Показати схожі тендери

Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17 (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-012021-a
Id Tender 922265f7cd3245ddb494f1c33b59e781
План UA-P-2025-06-17-014566-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 17.06.2025 16:12
Остання зміна 09.07.2025 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 240 102 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 200.51 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 16:11 до 02.07.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 16:11
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 16:11
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.07.2025 14:58
-
Період уточнень
з 17.06.2025 16:11 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 16:11 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 14:58
Основні параметри
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17 (ДК 021:2015, код 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 240 102 грн.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17
Назва предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17
Очікувана вартість
6 240 102 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31200,51
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 14:29
Закінчення аукціону
03.07.2025 14:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Реміснича, 17
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РОМАНЧЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
5 268 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК НОВЕ МІСТО"
Пропозиція:
5 268 799.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА БУД 21"
Пропозиція:
5 299 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 14:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ ММНВК СМР корпусу №2 за адресою: м. Суми, вул. Реміснича, 17
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 14:58 по 11.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)», на підтвердження цього кваліфікаційного критерію учасник повинен надати, зокрема: 3.1. Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору), складену за формою Таблиці 3; 3.2. Для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати: 3.2.1 копії/копію аналогічних/аналогічного договорів/договору (з додатковими угодами за наявності таких); 3.2.2 довідка(-ки) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми № КБ-3), що підтверджують часткове або повне виконання договору. 3.2.3. відгук (и) від контрагента за підписом уповноваженої особи контрагента, щодо виконання наданого аналогічного договору (аналогічних договорів) із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; предмету договору, вартість фактично виконаних робіт по договору, стану виконання договору (в повному обсязі/не повне/виконується). У складі тендерної пропозиції Учасником надано «Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих. № 24 від 25.06.2025 щодо виконання договору №58/19 від 19.07.2019 на виконання робіт по об'єкту «Реконструкція громадської будівлі за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 39». Проте надана довідка складена не за Формою Таблиці 3 Замовника, а саме: не містить колонку «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн». Одночасно згідно наданого Учасником у складі тендерної пропозиції відгуку від 20.06.2025 № 445 109.03 та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат № 4 за листопад 2019 року до аналогічного договору №58/19 від 19.07.2019, вартість фактично виконаних та оплачених робіт становить 1 089 995,00 гривень. Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: - доповнити Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» колонкою «Фактичний обсяг виконаних та оплачених робіт, грн», згідно з формою Таблиці 3 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначивши відповідну інформацію.
Створено
08.07.2025 15:26
Надати до
09.07.2025 15:26
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 240 102 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 240 102 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності