Показати схожі тендери
Закупівля Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям від Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-009523-a
Id Tender e1ca8d140873446bb46eac5de366ced6
План UA-P-2025-06-17-000200-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.06.2025 14:58
Остання зміна 13.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
450 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 14:57 до 25.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 14:57
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 14:57
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 07:00
до 07.07.2025 12:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 09:41
до 13.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.07.2025 12:46
-
Період уточнень
з 17.06.2025 14:57 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 14:57 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 07:00 до 07.07.2025 12:46
Період кваліфікації
з 25.06.2025 07:00 до 07.07.2025 12:46
Основні параметри
Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Своєчасно та якісно надати послуги.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
450 000 грн.
Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Назва предмета закупівлі
Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Примітки
Інформація про Технічне завдання предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації
Очікувана вартість
450 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Код ДК 021:2015
90511100-3 - Послуги зі збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
Кількість
911
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, адміністративні межі міста
Дата постачання по
31.08.2025 14:57
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно актів наданих послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Пропозиція:
450 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 14:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гойник Тетяна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380365632219
Факс
+380365632219
Замовник
ЄДРПОУ
25675957
Повна назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Поштовий індекс
35600
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубно
Адреса
вул.Замкова
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі збирання сміття з урн, доріг міста, громадських місць загального користування та перевезення зібраного сміття до місця захоронення та/або переробки, ліквідація стихійних сміттєзвалищ в адміністративних межах міста Дубно Рівненської області за ДК 021:2015-90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Період вимог/скарг з 30.06.2025 09:41 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 07:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 09:41
Довідка НАЗК
30.06.2025 09:40
Повідомлення про рішення
30.06.2025 09:39
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) у тендерній документації в розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в п. 1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції міститься інформація, що “Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту “Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа”; Учасником на виконання цієї вимоги в тендерній пропозиції Учасника, а) не надано завірені документи згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: документи, що підтверджують наявність в учасника власного або орендованого спеціалізованого автотранспортного засобу/ів, яким буде здійснюватися надання послуги, що є предметом даної закупівлі (копії документів, що підтверджують право власності на транспортний/і засіб/и (копія реєстраційного свідоцтва) або копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом). Додатково, у разі якщо автотранспортний/і засіб/и використовується/ються Учасником на умовах оренди (найму, тощо…), такий Учасник повинен додатково у складі тендерної пропозиції надати копію/ї свідоцтва/в про державну реєстрацію транспортного/их засобу/ів; Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. Для учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а у випадку якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу (представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника; Копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу; Копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: а) завірити згідно вимог тендерної документації: Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу МАЗ, реєстраційний номер ВК0931СВ (не зазначена дата); Свідоцтво про реєстрацію машини Екскаватор колісний, реєстраційний номер 50228 ВК; Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ЗИЛ-ММЗ, реєстраційний номер ВК 5432 АК; Розпорядження міського голови №82-к від 25.07.2024 року про продовження терміну дії контракту з керівником комунального підприємства “Дубноводоканал” та/або Додаткова угода до Контракту з керівником підприємства, що є у комунальній власності від 01.08.2016 року № 87 від 25 липня 2024 року; Статут; Свідоцтво №100026793 про реєстрацію платника податку на додану вартість.
Створено
27.06.2025 10:48
Надати до
28.06.2025 10:48
Період вимог/скарг з 07.07.2025 12:46 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 12:42 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
07.07.2025 12:46
Повідомлення про рішення
07.07.2025 12:45
Пропозиція, що перемогла
07.07.2025 12:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
450 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності