Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко» від ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА "СОНЕЧКО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-012525-a
Id Tender d0bfbff752a94753b3c5a8164bba186d
План UA-P-2025-06-17-008025-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.06.2025 16:38
Остання зміна 27.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 16:29 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 16:29
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 16:29
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00
до 01.07.2025 13:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 13:17
до 07.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.07.2025 13:17
-
Період уточнень
з 17.06.2025 16:29 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 16:29 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 01.07.2025 13:17
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 01.07.2025 13:17
Основні параметри
Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
750 000 грн.
Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Михайлівська 3
Дата постачання з
21.07.2025 00:00
Дата постачання по
12.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 141 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ШКУРГАН МИКОЛА ІВАНОВИЧ
Пропозиція:
735 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
27.07.2025 00:00
Під час проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з перевезення учасників ансамблю «Сонечко» за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час моніторингу закупівлі UA-2025-06-17-012525-a було виявлено порушення, які неможливо усунути, тому на підставі вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей було вирішено відмінити закупівлю у зв'язку з неможливістю усунення таки порушень.
16.07.2025 12:05
-
16.07.2025 12:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Косуха
Електронна пошта
Телефон
+380664553220
Замовник
ЄДРПОУ
13548426
Повна назва
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА "СОНЕЧКО"
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
місто Житомир
Адреса
вул. Михайлівська, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»
Період вимог/скарг з 01.07.2025 13:17 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 00:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 13:17
Довідка НАЗК
01.07.2025 13:17
Повідомлення про рішення
25.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000019
Дата створення проекту
07.07.2025 12:01
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 16:07
Дата публікації висновку про результати
22.07.2025 16:57
Дата завершення усунення порушень
06.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.07.2025 № 70-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.07.2025 № 70-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-06-17-012525-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 16:07
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Житомирської міської школи хореографічного мистецтва «Сонечко» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 17.06.2025 № 15, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Шкурган Микола Іванович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2025 № 17, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.07.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 11.07.2025 та 16.07.2025. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено наступне. Пунктом 4? Постанови № 710 визначено, що, зокрема, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 08.07.2025, зокрема, щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником в поясненні від 11.07.2025 зазначено, що вказана інформація не оприлюднювалася. Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим не дотримано вимоги пункту 4? Постанови № 710. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, що в своїй діяльності перевізник повинен керуватися, зокрема, наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (із змінами) та наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Типової форми договору про здійснення нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом на внутрішньообласних маршрутах протяжністю понад 50 км та міжобласних маршрутах» від 20.06.2012 № 331, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Шкурган Микола Іванович встановлено наступне. Відповідно до пункту ж) переліку документів, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених в Додатку 2 до тендерної документації, встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копію діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника. Однак, моніторингом встановлено, що в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович відсутня копія діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо підтвердження відповідності учасника ФОП Шкурган Микола Іванович вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Замовник надав пояснення, що підтверджують факт порушення та відмінив торги. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Шкурган Микола Іванович, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4? Постанови № 710. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - переможця ФОП Шкурган Микола Іванович установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.07.2025 00:00
Дата публікації
22.07.2025 16:57
Документи висновку
22.07.2025 16:57
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-012525-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). 2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович на відповідність тендерній документації Житомирської міської школи хореографічного мистецтва «Сонечко» (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, що в своїй діяльності перевізник повинен керуватися, зокрема, наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (із змінами) та наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Типової форми договору про здійснення нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом на внутрішньообласних маршрутах протяжністю понад 50 км та міжобласних маршрутах» від 20.06.2012 № 331, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей? 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до пункту ж) переліку документів, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених в Додатку 2 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копію діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович відсутня копія діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність в учасника транспортних засобів (не менше двох: основний та резервний (з подібними технічними характеристиками)), які відповідають вимогам, визначеним у Додатку 2 тендерної документації, необхідних для надання послуг. При цьому, Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу, зокрема, щодо відповідності транспортного засобу параметрам комфортності (не нижче 3 класу) вимоги до яких встановленні Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режиму руху, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 № 285. Так, учасником ФОП Шкурган Микола Іванович в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (файл «Наявність МТБ.pdf»), в якій зазначено про наявність в учасника двох автобусів, а саме: SETRA S 417GT-HD та VAN HOOL T-917 Acron. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович надано копії двох свідоцтв відповідності автобуса класу комфортності від 24.06.2025 № 05682 та № 05683. Однак, в наданій в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович копії свідоцтва відповідності автобуса класу комфортності від 24.06.2025 № 05683 зазначено, що автобус VAN HOOL T-917 Acron (917SS3) відповідає двохзірковому класу комфортності, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Шкурган Микола Іванович вимогам Додатку 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.07.2025 09:22
Орган перевірки
12.07.2025 00:00
Документи повідомлення
08.07.2025 09:23
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Послуги пасажирських перевезень» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2025-06-17-008025-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо пояснення до наступних питань: 1. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК). Пояснення: джерелом фінансування є місцевий бюджет, кошторис та розрахунок до кошторису Житомирської міської школи хореографічного мистецтва "Сонечко" на 2025 рік розміщено на офіційному веб-сайті замовника (https://sonechko.lic.zhitomir.ua/documents/finansovi-dokumenty-na-2025-rik/) 2.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення: Очікувана вартість предмета закупівлі 750000,00 грн (сімсот п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ (або без ПДВ). Орієнтовна вартість послуг визначена за аналізом витрат на послуги перевезення минулого періоду та обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) від 18.02.2020 №275 (із змінами) (розрахунок очікуваної вартості транспортних послуг на 2025р. та розрахунок до акту наданих послуг №1/07 від 25.07.2024р. додаємо) Якісні та кількісні характеристики обумовлені специфікою перевезення ансамблю, а саме: розміщення великої кількості сценічних костюмів, габаритного реквізиту, апаратури для виступів та забезпечення комфорту дітей під час довготривалого перебування в ТЗ. 3. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення: Інформація не оприлюднювалась. 4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович на відповідність тендерній документації Житомирської міської школи хореографічного мистецтва «Сонечко» (далі – Замовник) (протоколу, рішення). Пояснення: протокол не складався. 5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в порушення вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, що в своїй діяльності перевізник повинен керуватися, зокрема, наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (із змінами) та наказом Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Типової форми договору про здійснення нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом на внутрішньообласних маршрутах протяжністю понад 50 км та міжобласних маршрутах» від 20.06.2012 № 331, при тому, що зазначені нормативні документи втратили чинність. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складанні та затвердженні тендерної документації порушено норми абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей? Пояснення: дбаючи про комфорт дітей під час довготривалої поїздки та бажання чітко визначити комфортність автобусу при складанні тендерної документації вчасно не була перевірена інформація про втрату чинності наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 року № 285 «Про затвердження Порядку визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режимами руху» (із змінами) та наказу Міністерства Інфраструктури України «Про затвердження Типової форми договору про здійснення нерегулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом на внутрішньообласних маршрутах протяжністю понад 50 км та міжобласних маршрутах» від 20.06.2012 № 331. 6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, відповідно до пункту ж) переліку документів, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, зазначених в Додатку 2 до тендерної документації встановлено імперативну вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копію діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника. Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович відсутня копія діючого на дату аукціону сертифікату відповідності на послуги з перевезення пасажирів автобусами виданого на ім’я учасника, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 3.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки про наявність в учасника транспортних засобів (не менше двох: основний та резервний (з подібними технічними характеристиками)), які відповідають вимогам, визначеним у Додатку 2 тендерної документації, необхідних для надання послуг. При цьому, Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу, зокрема, щодо відповідності транспортного засобу параметрам комфортності (не нижче 3 класу) вимоги до яких встановленні Порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їхнього використання за видами сполучень та режиму руху, затвердженим наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 12.04.2007 № 285. Так, учасником ФОП Шкурган Микола Іванович в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку (файл «Наявність МТБ.pdf»), в якій зазначено про наявність в учасника двох автобусів, а саме: SETRA S 417GT-HD та VAN HOOL T-917 Acron. Також, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович надано копії двох свідоцтв відповідності автобуса класу комфортності від 24.06.2025 № 05682 та № 05683. Однак, в наданій в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович копії свідоцтва відповідності автобуса класу комфортності від 24.06.2025 № 05683 зазначено, що автобус VAN HOOL T-917 Acron (917SS3) відповідає двохзірковому класу комфортності, чим не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Шкурган Микола Іванович на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей та яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Шкурган Микола Іванович вимогам Додатку 2 до тендерної документації, із наданням копій таких документів та зазначенням інформації щодо їх подання у складі пропозиції учасника (назва файлу). Пояснення: Перевізником ФОП Шкурган Микола Іванович у складі пропозиції надані документи, які по суті відповідали нашим вимогам, зазначеним в технічних характеристиках (протокол перевірки технічного стану ТЗ, в тому числі міжнародного, в якому зазначені параметри транспортного засобу, включаючи його категорію, євроклас, відповідність вимогам для перевезення пасажирів і екологічним нормам, а також свідоцтва про відповідність комфортності ТЗ, видані 24.06.2025р.). Вимоги, що стосувались резервного автобусу, а не основного вказані, як ТЗ з подібними, а не тотожними характеристиками.
Рішеня
11.07.2025 16:06
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з перевезення учасників ансамблю «Сонечко»» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-012525-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. Так, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівель, який оприлюднено в електронній системі закупівель 08.07.2025, Житомирською міською школою хореографічного мистецтва «Сонечко» (далі – Замовник) 11.07.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення та копії документів, зокрема, пояснення, що «Перевізником ФОП Шкурган Микола Іванович у складі пропозиції надані документи, які по суті відповідали нашим вимогам, зазначеним в технічних характеристиках (протокол перевірки технічного стану ТЗ, в тому числі міжнародного, в якому зазначені параметри транспортного засобу, включаючи його категорію, євроклас, відповідність вимогам для перевезення пасажирів і екологічним нормам, а також свідоцтва про відповідність комфортності ТЗ, видані 24.06.2025р.)». Однак, слід зазначити, що відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п. 31 Особливостей визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Таким чином, Замовник самостійно встановив такі імперативні вимоги до учасника щодо технічної відповідності автобусів та надання конкретно визначених документів, а тому зазначення «документи, які по суті відповідали нашим вимогам» не є виконанням чітко встановлених вимог в тендерній документації самим Замовником. Також, аналогічна правова позиція з даного приводу висловлена в постанові Верховного суду від 02.03.2023 у справі № 160/4436/21, в пункті 47 зазначено: «При прийнятті участі у публічній закупівлі, учасник повинен відповідати усім висунутим Замовником критеріям та подати необхідні підтверджуючі документи, перелік яких міститься у Тендерній документації, щоб у Замовника була можливість належним чином перевірити вказані критерії та визначити найвигіднішу пропозицію для відповідної закупівлі». Враховуючи викладене вище, поясніть яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ФОП Шкурган Микола Іванович вимогам Додатку 2 до тендерної документації, в якому зазначені вимоги необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі? Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.07.2025 16:52
Орган перевірки
17.07.2025 00:00
Документи повідомлення
11.07.2025 16:52
-
Відповідь
Пояснення
Уповноваженою особою було прийняте рішення про відміну торгів за процедурою відкриті торги з особливостями на закупівлю послуг з перевезення учасників ансамблю «Сонечко» за кодом ДК 021:2015: 60140000-1 Нерегулярні пасажирські у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про відміну торгів прийнято на підставі вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, де встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
16.07.2025 12:08
Замовник
Документи повідомлення
16.07.2025 12:08
-
16.07.2025 16:16
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА "СОНЕЧКО"
Контактний телефон:
+380664553220
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ЖИТОМИРСЬКА МІСЬКА ШКОЛА ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА "СОНЕЧКО"
Контактний телефон:
+380664553220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності