Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-003905-a
Id Tender c54275de51684015b7ee09f2f9f0417d
План UA-P-2024-09-19-017338-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.06.2025 11:20
Остання зміна 18.07.2025 14:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 11:20 до 27.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 11:20
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 11:20
до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:00
до 03.07.2025 11:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 11:00
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 11:00
до 18.07.2025 14:20
Період уточнень
з 18.06.2025 11:20 до 24.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 11:20 до 24.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:00 до 03.07.2025 11:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:00 до 03.07.2025 11:00
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Примітки
код ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, буд. 11,
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за наданні послуги здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Поетапна оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИК ПЛЮС"
Пропозиція:
500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Бузажи
Електронна пошта
Телефон
380487381864
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
Україна, 65481, Одеська обл., місто Південне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Період вимог/скарг з 03.07.2025 11:00 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛИК ПЛЮС» і, враховуючи: - усунення учасником процедури закупівлі невідповідностей згідно з «Повідомленням з вимогою про усунення невідповідностей», розміщеного замовником в електронній системі закупівель 01.07.2025 - аналіз розгляду тендерних пропозицій, наданий відповідальним підрозділом-закупником, встановлено, що надані у складі тендерної пропозиції документи учасника ТОВ «ЛИК ПЛЮС» підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі вимогам тендерної документації. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно із ОСОБЛИВОСТЯМИ: Підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених пунктами 44 та 45 ОСОБЛИВОСТЕЙ, не встановлено. Підстав для відхилення тендерної пропозиції та відмови учаснику процедуру закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1 і 7 пункту 47 ОСОБЛИВОСТЯМИ, не встановлено. Розглядається питання щодо визначення учасника процедури закупівлі переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір. Результат розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛИК ПЛЮС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - визначити переможцем, прийняти рішення про намір укласти договір. Прийняті рішення. Керуючись вимогами пункту 49 ОСОБЛИВОСТЕЙ, чинним Положенням про уповноважених осіб в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), відповідальних за: організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель; оприлюднення в електронній системі закупівель відомостей при здійсненні закупівель товарів, робіт та послуг без використання електронної системи закупівель, чинними Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в ДП «АМПУ» та Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний), протоколом робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 03.07.2025 № 271, прийнято рішення: Визначити переможцем учасника ТОВ «ЛИК ПЛЮС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «ЛИК ПЛЮС» по відкритим торгам на предмет закупівлі: Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Документи кваліфікації
03.07.2025 11:00
Довідка НАЗК
03.07.2025 11:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 01.07.2025 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 01.07.2025 № 263) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-06-18-003905-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Південне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛИК ПЛЮС» (ТОВ «ЛИК ПЛЮС»). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності у учасника: - Сертифікованої електротехнічної лабораторії (приборів/пристроїв/обладнання) з наданням сканованих копій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій (чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) сертифікатів/свідоцтв/тощо повірки на дані прибори/пристрої/обладнання (необхідних для надання послуг) та відповідного свідоцтва/сертифікату/тощо на дану електротехнічну лабораторію. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 8.2. згідно пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам цієї тендерної документації вимагалося надати документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (протокол засновників та/або наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) (для юридичних осіб). 8.3. згідно частини 5 Додатку 3 до ТД від учасника процедури закупівлі вимагалося надати інформацію щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі залучення/ незалучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення/незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком. У випадку незалучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, замість довідки за зразком, може бути наданий документ у довільній формі з інформацією щодо незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛИК ПЛЮС» у складі його тендерної пропозиції було надано «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» від 23.06.2025 № 25/06/23_1 (далі – Довідка). У Довідці, учасник процедури закупівлі зазначив інформацію щодо орендованого обладнання, а саме: Міст змінного струму високовольтний СА7100-3 Апарат випробувальний АИМ-80, Міст постійного струму Р333, Апарат випробувальний діодний АИД-70/50, проте учасник процедури закупівлі ТОВ «ЛИК ПЛЮС» не зазначив інформацію щодо найменування, місцезнаходження, коду ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 9.2. щодо пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛИК ПЛЮС» у складі його тендерної пропозиції було надано рішення учасника від 07.08.2018 № 07/08/18, наказ «Про призначення директора» від 08.08.2018 № 5 та Статут Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛИК ПЛЮС» нова редакція, затверджена рішенням учасника від 07.08.2018 № 07/08/18. Підпунктом 13 пункту 5.3 статті 5 «Загальні збори учасників» встановлено, що до компетенції загальних зборів учасників належать, в тому числі, але не виключно, прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, але документ щодо прийняття рішення про надання згоди учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛИК ПЛЮС» наданий не був, тим самим не було підтверджено повноваження на підписання договору директором Мельнічуком Володимиром Олександровичем. 9.3. щодо частини 5 Додатку 3 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ «ЛИК ПЛЮС» у складі його тендерної пропозиції було надано «Інформацію щодо залучення/незалучення субпідрядних організацій до надання послуг, що є предметом закупівлі» від 23.06.2025 № 25/06/23_8, де учасник зазначив що субпідрядні організації залучатись не будуть. Проте, згідно з умовами договору про надання послуг від 08.06.2025 № 0806/ЕТЛ, ПП «Трест» (Виконавець) в порядку та на умовах, визначених Договором, зобов’язується за замовленнями ТОВ «ЛИК ПЛЮС» (Замовника) надавати послуги з Електротехнічних випробувань, налагоджувальні та пуско-налагоджувальні роботи електрообладнання, що визначає ПП «Трест» саме як субпідрядника. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу підпункту 2.1.1. пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. В довідці обов’язково зазначити інформацію щодо наявності у учасника: - Сертифікованої електротехнічної лабораторії (приборів/пристроїв/обладнання) з наданням сканованих копій оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій (чинних на кінцеву дату подання тендерних пропозицій) сертифікатів/свідоцтв/тощо повірки на дані прибори/пристрої/обладнання (необхідних для надання послуг) та відповідного свідоцтва/сертифікату/тощо на дану електротехнічну лабораторію. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. 10.2. на вимогу пункту 4.1. частини 4 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей надати документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 10.3. на вимогу частини 5 Додатку 3 до ТД з урахуванням виявлених невідповідностей, у разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, учасник процедури закупівлі повинен надати: - Довідку на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, за зразком. У разі залучення субпідрядних організацій до надання послуг чи виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, в обсязі не менш ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, учасник процедури закупівлі повинен надати, крім Довідки згідно зразку вказаного в ТД, наступні документи: - Довідку у довільній формі на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, з інформацією на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця), що підтверджує відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - Скановану(і) копію(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й) дозвільного(их) документу(ів) (Свідоцтва, дозволи, декларації тощо), у разі, якщо такі дозвільні документи вимагаються за умовами цієї ТД, виданого(их) на субпідрядника/співвиконавця (безпосереднього виконавця) в частині робіт (послуг), що стосуються даного субпідрядника/співвиконавця. - Довідку (довідки) на фірмовому бланку за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою учасника процедури закупівлі, що підтверджують відповідність субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Спосіб документального підтвердження відповідності субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) установленому(им) кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також вимоги до оформлення документів на підтвердження відповідності зазначеному(им) кваліфікаційному(им) критерію(ям), - аналогічні встановленим способу та вимогам, викладеним в Додатку 3 до цієї ТД. Для усунення невідповідностей учасником можуть бути надані інформація та/або документи на заміну завантажених та/або в доповнення/пояснення таких, наявність яких усуне встановлені замовником та завантажені вище невідповідності. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
01.07.2025 14:20
Надати до
02.07.2025 14:20
Договір
UA-2025-06-18-003905-a-c1
Підписаний і діє
Номер
117-В-ПВФ-25
400 337.65 грн.
333 614.71 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2025
Строк дії договору з
18.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту внутрішньомайданчикових електромереж 0,4 кВ (інв. № 1162)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728549

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИК ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛИК ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38352354

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2025 14:20
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.06.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381864
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності