Показати схожі тендери

Закупівля ФБМЕС-25П-10-ВО Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-006821-a
Id Tender f328706370f44a5e9ab265ebc7e0079c
План UA-P-2025-06-18-007891-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.06.2025 13:37
Остання зміна 01.07.2025 15:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 456.4 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
112.28 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 13:36 до 26.06.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 13:36
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 13:36
до 23.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 26.06.2025 14:00
-
Період уточнень
з 18.06.2025 13:36 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 13:36 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 14:00
Основні параметри
ФБМЕС-25П-10-ВО Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод
Код за ДК 021:2015 –90710000-7 Екологічний менеджмент
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
22 456.4 грн.
Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод
Назва предмета закупівлі
Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод
Примітки
Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. У разі, якщо учасником - переможцем процедури закупівлі є учасник – платник ПДВ, при укладанні договору про закупівлю сума ПДВ буде додаватися до ціни пропозиції без врахування ПДВ відповідно до законодавства України. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Очікувана вартість
22 456.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
112,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод
Код ДК 021:2015
90710000-7 - Екологічний менеджмент
Кількість
62
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих послуг 4.2. Оплата за надані послуги здійснюється за умови реєстрації контрагентом податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору.* У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.* У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.* (*застосовується, якщо Виконавець є платником податку на додану вартість) (умови пункту 4.2 цього Договору не застосовуються, якщо Виконавець не є платником податку на додану вартість або Виконавець є платником податку, який відповідно до Податкового кодексу України визначає дату виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту за касовим методом.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Компанія "Центр ЛТД"
Пропозиція:
22 456.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 13:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артеменко Олена Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380523362585
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з проведення контролю за якістю стічних вод
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 14:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 13:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 13:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пропозиція учасника була розглянута на її відповідність умовам, заявленим в тендерній документації. Під час розгляду пропозиції учасника виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Учасник повинен виправити невідповідності протягом 24 годин, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: При розгляді пропозиції встановлено, що учасником відповідно до вимог Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації не надано наступні документи: Додатку 2 - Копію(ї) податкової(их) накладної(их) як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). Додаток 3 - Рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – укладення договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника), посвідчену підписом (при наявності - печаткою учасника), в якому зазначено посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі та підписанта договору, якому надаються повноваження на укладення (підписання) договору та / або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статуту при наявності); - Чинний Сертифікат ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 на момент укладання договору та строку дії договору.
Створено
01.07.2025 09:38
Надати до
02.07.2025 09:38
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
22 456.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 14:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
22 456.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 14:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380523362585
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності