Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-008779-a
Id Tender 67da6b03935245e19273ac022f343906
План UA-P-2025-06-17-008786-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.06.2025 14:30
Остання зміна 31.07.2025 15:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 284 926 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
319 273.89 грн. (1,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 14:30 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 14:30
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 14:30
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00
до 08.07.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.07.2025 13:55
до 14.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.07.2025 13:55
-
Період уточнень
з 17.06.2025 14:30 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 14:30 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 08.07.2025 13:55
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 08.07.2025 13:55
Основні параметри
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 284 926 грн.
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Назва предмета закупівлі
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Очікувана вартість
21 284 926 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
319273,89
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Код ДК 021:2015
45213000-3 - Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ЗНАКИ.ЮА
Пропозиція:
21 263 524.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
17.06.2025 14:30
Тендерна документація
Скасування
31.07.2025 15:04
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішила відмінити процедуру закупівлі № UA-2025-06-17-008779-a по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва)».
31.07.2025 15:04
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Денисенко
Електронна пошта
Телефон
380443741120
Сайт:
http://dorservice.kiev.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
32955518
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ"
Поштовий індекс
03062
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Чистяківська, 19-а
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Період вимог/скарг з 08.07.2025 13:55 по 14.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 00:00 по 10.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція ТОВ ЗНАКИ.ЮА (ЄДРПОУ 42556039), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Підстави для відмови учаснику, передбачені пунктом 47 Особливостей, відсутні.
Документи кваліфікації
08.07.2025 13:56
Довідка НАЗК
08.07.2025 13:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянута пропозиція учасника - ТОВ ЗНАКИ.ЮА (ЄДРПОУ 42556039), яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - у складі тендерної пропозиції учасника надано чорно-білу копію договору про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 10/03/25 від 10.03.2025 року, без відмітки про засвідчення копії документа, що складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії, що не відповідає вимогам пункту 3.1 розділу ІІІ тендерної документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ ЗНАКИ.ЮА (ЄДРПОУ 42556039), повинен надати: - копію договору про надання послуг будівельними машинами, механізмами та автотранспортом № 10/03/25 від 10.03.2025 року, завірений належним чином у відповідності до умов тендерної документації, або кольорову скан-копію з оригіналу.
Створено
04.07.2025 10:19
Надати до
05.07.2025 10:19
Договір
UA-2025-06-17-008779-a-b1
Очікує підписання
21 263 524.55 грн.
21 263 524.55 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Номенклатура
Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32955518

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ЗНАКИ.ЮА
Повна назва
ТОВ ЗНАКИ.ЮА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42556039

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-11-000026
Дата створення проекту
11.07.2025 12:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.07.2025 14:22
Дата публікації висновку про результати
29.07.2025 17:06
Дата завершення усунення порушень
13.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 813-34-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.07.2025 № 189 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 липня 2025 року № 95-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-06-17-008779-a 17.06.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.07.2025 00:00
Документи рішення
11.07.2025 14:22
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи КП «Центр організації дорожнього руху» від 17.06.2025 року № 457, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗНАКИ.ЮА» (далі – ТОВ «ЗНАКИ.ЮА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Центр організації дорожнього руху» від 08.07.2025 року № 506 про визначення переможця закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2025, пояснення та документи від 16.07.2025, від 24.07.2025 та від 25.07.2025, надані Замовником на запити Держаудитслужби, через електронну систему закупівель. 1. Відповідно до вимог пункту 8 Додатку 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, учасник надає відповідну кількість товарів, обсяг робіт і послуг зазначену в цьому пункті. Також відповідно до вимог підпункту 7.3. пункту 7 Додатку 5 тендерної документації Договірна ціна (динамічна) повинна включати вартість усіх видів і обсягів робіт, всіх матеріальних ресурсів, необхідних для їх виконання відповідно до Технічного завдання на виконання робіт, що є предметом закупівлі, з урахуванням робіт, що передбачаються до виконання субпідрядними організаціями, у разі їх залучення. На виконання вищезазначених вимог, учасник ТОВ «ЗНАКИ.ЮА» надав два архівних файли Кошторис Газопровідна ч.1 та Кошторис Газопровідна ч.2. Під час моніторингу, встановлено, що в архівному файлі Кошторис Газопровідна ч.2, а саме в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-06-03 (файл 02-06-03ЛК_ПВР.pdf), відсутні позиції в «Розділі 2. Земляні роботи на прокладання труб» (у пунктах 399 – 406). Керуючись частиною п’ятої статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба від 22 липня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та пояснень з даного питання. На зазначений запит Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель пояснення, що: «Земляні роботи на прокладання труб підтверджено у тендерній пропозиції ТОВ ЗНАКИ.ЮА, а саме: у локальному кошторисі №02-06-03 (№ п/п 5 – 12) інформаційної моделі договірної ціни, наданої учасником (файл Газопровідна.imd у складі архивного файлу Кошторис Газопровідна ч.2.7z)». Проте, пунктом 43 Особливостей та підпунктом 5.5. пункту 5 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «ЗНАКИ.ЮА» їх усунути.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗНАКИ.ЮА» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
29.07.2025 17:06
Документи висновку
29.07.2025 17:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва» органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-17-008779-a) 29.07.2025 року. 29 липня 2025 року в електронній системі закупівель Державною аудиторською службою України було опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-M-2025-07-11-000026 на закупівлю «Код ДК 021-2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва)», відповідно до якого Державною аудиторською службою України було встановлено порушення: «За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗНАКИ.ЮА» встановлено порушення Замовником вимог пункту 43 Особливостей», а саме: «Під час моніторингу, встановлено, що в архівному файлі Кошторис Газопровідна ч.2, а саме в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-06-03 (файл 02-06-03ЛК_ПВР.pdf), відсутні позиції в «Розділі 2. Земляні роботи на прокладання труб» (у пунктах 399 – 406). Проте, земляні роботи на прокладання труб підтверджено у тендерній пропозиції ТОВ «ЗНАКИ.ЮА», а саме: у локальному кошторисі №02-06-03 (№ п/п 5 – 12) інформаційної моделі договірної ціни, наданої учасником (файл Газопровідна.imd у складі архивного файлу Кошторис Газопровідна ч.2.7z)». 04 липня 2025 року Замовником у електронній системі закупівель уже було оприлюднено одне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника - ТОВ «ЗНАКИ.ЮА». Відповідно абз. 3 п. 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Державною аудиторською службою України було оприлюднено у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». З метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовником було проведено роз’яснювальну роботу щодо недопустимості встановлених Державною аудиторською службою України порушень у подальшому та прийнято рішення, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, відмінити процедуру закупівлі № UA-2025-06-17-008779-a по предмету закупівлі «Код ДК 021-2015: 45213000-3 Будівництво торгових будівель, складів і промислових будівель, об’єктів транспортної інфраструктури (Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва)».
Дата публікації
31.07.2025 15:03
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-008779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.07.2025 16:32
Орган перевірки
19.07.2025 00:00
Документи повідомлення
15.07.2025 16:33
-
Відповідь
Пояснення
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-17-008779-a) 15.07.2025 року в 16:32, щодо надання пояснень інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких було здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені проектно-кошторисною документацією та підтверджуються позитивним експертним звітом № 58/24 від 26.12.2024р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (скан-копія звіту додається). Загальна кошторисна вартість будівництва згідно зведеного кошторисного розрахунку (скан-копія зведеного кошторисного розрахунку додається) та експертного звіту складає 27 214,802 тис. грн. Очікувана вартість закупівлі становить 21 284,926 тис. грн., яка складається з вартості будівельних робіт та матеріально-технічних ресурсів, необхідних для будівництва зазначеного об’єкту. Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні. Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Рішеня
16.07.2025 11:44
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-008779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (ДХКП), Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13 жовтня 1999 р. №249, визначає (пункт 1 розділу 1) кваліфікаційні вимоги до виконавця робіт зокрема, як повна або базова вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр) та стаж роботи майстром у будівництві НЕ МЕНШЕ 2 РОКІВ. Учасник ТОВ ЗНАКИ.ЮА у довідці від 30.06.2025 року №1П (1. Довідка Працівники.pdf), вказав виконроба Супрун Віталія Олександровича із стажем менше року, чи врахована Замовником ця інформація при розгляді тендерної пропозиції учасника. 2. Яким чином замовником підтверджено виконання учасником ТОВ ЗНАКИ.ЮА вимог пункту 8 «Кількість товарів, обсяг робіт, послуг» Додатку 5 тендерної документації, в частині наявності робіт в «Розділі 2. Земляні роботи на прокладання труб» (у пунктах 399 – 406), якщо в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-06-03 (файл 02-06-03ЛК_ПВР.pdf), наданому учасником, дані позиції відсутні. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
22.07.2025 14:25
Орган перевірки
26.07.2025 00:00
Документи повідомлення
22.07.2025 14:26
-
Відповідь
Пояснення
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-17-008779-a) 22.07.2025 року в 14:25, щодо надання пояснень у закупівлі «Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва». Щодо першого питання запиту. Відповідно до п. 1.2. додатку № 2 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовником вимагалась копія наказу про призначення інженерно-технічного працівника (виконроба). Тендерною документацією Замовника не встановлювались вимоги щодо стажу роботи майстром у будівництві. Законні підстави для відхилення пропозиції учасника у Замовника в цій частині відсутні. Щодо другого питання запиту. Земляні роботи на прокладання труб підтверджено у тендерній пропозиції ТОВ ЗНАКИ.ЮА, а саме: у локальному кошторисі №02-06-03 (№ п/п 5 – 12) інформаційної моделі договірної ціни, наданої учасником (файл Газопровідна.imd у складі архивного файлу Кошторис Газопровідна ч.2.7z). Відповідний скріншот з програмного комплексу АВК-5: Додаток: - кошторис Газопровідна ч.2.7z.
Рішеня
24.07.2025 13:53
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-008779-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію, чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі ТОВ ЗНАКИ.ЮА? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.07.2025 10:34
Орган перевірки
31.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.07.2025 10:35
-
Відповідь
Пояснення
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-17-008779-a) 25.07.2025 року в 10:34, щодо надання пояснень у закупівлі «Реконструкцiя свiтлофорного об`єкту по Велика Кiльцева дорога - вул. Газопровiдна у Оболонському районi м. Києва» щодо продовження строку на укладання договору про закупівлю. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Згідно з пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Відповідно до наказу від 11.07.2025 № 189 Державної аудиторської служби України (обл) розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2025-06-17-008779-a через виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. З метою уникнення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник вважає за необхідне продовжити строк для укладання договору про закупівлю до закінчення моніторингу процедури закупівлі. Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з ТОВ ЗНАКИ.ЮА (ЄДРПОУ 42556039) до 60 днів.
Рішеня
25.07.2025 13:37
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 284 926 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ"
Контактний телефон:
380443741120
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 284 926 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ"
Контактний телефон:
380443741120
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності