Показати схожі тендери

Закупівля КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою) від КП "Миронівка-благоустрій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-009333-a
Id Tender 638a8ee772d047c294d8e4dc83f66f95
План UA-P-2025-06-17-010840-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 15:04
Остання зміна 07.07.2025 14:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 960 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 15:03 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 15:03
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 15:03
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 13:57
до 30.06.2025 09:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 09:23
до 06.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.06.2025 09:23
до 07.07.2025 14:02
Період уточнень
з 17.06.2025 15:03 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 15:03 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 13:57 до 30.06.2025 09:23
Період кваліфікації
з 25.06.2025 13:57 до 30.06.2025 09:23
Основні параметри
КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
392 000 грн.
КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою)
Назва предмета закупівлі
КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою)
Очікувана вартість
392 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1960,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 13:28
Закінчення аукціону
25.06.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою
Код ДК 021:2015
44212321-5 - Навіси для автобусних зупинок
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08850, Україна, Київська область, с. Маслівка, вул. Незалежності
Дата постачання по
15.08.2025 14:51
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЗОРЯ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Туркін Костянтин Ігорович"
Пропозиція:
339 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 13:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.06.2025 14:46
-
17.06.2025 14:46
-
17.06.2025 14:46
Проект договору
17.06.2025 14:46
-
17.06.2025 14:46
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бойко Олена Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Boyko Olena Petrivna
Електронна пошта
Телефон
+380991905887
Замовник
ЄДРПОУ
31823373
Назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва (англійською мовою)
ME "Миронівка-благоустрій" "Myronivka - blahoustriy"
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка
Адреса
Бузницького, 8 A
Кваліфікація
Лот № 1 КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 09:23 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 13:57 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 09:23
Довідка НАЗК
30.06.2025 09:23
Повідомлення про рішення
30.06.2025 09:19
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 09:19
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:46
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ № 43 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «27 червня» 2025 року Присутні: Уповноважена особа Бойко О.П. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною та вимога про усунення невідповідностей. «місто Миронівка, Київська область, Україна» Керуючись вимогами статті 11 та 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом КП «Миронівка-благоустрій» від 19 травня 2020 року № 103. 17 червня 2025 року оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю товару КОД ДК 021:2015: 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою), очікувана вартість закупівлі 392`000,00 Гривня (з ПДВ), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-17-009333-a Про розгляд тендерної пропозиції учасника – ФОП Зоря Юрій Миколайович, КОД ЄДРПОУ: 3155806730, (далі - Учасник), яка була отримана під час проведення процедури закупівлі, на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) виявлено, що дана пропозиція має невідповідності. Виявлені деякі невідповідності, які необхідно усунути, а саме Учаснику торгів необхідно надати документи та інформацію: 1.Заповнена довідка про виконання аналогічного(их) договору(ів)* у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої посадової особи та печаткою Учасника (у разі її використання), у якій має бути наведена інформація про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору). Для підтвердження інформації Учасник повинен надати копію(ї) виконаного(их) договору(ів) (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) та документи, що підтверджують його(їх) виконання [копії накладних, або інших документів, які підтверджують факт виконання договору у відповідності до взятих зобов’язань або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору]. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які становлять комерційну таємницю. 2.Відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинна бути підтверджена технічним паспортом виробника, завіреного печаткою виробника, або власника торгової марки що підтверджує запропоновані характеристики. 3.Учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджується відсутність факторів, що впливають на довкілля (підписаний, скріплений печаткою (за наявності), датований, поданий у сканованому форматі). 4.Учасник є виробником товару (інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, датована та завірена печаткою (у разі використання) або надати інший документ, що підтверджує статус виробника товару). 5.Учасник обов’язково надає гарантійний лист на ім’я Замовника від виробника, або власника торгової марки в Україні запропонованого товару, де зазначено ідентифікатор закупівлі та надається гарантійний термін на товар. 6. * - Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним вимогам замовника, до якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року №126 , та Указу Президента України від 21.06.2018 року №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». (Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку (в довільній формі). 7.Довідку (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), в якій учасник зазначає інформацію про фактичні технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого Товару, країну походження товару. 8.Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах. 9.Документ, яким визначено право підпису договору за результатами торгів керівником/уповноваженою особою (протокол зборів засновників (виписка з нього) про призначення керівника чи про підтвердження його повноважень або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи). Учаснику направлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник завантажує в електронну систему закупівель уточнені або нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Учаснику направити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Уповноважена особа ______________ О.П. Бойко
Створено
27.06.2025 12:27
Надати до
28.06.2025 12:27
Договір
UA-2025-06-17-009333-a-c1
Підписаний і діє
Номер
438
250 000 грн.
250 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.07.2025
Строк дії договору з
07.07.2025
по
15.08.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою
Номенклатура
Зупинка громадського транспорту з накриттям та лавкою
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
62 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 15 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Повна назва
КП "Миронівка-благоустрій"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31823373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЗОРЯ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ЗОРЯ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3155806730

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.07.2025 14:02
Повідомлення про договір
07.07.2025 13:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
КП "Миронівка-благоустрій"
Контактний телефон:
+380991905887
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності