Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до мінітрактора-косарки STIHL RT 6127 ZL від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-008267-a
Id Tender 5a9a37e0ab9f4a77a5b5ea08f52f5be9
План UA-P-2025-06-17-006170-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.06.2025 14:14
Остання зміна 07.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
168 697 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
843.49 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 14:13 до 25.06.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 14:13
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 14:13
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:00
до 01.07.2025 11:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 11:18
до 07.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.07.2025 11:18
-
Період уточнень
з 17.06.2025 14:13 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 14:13 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:00 до 01.07.2025 11:18
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:00 до 01.07.2025 11:18
Основні параметри
Запасні частини до мінітрактора-косарки STIHL RT 6127 ZL
Кількість товарів: 78 шт. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Більш детально у тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
168 697 грн.
Запасні частини до мінітрактора-косарки STIHL RT 6127 ZL
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до мінітрактора-косарки STIHL RT 6127 ZL
Очікувана вартість
168 697 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
843,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 20 (штуки)
1.Двосторонній зубчатий ремінь
Опис предмета закупівлі
1.Двосторонній зубчатий ремінь
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
2.Муфта ножа
Опис предмета закупівлі
2.Муфта ножа
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
3.Ніж лівий
Опис предмета закупівлі
3.Ніж лівий
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (штуки)
4.Ніж правий
Опис предмета закупівлі
4.Ніж правий
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 6 (штуки)
5.Сегмент зубчатої шайби
Опис предмета закупівлі
5.Сегмент зубчатої шайби
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 6 (штуки)
6.Шестерня
Опис предмета закупівлі
6.Шестерня
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 10 (штуки)
7.Шарикопідшипник
Опис предмета закупівлі
7.Шарикопідшипник
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 10 (штуки)
8.Підшипник
Опис предмета закупівлі
8.Підшипник
Код ДК 021:2015
34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04073, Україна, м. Київ, просп.Степана Бандери, 26-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерелом фінансування закупівлі товару за Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. Замовник має право затримати розрахунки за дефектний (неякісний) товар, якщо такі дефекти виявленні під час використання/експлуатації товару та у разі виявлення помилок в оформленні документів, на строк необхідний для усунення Постачальником дефектів, та/або поставки нового товару, та/або виправлення помилок в документах. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлення Замовника в строк до 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення на поставку товару (партії товару) (з правом дострокової поставки).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
168 598.68 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
17.06.2025 14:13
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.06.2025 14:13
Критерії прийнятності
17.06.2025 14:13
Критерії прийнятності
17.06.2025 14:13
Критерії прийнятності
17.06.2025 14:13
Критерії прийнятності
17.06.2025 14:13
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Литвин Анна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380444196915
Замовник
ЄДРПОУ
05416745
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Московський проспект, буд.26-А
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до мінітрактора-косарки STIHL RT 6127 ZL
Період вимог/скарг з 01.07.2025 11:18 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 12:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в електронній системі закупівель виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, які потребують відповідного повідомлення, а саме: Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної від 17.06.2025 № 22 (далі – тендерна документація), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) в складі тендерної пропозиції не надано виписка(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданим аналогічним договором про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 11.12.2024 № 2024-3432. Необхідно: надати виписку(и) з банківського рахунку учасника/постачальника товару, що свідчить про отримання ним коштів від замовника/покупця товару за наданим аналогічним договором про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 11.12.2024 № 2024-3432. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 1 Додатку 2 тендерної документації, де встановлені вимоги до надання документів на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; 2) у складі тендерної пропозиції надано РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Вих.№103/06 від 24 червня 2025р.), в якому не зазначена назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником. Необхідно: надати РОЗРАХУНОК ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації. Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації; 3) учасником на тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис на незахищеному типі носія. Необхідно: накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) (тип носія особистого ключа повинен бути захищений (ЗНКІ), а тип підпису – кваліфікований). Вимога (вимоги) тендерної документації: пункт 4 «ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 2 до тендерної документації. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи та/або інформація були надані у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
26.06.2025 14:46
Надати до
27.06.2025 14:46
Торги не відбулися
Очікувана вартість
168 697 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
168 697 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Контактний телефон:
+380444196915
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності