної позиції за ДК 021:2015 50433000-9 «Послуги з калібрування»).
Період вимог/скарг з 02.07.2025 14:26 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 23:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 14:26
Повідомлення про рішення
27.06.2025 13:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - п.1.1.2 Додаток №2 до ТД, а саме: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідку у довільній формі (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), що містить інформацію про безпосередніх виконавців, які будуть задіяні згідно з технічним завданням, відповідної кваліфікації та мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, за підписом уповноваженої особи Учасника.» - надана довідка, яка не містить дати та номеру та не містить інформацію про безпосередніх виконавців, які будуть задіяні згідно з технічним завданням, відповідної кваліфікації та мають необхідні знання та досвід для виконання послуг. - п.3.6 Додаток №2 до ТД, а саме: «Заповнений проект договору, який наведено у Додатку № 3 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» до тендерної документації. Проект договору повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, калькуляцію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проект договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника.» - наданий договір не заповнено калькуляцію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. - п.3.11 Додаток №2 до ТД, а саме: «Підтвердження, що Учасник при поданні тендерної пропозиції врахував норми та ознайомлений з даним нормами і їх не порушує….» - не надано. - п.3.16 Додаток №2 до ТД, а саме: «Учасник у разі залучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг в складі тендерної пропозиції надає довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою), з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. У разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції надає довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою) в якій учасник повинен зазначити про це. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця у складі тендерної пропозиції необхідно надати: довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою), в якій учасник повинен зазначити про це.» - не надано. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток №2 до ТД. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - п.1.1.2 Додаток №2 до ТД, а саме: «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідку у довільній формі (надається на фірмовому бланку (за наявності) Учасника з вихідним номером та датою), що містить інформацію про безпосередніх виконавців, які будуть задіяні згідно з технічним завданням, відповідної кваліфікації та мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, за підписом уповноваженої особи Учасника.» - привести у відповідність. - п.3.6 Додаток №2 до ТД, а саме: «Заповнений проект договору, який наведено у Додатку № 3 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» до тендерної документації. Проект договору повинен бути заповнений зі сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, калькуляцію із зазначенням найменування предмету закупівлі, кількості, ціни, вартості. Проект договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку Учасника.» - привести у відповідність. - п.3.11 Додаток №2 до ТД, а саме: «Підтвердження, що Учасник при поданні тендерної пропозиції врахував норми та ознайомлений з даним нормами і їх не порушує….» - надати. - п.3.16 Додаток №2 до ТД, а саме: «Учасник у разі залучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю послуг в складі тендерної пропозиції надає довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою), з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг. У разі, якщо учасник буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця в обсязі менше ніж 20% від вартості договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції надає довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою) в якій учасник повинен зазначити про це. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця у складі тендерної пропозиції необхідно надати: довідку (надається у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) з вихідним номером та датою), в якій учасник повинен зазначити про це.» - надати.
Створено
01.07.2025 11:06
Надати до
02.07.2025 11:06
Договір
UA-2025-06-18-007100-a-c1
Очікує підписання
45 909 грн.
45 909 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки
Номенклатура
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04543536

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Тестметрстандарт"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тестметрстандарт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37712014

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 572 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 23:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380567136316
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
55 572 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 23:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Регіональний медичний центр родинного здоров'я" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380567136316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності