Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні матеріали (Фарба) від Військова частина А1214.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-06-17-013322-a
Id Tender 79f05c1e93dd4de9a7e257aeb2ac108b
План UA-P-2025-06-17-016406-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.06.2025 17:04
Остання зміна 30.06.2025 17:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
84.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.06.2025 17:00 до 26.06.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 17:02
до 23.06.2025 17:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:26
до 30.06.2025 16:23
Залишилось 1 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 16:23
до 03.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.06.2025 16:23
-
Період уточнень
з 17.06.2025 17:02 до 23.06.2025 17:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:26 до 30.06.2025 16:23
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:26 до 30.06.2025 16:23
Основні параметри
Будівельні матеріали (Фарба)
Виникла потреба в закупівлі будівельних матеріалів, тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
16 900 грн.
Будівельні матеріали (Фарба)
Назва предмета закупівлі
Будівельні матеріали (Фарба)
Примітки
Аналоги не пропонувати по тих позиціях де чітко визначено марку, модель та тип товару
Очікувана вартість
16 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
84,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 15:03
Закінчення аукціону
27.06.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фарба латексна Dufa Mattlatex D100 (14кг)
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51272, Україна, Дніпропетровська область, селище Черкаське, вулиця Медична, 1
Дата постачання по
30.07.2025 17:07
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
За умови наявності на рахунку Покупця бюджетних коштів на таку закупівлю і після підписання Сторонами видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІГ."
Пропозиція:
14 010 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
9 559.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 15:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Макеєв Максим
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380934476369
Замовник
ЄДРПОУ
07530089
Повна назва
Військова частина А1214
Поштовий індекс
51272
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
селище Черкаське
Адреса
в/ч А1214
Кваліфікація
Лот № 1 Будівельні матеріали (Фарба)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 16:23 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:26 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 16:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
27.06.2025 року с-ще Черкаське Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «Епіцентр К» код ЄДРПОУ 32490244 (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Будівельні матеріали (Фарба), код товару за ДК 021:2015 44810000-1 «Фарби» (далі- Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-06-17-013322-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції надає наступні документи: - Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за останні 3 роки із зазначенням даних про найменування та контакту покупця, предмет договору. Учасник надає завірені копії документів (видаткова накладна тощо), що підтверджують виконання договорів, які згадані у вищезазначеній довідці. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - Довідку №2176 Т від 24.06.2025 де не зазначений номер відповідного аналогічного договору; - Копію видаткової накладної Рнк/02-0010645 від 13.02.2025 де не зазначений номер договору; - Лист-відгук №01-07/09/449 від 29.05.2025 де зазначено, що між Управлінням адміністративними будинками Державного управління справами та Товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» було укладено Договір № 76 від 13.02.2025 на постачання товарів. Учасник не надав копію договору № 76 від 13.02.2025, тому не має можливості порівняти відповідність наданих документів до підтвердження виконання аналогічного договору, вказаного у зазначених документах. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену довідку про виконання аналогічного договору із зазначенням його номеру, дати підписання та відповідну копію договору, що вказується у листі-відгуку №01-07/09/449 від 29.05.2025. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. За результатами розгляду вказаних питань я, уповноважена особа, ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
27.06.2025 16:17
Надати до
28.06.2025 16:17
Договір
UA-2025-06-17-013322-a-a1
Очікує підписання
9 559.8 грн.
9 559.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 (штуки)
Фарба латексна Dufa Mattlatex D100 (14кг)
Номенклатура
Фарба латексна Dufa Mattlatex D100 (14кг)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1214
Повна назва
Військова частина А1214
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07530089

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
16 900 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 16:00
Замовник:
Військова частина А1214
Контактний телефон:
+380934476369
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
16 900 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 16:00
Замовник:
Військова частина А1214
Контактний телефон:
+380934476369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності