Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження від Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-014269-a
Id Tender f5b8da918ffb49e6921f77781f8f3a30
План UA-P-2025-06-17-017344-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 21:09
Остання зміна 15.07.2025 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 143 692.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
50 718.46 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 21:08 до 28.06.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 21:08
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 21:08
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00
до 02.07.2025 13:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 13:36
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 13:36
до 15.07.2025 16:34
Період уточнень
з 17.06.2025 21:08 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 21:08 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00 до 02.07.2025 13:36
Період кваліфікації
з 28.06.2025 01:00 до 02.07.2025 13:36
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 143 692.4 грн.
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Очікувана вартість
10 143 692.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50718,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Лифаря/Сабурова, 14
Дата постачання по
15.12.2026 21:07
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
Пропозиція:
9 835 692.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 21:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козак Оксана Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380507710671
Замовник
ЄДРПОУ
01487866
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Поштовий індекс
02232
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Лифаря/Сабурова, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Період вимог/скарг з 02.07.2025 13:36 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.06.2025 01:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 13:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.06.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-17-014269-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1
9 835 692.55 грн.
8 196 410.46 грн.
З ПДВ
Підписано
08.07.2025
Строк дії договору з
08.07.2025
по
15.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Повна назва
Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01487866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
Повна назва
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36476658

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2025 16:34
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-04-000124
Дата створення проекту
04.08.2025 17:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.08.2025 17:53
Дата публікації висновку про результати
22.08.2025 15:01
Дата завершення усунення порушень
06.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.08.2025 № 72-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 04.08.2025 № 72-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2025-06-17-014269-a 17.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.08.2025 00:00
Документи рішення
04.08.2025 17:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2025 № 05-ВТв, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.07.2025 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 08.08.2025. За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовник у пункті 4 Додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (частина 1.1.)» до тендерної документації установив вимогу, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, розрахунки договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281, (далі – Настанова) до складу якої входять, зокрема, договірна ціна з пояснювальною запискою до неї (договірна ціна учасника встановлюється твердою та повинна відповідати ціні тендерної пропозиції учасника). При цьому, відповідно до Пояснювальної записки, що міститься у складі тендерної пропозиції ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 170,25 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 людино-годин. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (26.06.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон № 2136-ІХ). Відповідно до частини шостої статті 6 Закону № 2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 № 215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 № 1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання». За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього встановлено наступне. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із абзацом 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Однак, 15.07.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 08.07.2025 № 1 та додатки до нього лише у форматі PDF та з порушенням строку визначеного законодавством, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. В ході здійснення моніторингу Замовником 08.08.2025 оприлюднено договір від 08.07.2025 № 1 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору та додатків до нього про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору у відповідність до вимог пункту 5.3 Настанови, а у разі неможливості – здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.08.2025 00:00
Дата публікації
22.08.2025 15:01
Документи висновку
22.08.2025 15:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до Висновків Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу робіт: «Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-17-014269-a), уповноважена особа повідомляє: 1. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору у відповідність до вимог пункту 5.3 Настанови, а у разі неможливості – здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. ВІДПОВІДЬ. У висновку не зазначені конкретні заходи для усунення порушень шляхом приведення умов договору у відповідність до вимог пункту 5.3 Настанови, тому Сторони, що уклали договір № 1 від 08.07.2025 року, відповідно до Розділу 12, п.12.1 вносять зміни або розривають договір лише за згодою Сторін прийшли до рішення, щодо заключення Додаткої угоди на зменшення ціни договору та приведення у відповідність до норм до актуальної середньомісячної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 173,17 люд.год та розряді 3,8) 2. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього встановлено наступне. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник … протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Згідно із абзацом 5 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Однак, 15.07.2025 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 08.07.2025 № 1 та додатки до нього лише у форматі PDF та з порушенням строку визначеного законодавством, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. ВІДПОВІДЬ. На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу Замовником виявлене порушення було усунуте добровільно та повідомлено в окремій офіційній відповіді Замовника зазначено про це (08.08.2025 оприлюднено договір від 08.07.2025 № 1 та додатки до нього у машинозчитувальному форматі.) Додатки: 1. Лист Замовника № 112/1-т від 25.08.2025, 2. Лист Замовника № 112/1-т від 25.08.2025, 3. Лист Підрядника № 137/1 від 26.08.2025, 4. посилання на додаткову угоду, розміщену на ДЗО https://www.dzo.com.ua/contracts/24677334 Уповноважена особа заступник директора з навчальної роботи Оксана КОЗАК
Дата публікації
29.08.2025 17:11
Документи інформації про усунення порушення
29.08.2025 17:11
-
29.08.2025 17:11
-
29.08.2025 17:11
-
29.08.2025 17:11
-
29.08.2025 17:16
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу робіт: «Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-17-014269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «703 Металообробний завод котельного обладнання» та правомірності обрання її переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданої у складі тендерної пропозиції 26.06.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 170,25 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента № 235/2025, з 09.05.2025 до 07.08.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 171,75 люд.год. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 14:58
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 14:59
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу робіт: «Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-17-014269-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно із абзацом п’ятим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 05.10.2021 № 686-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28.10.2021 за № 1397/37019 (далі – Порядок №1082) визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. Чому Вами всупереч вищевказаним вимогам законодавства оприлюднено в електронній системі закупівель договір підряду від 08.07.2025 № 1 та додатки до нього лише у форматі PDF та не в строк протягом трьох робочих днів з дня його укладення? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.08.2025 15:28
Орган перевірки
09.08.2025 00:00
Документи повідомлення
05.08.2025 15:28
-
Відповідь
Відповідь на запит ДАСУ
УО було отримано договір після погодження РДА фінплану для оприлюднення 15.07.2025 і відразу оприлюднено в ЕСЗ. Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. На вимогу зазначену у запиті Замовник довантажує в ЕСЗ договір у машинозчитуваальному форматі.
Рішеня
08.08.2025 00:22
Замовник
Документи повідомлення
08.08.2025 00:25
-
Відповідь
Відповіді на запит
1. Очікувана вартість закупівлі складає 10 143 692,40 грн. Очікувана вартість робіт за об’єктом «Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження» визначалася з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, що відповідає вимогам п.4 Розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, та Підрозділу ІІ Розділу ІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335. Зокрема, очікувана вартість робіт була розрахована як кошторисна вартість об’єкта будівництва за ЗКР (додається), зменшена на суму витрат, які не належать до переможця процедури закупівлі (глава 10 ЗКР, глава 12 ЗКР). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Обґрунтування) оприлюднено на сайті замовника за посиланням https://school276desn.wordpress.com/%d0%ba%d0%b0%d0%bf%d1%96%d1%82%d0%b0%d0%bb%d1%8c%d0%bd%d0%b8%d0%b9-%d1%80%d0%b5%d0%bc%d0%be%d0%bd%d1%82/ Додатково Обґрунтування оприлюднене на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/) 25.05.2025 року , код документу AUPL-DGZLD5 та в Електронній системі закупівель разом з оголошенням про заплановану закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-17-014269-a?oldVersion=true 2. Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 170,25 люд. год, вказаний у проєкті: пояснювальна записка зведеного кошторисного розрахунку (наводиться нижче). Проектно-кошторисна документація по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі школи І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва, вул. Сержа Лифаря, 14 із заходами енергозбереження» І Пусковий комплекс - заміна вікон та дверей. Посилання на експертний звіт на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва надавалося у тендерній документації, https://e-construction.gov.ua/ (ідентифікатор EX01:4793-7943-1784-5643), де підвантажено й проєктну документацію https://e-construction.gov.ua/files/upload/2024-04-29/78ba5d0b-2d77-4111-b31f-fae5fe511bd1.pdf
Рішеня
08.08.2025 20:41
Замовник
Документи повідомлення
08.08.2025 20:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 143 692.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 01:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380507710671
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 143 692.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 01:00
Замовник:
Школа І-ІІІ ступенів № 276 Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380507710671
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності