Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-007928-a
Id Tender a70fa611bc5c4954bfd477810aa10050
План UA-P-2025-06-17-009532-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 17.06.2025 14:04
Остання зміна 02.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
412 793 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 063.97 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 14:01 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 14:01
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 14:01
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00
до 26.06.2025 16:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 16:11
до 02.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.06.2025 16:11
-
Період уточнень
з 17.06.2025 14:01 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 14:01 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 26.06.2025 16:11
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 26.06.2025 16:11
Основні параметри
Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
412 793 грн.
Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
412 793 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2063,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, дитячий майданчик на Побутовій, 4
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ФОРКАВЕЦЬ ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
386 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Кловата
Електронна пошта
Телефон
+380342552442
Замовник
ЄДРПОУ
43905443
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Незалежності, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою та влаштування безпечного покриття на дитячому майданчику на Побутовій, 4 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:11 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 00:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:11
Повідомлення про рішення
25.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 14:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, фізичної особи-підприємця ФОРКАВЦЯ ЮРІЯ МИХАЙЛОВИЧА, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: - учасником у складі пропозиції надано сканкопії з оригіналів аналогічного договору №38-20 від 16.04.2020 р. зі всіма додатками до нього, аналогічні роботи якого не відповідають аналогічним послугам (роботам) відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 2 тендерної документації, що суперечить вимогам підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку № 1 тендерної документації, де зазначається, що під аналогічним договором необхідно розуміти договір про виконання аналогічних робіт/надання послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 2 цієї тендерної документації. Інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції. Сканкопії з оригіналів названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, фізична особа-підприємець ФОРКАВЕЦЬ ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ повинен надати шляхом завантаження в електронну систему: - оновлену довідку , яка міститиме інформацію про виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документів, що підтверджують його (їхнє) повне виконання, а саме акти надання послуг/виконання робіт за формою КБ-2в і довідки про вартість надання послуг/виконання робіт та витрат за формою КБ-3, виписку(и) з банківського рахунку або платіжне доручення/інструкцію, що підтверджує надходження коштів, оплачених за виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Під аналогічним договором необхідно розуміти договір про виконання аналогічних робіт/надання послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 2 цієї тендерної документації. Інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції. Сканкопії з оригіналів названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими.
Створено
25.06.2025 14:42
Надати до
26.06.2025 14:42
Торги не відбулися
Очікувана вартість
412 793 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342552442
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
412 793 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342552442
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності