Показати схожі тендери

Закупівля Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали) від КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-011324-a
Id Tender 854b606316fe4a39816516830c57696a
План UA-P-2025-06-17-014002-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 15:50
Остання зміна 23.07.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
177 280 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 772.8 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 15:49 до 25.06.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 15:49
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 15:49
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 14:36
до 14.07.2025 21:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 22:58
до 20.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.07.2025 21:57
до 23.07.2025 16:05
Період уточнень
з 17.06.2025 15:49 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 15:49 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 14:36 до 14.07.2025 21:57
Період кваліфікації
з 26.06.2025 14:36 до 14.07.2025 21:57
Основні параметри
Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
поставка товару, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, місцезнаходження Замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
177 280 грн.
Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Назва предмета закупівлі
Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Примітки
поставка товару, категорія замовника - Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, місцезнаходження Замовника - вул. Тритузна, 168, м. Кам’янське, Дніпропетровська область, 51914
Очікувана вартість
177 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1772,8
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 14:13
Закінчення аукціону
26.06.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект цегли шамотної до пальника
Код ДК 021:2015
44111100-2 - Цегла
Кількість
14
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське,, відповідно до заявок Замовника на адреси: вул. Тритузна, 168 та вул. Фіалкова, 79
Дата постачання по
31.07.2025 15:53
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставку Товару здійснюється протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Пропозиція:
177 280 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ"
Пропозиція:
124 173 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пещук Юлія Федорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380635856366
Факс
+380635856366
Замовник
ЄДРПОУ
41005691
Повна назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Поштовий індекс
51918
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кам'янське
Адреса
вулиця Тритузна, будинок 168
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 22:58 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 14:36 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 02.07.2025 рік м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР ІНЖИНІРІНГ" (код - 41139790) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-17-011324-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах (в документах поданого тендерного забезпечення, інформації зазначеної у довідці №б/н від 24.06.2025, підписанні поданої тендерної пропозиції) Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа __________________ Юлія ПЕЩУК
Документи кваліфікації
02.07.2025 22:57
Повідомлення про рішення
26.06.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 01.07.2025 року «Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)» А) відповідно до пункту 29, 30, 31 Додатку 7 до тендерної документації «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 гривень (дві тисячі гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). » Учасником: Подано подано банківську гарантію з банку, який НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам ТД, а саме не являється Державним банком. Власником АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ БАНК» є Ахметов Рінат Леонідович, а не ДЕРЖАВА. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 гривень (дві тисячі гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Б) відповідно до пункту 14 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: Подано подано довідку №б/н від 24.06.2025, яка містить не всю інформацію на вимогу Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку від 24.06.2025 року яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). В) відповідно до частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії необхідно накласти на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому.» Учасником подано тендерну пропозицію, яка НЕ підписана кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. Уповноважена особа __________________ Юлія ПЕЩУК
Створено
01.07.2025 22:47
Надати до
02.07.2025 22:47
Період вимог/скарг з 14.07.2025 21:57 по 20.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 22:58 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.07.2025 21:57
Довідка НАЗК
14.07.2025 21:57
Повідомлення про рішення
09.07.2025 13:51
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 22:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 15:48
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО" ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №38 від 09.07.2025 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" (код – 41157207) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-06-17-011324-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 36 Особливостей «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, що Замовник потребує більше часу на здійснення детального розгляду достатньо великого обсягу документів, наданого у складі тендерної пропозиції Учасника. Також перевірки сертифіката якості. Є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 02.07.2025 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Юлія ПЕЩУК
Дата продовження строку розгляду
09.07.2025 13:49
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.07.2025 року «Придбання комплектів цегли шамотної до пальника (код ДК : 2015 - 44110000-4 - Конструкційні матеріали)» А) відповідно до пункту 29, 30 Додатку 7 до тендерної документації «Учасником подається забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (електронної), яку Учасник завантажує в електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 000 гривень (дві тисячі гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до даного забезпечення встановленим у частині 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та формі встановленій в Додатку 6 до тендерної документації. У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». Разом з електронною банківською гарантією учасником надається: 1. Ліцензія, яка видана банку або Витяг з державного реєстру банків, який містить інформацію про номер, дату статус (чинність) банківської ліцензії; 2. Сканований оригінал або копія документу про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 3. Документ (свідоцтво/рішення), що підтверджує кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА». У разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної страхової гарантії, то така страхова гарантія повинна бути видана страховою організацією (гарантом), яка має перелічені нижче документи, які надаються Учасником разом з електронною страховою гарантією: 1. Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) 2. Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи) 3. Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації . 4. Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». В електронній страховій гарантії разом із зазначенням інформації про назву договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інших реквізитів договору (в разі їх наявності), із зазначенням інформації про ліцензію на здійснення страхової діяльності обов’язково повинно бути зазначено посилання на розміщені на веб-сайті Страховика Загальних умов страхового продукту стосовно видачі страхової гарантії. Перелічені вище документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель та підписані кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом.» Учасником: Подано Страхову гарантію, Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12); Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи); Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації; Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». Але перелічені документи завантажені в електронну систему закупівель без кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису особи уповноваженої на підписання та без електронної печатки банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель Страхову гарантію; Витяг із Державного реєстру фінансових установ, виданий Національним Банком України, стосовно діяльності із страхування (пряме страхування та вхідне перестрахування) за класом страхування 13 – страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12); Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи (фінансової установи); Програма страхування відповідальності Учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції), в якій передбачені страхові ризики (страхові випадки), у відповідності до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей, тощо, щодо відшкодування суми забезпечення тендерної пропозиції внаслідок невиконання або неналежного виконання вимог тендерної документації; Загальні умови страхування продукту «Страхування відповідальності перед третіми особами». Перелічені документи повинні бути завантажені в електронну систему закупівель з кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом особи уповноваженої на підписання та з електронною печаткою банку/ фінансової установи/ страхової компанії (у разі її використання). Документ підписаний кваліфікованим/ удосконаленим електронним підписом є оригінальним документом. Б) відповідно до пункту 31 Додатку 7 до тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Здійснення страхового платежу згідно договору страхування відповідальності учасника процедури закупівлі (забезпечення тендерної пропозиції) (далі – Договір) підтверджується надання платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). » Учасником: не подано платіжну інструкцію, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати сканований оригінал платіжної інструкції, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). В) відповідно до пункту 14 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб).» Учасником: подано довідку, яка містить НЕ ВСЮ інформацію на вимогу Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб). Г) відповідно до пункту 8 Додатку 7 до тендерної документації «Учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей шляхом надання довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.» Учасником: не підтверджено відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей шляхом надання довідки, складеної учасником у довільній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно підтвердити відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей шляхом надання довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Д) відповідно до пункту 23 Додатку 7 до тендерної документації «При виявленні виробничих дефектів у Товарі при його прийманні, а також при монтажі у період гарантійного строку виклик представника Учасника (представника сервісного центру) обов’язковий і безкоштовний (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції)» Учасником: не подано дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції у довільній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дотримання вимоги, що при виявленні виробничих дефектів у Товарі при його прийманні, а також при монтажі у період гарантійного строку виклик представника Учасника (представника сервісного центру) обов’язковий і безкоштовний. Е) відповідно до пункту 24 Додатку 7 до тендерної документації «Доставка товару, завантаження та розвантаження товару здійснюються за рахунок Постачальника/ Учасника/ Переможця. Оскільки такі послуги є суміжними послугами, то вартість даних суміжних послуг (доставка, завантаження, розвантаження товару) розраховується та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару (дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції Учасником подається у довільній формі у складі пропозиції).» Учасником: не подано дотримання цієї вимоги при поданні тендерної пропозиції у довільній формі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати дотримання вимоги, що доставка товару, завантаження та розвантаження товару здійснюються за рахунок Постачальника/ Учасника/ Переможця. Оскільки такі послуги є суміжними послугами, то вартість даних суміжних послуг (доставка, завантаження, розвантаження товару) розраховується та включається учасником до вартості предмету закупівлі (товару) і не повинна перевищувати вартості самого товару. Ж) відповідно до пункту 25 Додатку 7 до тендерної документації «З метою підтвердження застосування заходів із захисту довкілля під час поставки товару, учасник має надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля з описом даних заходів» Учасником: не подано довідки Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку про застосування заходів із захисту довкілля з описом даних заходів. З) відповідно до пункту 26 Додатку 7 до тендерної документації «Лист погодження з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі, зі найменуванням товару, описом товару, його кількістю, одиницею виміру, які перелічені у таблиці 1 даного додатку, подається у складі тендерної пропозиції.» Учасником: не подано даного листа погодження. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати лист погодження з технічною специфікацією (технічним завданням) до предмета закупівлі, зі найменуванням товару, описом товару, його кількістю, одиницею виміру, які перелічені у таблиці 1 даного додатку, подається у складі тендерної пропозиції.. І) відповідно до пункту 27 Додатку 7 до тендерної документації «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2» Учасником: подано довідку, але інформація в ній заповнена не по формі, а саме в колонці 1 замість повне найменування замовника за договором зазначено скорочене та відсутній телефон, в колонці 3 не вірно зазначено предмет договору (не відповідає предмете договору зазначеному у самому договорі), у колонці 4 відсутні сума виконання договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати оновлену довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. К) відповідно до частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі. Учасником подано документи тендерної пропозиції, які підготовлено безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) без зазначення дати, отже Замовник не може визначити дату оформлення листів/ довідок/ інформації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи тендерної пропозиції, які було підготовлено безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) із зазначенням дати, яка повинна бути не раніше дати оголошення даної закупівлі (не раніше 17.06.2025). Л) відповідно до частини 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх розгляду документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії. Кваліфікований електронний підпис на захищеному носії необхідно накласти на кожен документ окремо або на тендерну пропозицію в цілому.» Учасником подано тендерну пропозицію, яка НЕ підписана кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом на захищеному носії. Уповноважена особа __________________ Юлія ПЕЩУК
Створено
10.07.2025 16:41
Надати до
11.07.2025 16:41
Договір
UA-2025-06-17-011324-a-a1
Підписаний і діє
Номер
00-01/0083
177 280 грн.
147 733.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
14 (комплект)
Комплект цегли шамотної до пальника
Номенклатура
Комплект цегли шамотної до пальника
Кількість
14
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Повна назва
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41005691

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Повна назва
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41157207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
177 280 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 11:00
Замовник:
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380635856366
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
177 280 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 11:00
Замовник:
КП КМР "МІСЬКШЛЯХТЕПЛО"
Контактний телефон:
+380635856366
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності