Показати схожі тендери

Закупівля Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office від Фонд розвитку інновацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-014067-a
Id Tender 702b72d47598488d9ccdf412a3cdb823
План UA-P-2025-06-10-000039-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 19:02
Остання зміна 07.08.2025 07:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
317 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 19:02 до 25.06.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 19:02
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 19:02
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 16:26
до 21.07.2025 07:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 07:08
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.07.2025 07:29
до 07.08.2025 07:58
Період уточнень
з 17.06.2025 19:02 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 19:02 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 16:26 до 21.07.2025 07:29
Період кваліфікації
з 26.06.2025 16:26 до 21.07.2025 07:29
Основні параметри
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
317 400 грн.
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office
Назва предмета закупівлі
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office
Очікувана вартість
317 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1600,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 15:45
Закінчення аукціону
26.06.2025 16:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office для дому та бізнесу 2024
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 19:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати прийняття товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної та рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СМАРТ ТЕХНОЛОДЖІС"
Пропозиція:
284 220 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРИВАТЕНЕРГО
Пропозиція:
264 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛВЕРІ"
Пропозиція:
264 943.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «РОЯЛТЕК»
Пропозиція:
128 800 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Пропозиція:
264 943 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 15:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 19:02
Оголошення про проведення закупівлі
17.06.2025 19:00
-
17.06.2025 19:00
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.06.2025 19:00
Проект договору
17.06.2025 19:00
-
17.06.2025 19:00
-
17.06.2025 19:00
-
17.06.2025 19:00
-
17.06.2025 19:00
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380662503899
Замовник
ЄДРПОУ
42688455
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Отто Шмідта, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office
Період вимог/скарг з 08.07.2025 07:08 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 16:26 по 25.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
Керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОЯЛТЕК» відхилити, оскільки учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.07.2025 07:08
Повідомлення про рішення
02.07.2025 19:05
Електроний протокол про продовження строку
26.06.2025 16:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 19:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 19:00
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.06.2025 16:26
Надати до
28.06.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОЯЛТЕК» до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
02.07.2025 19:04
Дата кінця розгляду
25.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 21.07.2025 07:29 по 27.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.07.2025 07:08 по 06.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.07.2025 07:29
Довідка НАЗК
21.07.2025 07:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.07.2025 06:33
Електроний протокол про продовження строку
08.07.2025 07:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 19:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 19:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «О-ДІДЖИТАЛ» до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
10.07.2025 06:32
Дата кінця розгляду
06.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «О-ДІДЖИТАЛ» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено таке. 1. В електронній системі закупівель Учасником розміщено (завантажено) лист від офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) на території Україні Іноземного підприємства «І-АР-СІ» (лист від 24.06.2025 №7218) в якому відсутня інформація про підтвердний документ про статус офіційного дистриб’ютора. 2. Тендерною документацією встановлено вимоги: 2.1. Підпунктом 6.1.9 пункту 6.1 підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктом 4.8 пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації, передбачено надання листа від виробника або його офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) на території Україні із зазначенням підтвердного документа про статус офіційного дистриб’ютора, який підтверджує, що учасник має статус партнера виробника (партнера торговельної марки виробника) або партнера його офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) та має право на продаж програмного забезпечення виробника (торговельної марки виробника) на території України. Лист повинен бути адресований учаснику або Замовнику із вказівкою ідентифікатора закупівлі (номера оголошення). 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «О-ДІДЖИТАЛ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. Оновленого листа від офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) на території Україні Іноземного підприємства «І-АР-СІ» з інформацією в тому числі про підтвердний документ про статус офіційного дистриб’ютора або нового листа від виробника або його офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) на території Україні із зазначенням підтвердного документа про статус офіційного дистриб’ютора, який підтверджує, що учасник має статус партнера виробника (партнера торговельної марки виробника) або партнера його офіційного дистриб'ютора (офіційного дистриб'ютора торговельної марки виробника) та має право на продаж програмного забезпечення виробника (торговельної марки виробника) на території України. Лист повинен бути адресований учаснику або Замовнику із вказівкою ідентифікатора закупівлі (номера оголошення).
Створено
17.07.2025 19:29
Надати до
18.07.2025 19:29
Договір
UA-2025-06-17-014067-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25/04-08
264 942.89 грн.
220 785.74 грн.
З ПДВ
Підписано
04.08.2025
Строк дії договору з
04.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
23 (штуки)
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office для дому та бізнесу 2024
Номенклатура
Пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office для дому та бізнесу 2024
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фонд розвитку інновацій
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42688455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43274247

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.08.2025 07:58
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
317 400 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
317 400 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності