Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2; Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2; Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-014411-a
Id Tender 3cdb73eb4dad42d29bf482ffce0b148f
План UA-P-2025-06-17-017764-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.06.2025 22:32
Остання зміна 02.07.2025 22:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
260 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 22:31 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 22:31
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 22:31
до 22.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00
-
Період уточнень
з 17.06.2025 22:31 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 22:31 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2; Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2; Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
260 000 грн.
код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2; Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2; Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2; Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2; Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);)
Очікувана вартість
260 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 000 (пачок)
Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2
Опис предмета закупівлі
Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2
Код ДК 021:2015
33141118-0 - Медичні серветки
Код НК 024:2023
48134 Серветка марлева ткана стерильна
Кількість
10 000
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 000 (пачок)
Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2
Опис предмета закупівлі
Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2
Код ДК 021:2015
33141118-0 - Медичні серветки
Код НК 024:2023
48134 Серветка марлева ткана стерильна
Кількість
2 000
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 50 000 (штуки)
Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);
Опис предмета закупівлі
Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);
Код ДК 021:2015
33141300-3 - Приладдя для венепункції та забору крові
Код НК 024:2023
63061 Система взяття капілярної крові IVD (діагностика in vitro)
Кількість
50 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Малиш Лариса Володимирівна"
Пропозиція:
259 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.06.2025 14:44
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Гончаров
Електронна пошта
Телефон
+380688921667
Сайт:
http://bloodservice.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001699
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 33140000-3 Медичні матеріали (Серветка неткана стерильна 5х5 уп. №2; Серветка марлева стерильна 5х5 уп. №2; Комплект для забору капілярної крові (піпетка зі скарифікатором);)
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 00:00 по 24.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 22:45
Електроний протокол про продовження строку
25.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 22:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 22:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ФОП "Малиш Лариса Володимирівна". У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, з урахуванням специфіки закупівлі, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
02.07.2025 22:44
Дата кінця розгляду
24.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
260 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності