Показати схожі тендери

Закупівля Вікна код ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-18-001846-a
Id Tender 0dd971763f1545bd9a2cad0cffb9646b
План UA-P-2025-06-18-000839-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 18.06.2025 10:06
Остання зміна 02.07.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
309 517.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 547.59 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.06.2025 10:05 до 26.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 18.06.2025 10:05
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.06.2025 10:05
до 23.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:54
-
Період уточнень
з 18.06.2025 10:05 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 18.06.2025 10:05 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 12:54
Основні параметри
Вікна код ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
309 517.33 грн.
вікна
Назва предмета закупівлі
вікна
Примітки
Товар закуповується без монтажу
Очікувана вартість
309 517.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1547,59
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 12:19
Закінчення аукціону
27.06.2025 12:54
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 18 (комплект)
вікна в комплекті (підвіконня, відливи, москітні сітки, фурнітура)
Опис предмета закупівлі
вікна в комплекті (підвіконня, відливи, москітні сітки, фурнітура)
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
18
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Кіровоградська область, м. Долинська, вул. Нова, 40
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Позиція : №2 14 (комплект)
вікна в комплекті (підвіконня, відливи, москітні сітки, фурнітура)
Опис предмета закупівлі
вікна в комплекті (підвіконня, відливи, москітні сітки, фурнітура)
Код ДК 021:2015
44221100-6 - Вікна
Кількість
14
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Кіровоградська область, смт. Новгородка, вул. Дружби, 122
Дата постачання по
20.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
230 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
240 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Пропозиція:
200 789 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
264 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.06.2025 10:06
Оголошення про проведення закупівлі
18.06.2025 10:05
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380664129149
Замовник
ЄДРПОУ
38212105
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25003
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 вікна
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 12:54 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.06.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПСВ ГРУП» ідентифікаційний код в ЄДР 38435922 (надалі – Учасник 1) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-06-18-001846-a Замовником встановлено наступні невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції Учасника 1. 1. Пункт 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу про те, що учасник або уповноважена особа учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції має накласти на всю тендерну пропозицію разом із додатками кваліфікований електронний підпис з урахуванням приписів п.3 Порядку 1082. Під час перевірки замовником електронного кваліфікованого підпису учасника повинні відображатися дані: прізвище та ім’я, по-батькові учасника/уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції. Якщо учасник є юридичною особою, крім прізвища, ім’я, по-батькові уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції кваліфікований електронний підпис має містити назву учасника (юридичної особи і її ідентифікаційний код (ЄДРПОУ). Крім того, кваліфікований електронний підпис учасника має містити наступні відомості: тип підпису: «Кваліфікований»; сертифікат: «Кваліфікований»; тип носія: «Захищений». Перевіркою інформації електронного підпису Учасника 1 на вебсайті МВС czo.gov.ua/verify встановлено що тип електронного підпису Учасника 1 – «Удосконалений». Сертифікат: «Кваліфікований»; тип носія: «Незахищений». Встановлена Замовником невідповідність щодо електронного підпису Учасника 1 підлягає усуненню згідно п. 43 Особливостей. 2. В п. 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовник визначив, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: договір або договори разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою (додатки та/або додаткова угода/додаткові угоди надаються у разі їх укладення), за якими учасник своєчасно і повністю виконав свої зобов’язання. До договору (договорів) долучити акт(и) приймання-передачі товару та/або видаткову накладну (видаткові накладні) на товар. Документ(и) повинні містити наступні реквізити: назву та дату складання, а також особистий підпис або електронний підпис, та/або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції від кожної сторони за договором, а також містити інформацію щодо обсягу (кількості) поставленого товару та його вартості (ціну); відгук від контрагента/контрагентів з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів). В складі тендерної пропозиції Учасник 1 надав файли в форматі pdf: «Договір», «Накладна», «Відгук». В файлі «Договір» Учасник 1 завантажив копію договору про закупівлю № 236 від 09.09.2024 (надалі – Договір). Із змісту Договору, специфікації, яка є Додатком 1 до Договору, вбачається, що його предметом є поставка вікон металопластикових на суму 806789,00 грн (п.1.1., п.1.2., п.3.1., п.5.1 Договору). Згідно видаткової накладної № 156 від 24 вересня 2024 слідує, що Договір був виконаний 24 вересня 2024 року. Контрагент, 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області, констатує, що Договір виконано в належні терміни. В Договорі сторони узгодили, що строк виконання зобов’язань щодо поставки товару до 31.08.2024 (п.5.1 Договору), проте, фактично Договір був укладений 09.09.2024 року. Встановлена вище Замовником невідповідність в Договорі підлягає усуненню згідно п. 43 Особливостей . Враховуючи викладене вище, Замовник пропонує Учаснику 1 виправити встановлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення в електронній системі закупівель. Зокрема, на усунення невідповідностей необхідно: 1) накласти на всю тендерну пропозицію разом із додатками до неї кваліфікований електронний підпис Учасника 1, який має містити наступні дані : Тип носія особистого ключа: «Захищений». Тип підпису: «Кваліфікований». Сертифікат: «Кваліфікований»; 2) надати довідку в довільній формі з поясненням щодо розбіжностей строку виконання Учасником 1 зобов’язання за Договором (п.5.1. Договору до 31.08.2024) та фактичною датою його укладення (09.09.2024). Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Створено
01.07.2025 17:47
Надати до
02.07.2025 17:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
309 517.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 01:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664129149
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
309 517.33 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 01:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380664129149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності