Показати схожі тендери

Закупівля Столи, шафи, стіл складний та інше від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-002422-a
Id Tender e98e94c74e5c4a34b9c6c82be24d80cf
План UA-P-2025-06-18-002805-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 18.06.2025 10:32
Остання зміна 04.07.2025 17:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
369 660 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
357.6 грн. (0,10 %)
Вартість подання пропозиції:
754.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 10:34 до 26.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 10:34
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 10:34
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 14:40
до 02.07.2025 15:45
Залишилось 1 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 15:31
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 15:45
-
Період уточнень
з 18.06.2025 10:34 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 10:34 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 14:40 до 02.07.2025 15:45
Період кваліфікації
з 27.06.2025 14:40 до 02.07.2025 15:45
Основні параметри
Столи, шафи, стіл складний та інше
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
333 900 грн.
ЛОТ 1 - Столи, шафи та інші меблі
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 1 - Столи, шафи та інші меблі
Очікувана вартість
333 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3339,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 14:17
Закінчення аукціону
27.06.2025 14:40
Позиція : №1 26 (штуки)
Стіл кутовий комп’ютерний з тумбою (правий/лівий)
Опис предмета закупівлі
Стіл кутовий комп’ютерний з тумбою (правий/лівий)
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 36 (штуки)
Тумба мобільна
Опис предмета закупівлі
Тумба мобільна
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Шафа для документів напіввідкрита
Опис предмета закупівлі
Шафа для документів напіввідкрита
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Стіл
Опис предмета закупівлі
Стіл
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стіл письмовий кутовий двотумбовий
Опис предмета закупівлі
Стіл письмовий кутовий двотумбовий
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (лів. 400) з шухлядами
Опис предмета закупівлі
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (лів. 400) з шухлядами
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (прав. 400)з шухлядами
Опис предмета закупівлі
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (прав. 400)з шухлядами
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Шафа офісна внизу двері (800*430*2000)
Опис предмета закупівлі
Шафа офісна внизу двері (800*430*2000)
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Шафа-купе 900х450х2000
Опис предмета закупівлі
Шафа-купе 900х450х2000
Код ДК 021:2015
39132000-6 - Шафи-картотеки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Вішалка підлогова
Опис предмета закупівлі
Вішалка підлогова
Код ДК 021:2015
39136000-4 - Вішалки-плічки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 3 (штуки)
Стіл кутовий комп'ютерний з тумбою (правий)
Опис предмета закупівлі
Стіл кутовий комп'ютерний з тумбою (правий)
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 8 (штуки)
Стіл офісний
Опис предмета закупівлі
Стіл офісний
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Стіл трансформер 1950*1000*750 мм
Опис предмета закупівлі
Стіл трансформер 1950*1000*750 мм
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Журнальний столик
Опис предмета закупівлі
Журнальний столик
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
Панель настінна
Опис предмета закупівлі
Панель настінна
Код ДК 021:2015
39134000-0 - Комп’ютерні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
Пропозиція:
331 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Крумшин Андрій Романович
Пропозиція:
487 010 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 14:17
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
35 760 грн.
ЛОТ 2 - Стіл складний
Назва предмета закупівлі
ЛОТ 2 - Стіл складний
Очікувана вартість
35 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
357,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Стіл складний Фліп Флоп
Код ДК 021:2015
39134100-1 - Комп’ютерні столи
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
111111, Україна, Київська область, Київ, Поставка Товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за вказаними у відповідних замовленнях адресами розміщення підрозділів Покупця в м. Києві
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
80% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних;
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
20% від ціни поставленого Товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Постачальником податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідної видаткової накладної, а також направлення Постачальником такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Покупця за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Постачальник не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Крумшин Андрій Романович
Пропозиція:
76 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 10:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Олена Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380678292877
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ 1 - Столи, шафи та інші меблі
Період вимог/скарг з 02.07.2025 15:31 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 14:40 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ФОП Семеняко Сергій Сергійович за частиною предмета закупівлі ЛОТ 1 - Столи, шафи та інші меблі переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 15:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
27.06.2025 14:40
Надати до
01.07.2025 00:00
Лот № 2 ЛОТ 2 - Стіл складний
Період вимог/скарг з 02.07.2025 15:45 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 14:40 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації
Зміст
Згідно з інформацією визначеною замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-06-18-002422-a, Очікувана вартість за частиною предмета закупівлі ЛОТ 2 - Стіл складний складає 35 760,00 UAH. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій учасником визначена ціна тендерної пропозиції 76 000,00 UAH з ПДВ, що перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником.
Документи кваліфікації
02.07.2025 15:45
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 14:40
Витяг з ЄДР
27.06.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Договір
UA-2025-06-18-002422-a-c1
Очікує підписання
331 000 грн.
331 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
26 (штуки)
Стіл кутовий комп’ютерний з тумбою (правий/лівий)
Номенклатура
Стіл кутовий комп’ютерний з тумбою (правий/лівий)
Кількість
26
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Тумба мобільна
Номенклатура
Тумба мобільна
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Шафа для документів напіввідкрита
Номенклатура
Шафа для документів напіввідкрита
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл
Номенклатура
Стіл
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл письмовий кутовий двотумбовий
Номенклатура
Стіл письмовий кутовий двотумбовий
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (лів. 400) з шухлядами
Номенклатура
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (лів. 400) з шухлядами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (прав. 400)з шухлядами
Номенклатура
Стіл комп'ютерний кутовий 1650Х1216Х600Х750 однотумбовий (прав. 400)з шухлядами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа офісна внизу двері (800*430*2000)
Номенклатура
Шафа офісна внизу двері (800*430*2000)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа-купе 900х450х2000
Номенклатура
Шафа-купе 900х450х2000
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Вішалка підлогова
Номенклатура
Вішалка підлогова
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Стіл кутовий комп'ютерний з тумбою (правий)
Номенклатура
Стіл кутовий комп'ютерний з тумбою (правий)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Стіл офісний
Номенклатура
Стіл офісний
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл трансформер 1950*1000*750 мм
Номенклатура
Стіл трансформер 1950*1000*750 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Журнальний столик
Номенклатура
Журнальний столик
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Панель настінна
Номенклатура
Панель настінна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
Повна назва
ФОП Семеняко Сергій Сергійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3065015739

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
369 660 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
369 660 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380678292877
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності