Показати схожі тендери

Закупівля Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) від ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-006748-a
Id Tender 38e060098ea344d48ffbe0b18bcc9386
План UA-P-2025-06-17-007808-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 13:12
Остання зміна 14.07.2025 15:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 13:05 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 13:05
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 13:05
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00
до 01.07.2025 09:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 09:58
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 09:58
до 14.07.2025 15:25
Період уточнень
з 17.06.2025 13:05 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 13:05 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 01.07.2025 09:58
Період кваліфікації
з 25.06.2025 00:00 до 01.07.2025 09:58
Основні параметри
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Закупівля здійснюється з урахуванням статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 , з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 №3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 500 000 грн.
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини)(цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Назва предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини)(цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Примітки
Закупівля здійснюється з урахуванням статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі», пункт 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 , з урахуванням Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 №3786-IX
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний
Код ДК 021:2015
16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
67512, Україна, Одеська область, с. Курісове, Куриса, 9
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Пропозиція:
6 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 13:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Дундєва
Електронна пошта
Телефон
+380991004889
Замовник
ЄДРПОУ
00702570
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Поштовий індекс
67512
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Лиманський район, село Курісове
Адреса
ВУЛИЦЯ КУРИСА, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини)(цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 09:58 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 00:00 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 09:58
Довідка НАЗК
01.07.2025 09:58
Повідомлення про рішення
25.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 13:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 13:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 23 Додатку № 6 до Тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати "- копія першого (титульного) листа Технічних умов на виробництво автомобілів вантажних, завірену печаткою заводу-виробника;" Під час вивчення документів, наданих замовником для участі у процедурі відкритих торгів з особливостями, встановлено, що учасник надав документ "Технічні умови_C6205_307.U.H210.UA.6.02_20230806124456.pdf" проте в зазначеному документі відсутнє посвідчення виробника на технічній документації (підписом, печаткою (за наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації Усунення невідповідності: -Надати копію першого (титульного) листа Технічних умов на виробництво автомобілів вантажних, завірену печаткою заводу-виробника; або надати довідку в довільній формі про неможливість такого завірення заводом-виробником з аргументацією відповідно до норм чинного законодавства.
Створено
30.06.2025 09:10
Надати до
01.07.2025 09:10
Договір
UA-2025-06-17-006748-a-a1
Підписаний і діє
Номер
UA-2025-06-17-006748-a
6 500 000 грн.
5 416 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.07.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комбайн зернозбиральний
Номенклатура
Комбайн зернозбиральний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Повна назва
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00702570

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44031808

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.07.2025 15:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000051
Дата створення проекту
07.07.2025 17:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 17:44
Дата публікації висновку про результати
28.07.2025 17:47
Дата завершення усунення порушень
12.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.07.2025 Одеса № 137 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 07.07.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 07.07.2025 № 137 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2025-06-17-006748-a 17.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 17:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності умов ТД та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та нормам законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тилігульського аграрного фахового коледжу (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 № 1, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС» (далі – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» виявленої Замовником невідповідності, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 01.07.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2025, договір від 14.07.2025 № UA-2025-06-17-006748-a, пояснення та документи, надані Замовником 10.07.2025 та 23.07.2025 через електронну систему закупівель на запити Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-006748-a, Замовник здійснив закупівлю відповідно до річного плану закупівель на 2025 рік, у пункті 8 якого зазначено, що джерелом фінансування закупівлі є кошти Європейського Союзу - "Ukraine Facility" за кодом типової програмної класифікації видатків та фінансування місцевих бюджетів (ТПКВКМБ): 1222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам у розмірі 6 500 000,00 гривень. Розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 02 травня 2025 р. № 431-р (зі змінами). Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2025 № 551 Тилігульський аграрний фаховий коледж включено до переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю за номером ID: UA-2025-06-17-006748-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності, а саме: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 (далі – Порядок № 1318), відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, відповідно до вимог, визначених додатком 4. Вимогами Додатка 4 «Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України» до Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу (https://european-union.europa.eu/ principles-countries-history/symbols/european-flag-en#download) без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будь-яких елементів до емблеми. Емблема Європейського Союзу повинна розміщуватися на видному місці на всіх комунікаційних матеріалах, закупленому обладнанні та інших товарах з дотримання інструкції про її використання, що розміщена на сайті Європейського Союзу (https://commission.europa.eu/document/3192a0ef-6bda-4e1a-81ca-65ade2ffad73_en). До емблеми Європейського Союзу обов’язково додається інформація про джерело фінансування, під час посилання на інформацію про джерело фінансування обов’язково зазначається, що конкретний крок Плану України фінансується/ співфінансується Європейським Союзом, під час проведення заходів, здійснення публікацій, на інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, необхідно зазначати, що зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Водночас, Замовником в проєкті договору про закупівлю (Додаток № 5 до тендерної документації) не враховано вимоги, встановлені статтею 16 Рамкової угоди, з урахуванням вимог Порядку № 1318. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 4 таблиці Додатка № 4 Замовником визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Замовнику інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічну специфікацію, що повинна складатись з документів, зазначених у Додатку № 6. Також, учасники процедури закупівлі повинні надати документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам згідно з даною інструкцією та за формою, що наведена у Додатку (таблиця заповнюються учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити «Підтверджено» або «Не підтверджено» та вказати фактичні характеристики запропонованого товару). Згідно з Додатком № 6 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД Замовник у межах цієї процедури закупівлі закуповує: Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0: Збиральні та обмолочувальні машини) та визначено відповідні вимоги до нього. У пункті 23 таблиці Додатку № 6 до ТД Замовником визначено, що учасник повинен представити у складі пропозиції детальні технічні характеристики (опис) техніки. Також у Додатку № 6 Замовником визначено, що відповідність запропонованого автомобіля технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути надана Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді таблиці відповідності згідно з цим Додатком (таблиця заповнюється учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити Відповідає «+» або Не відповідає «-»). Учасник ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності запропонованого товару необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та вимогам технічної специфікації надав лист від 23.06.2025 № 23/06-112 у вигляді таблиці відповідності згідно з Додатком № 6 до ТД із зазначенням відповідності «+» запропонованого товару та лист від 23.06.2025 № 23/06-115 (файл «Дод.6 п.23_Детальні тех. Характеристики.pdf»), в якому зазначені детальні характеристики запропонованого товару: Комбайн, DEUTZ-FAHR, С6205TS STAGE3, s/n: 6112015791 двигун № 12741652 із жниваркою зерновою, DEUTZ-FAHR, DH720A, базової комплектації, 7,2 м, s/n: 1133044703 без рапсового столу. Проте у наданому учасником ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у складі тендерної пропозиції листі від 23.06.2025 № 23/06-115 (файл «Дод.6 п.23_Детальні тех. Характеристики.pdf») відсутні технічні характеристики, які визначені Замовником у технічних вимогах до предмету закупівлі Додатка № 6 до ТД, а саме: об’єм бункера, не менше 7 куб. м; висота вигрузки не менше 4000 мм; кількість ножів подрібнювача, не менше 40 шт; вага експлуатаційна, не менше 15800 кг та кабіна має бути обладнана регулюванням сидіння, рульового керма, монітором, опалювачем, кондиціонером, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі Замовника, що не відповідає вимогам пункту 4 Додатка № 4, Додатка № 6 до ТД та підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.07.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» вимогам пункту 4 Додатка № 4 та Додатка № 6 до ТД, при наявності зазначених невідповідностей його тендерної пропозиції вимогам ТД, Замовник 23.07.2025 надав пояснення, в якому, зазначив зокрема: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до примітки до таблиці зазначеної в додатку 6 до Тендерної документації передбачено «* Обов’язково заповнюється учасником. Відповідність запропонованого автомобіля технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути надана Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді таблиці відповідності згідно з цим Додатком (таблиця заповнюється учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити Відповідає «+» або Не відповідає «-»)» на що учасником було надано документ №23/06-112 від 23.06.2025 (Дод. 6. _Технічні вимоги.pdf). Відповідно до пункту 23 додатку 6 до Тендерної документації Учасник повинен надати « - детальні технічні характеристики (опис) техніки» про що учасник надав документ № 23/06-115 від 23.06.2025 року (Дод.6 п.23_Детальні тех. характеристики.pdf). Наголосимо, що в тендерній документації не було вимоги про повне співпадіння зазначених документів. Додатком 6 встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, листом №23/06-112 від 23.06.2025 (Дод. 6. _Технічні вимоги.pdf) Учасник надав інформацію про повну відповідність їх товару тому, що необхідна Замовнику.». Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» вимогам ТД, оскільки у ТД Замовником чітко визначено, що інформація про необідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: технічна специфікація повинна складатись з документів зазначених у Додатку № 6 до ТД, зокрема з детальних технічних характеристик (опис) техніки, а у наданому учасником ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у складі тендерної пропозиції листі від 23.06.2025 № 23/06-115 (файл «Дод.6 п.23_Детальні тех. Характеристики.pdf») відсутні технічні характеристики, які визначені Замовником у технічних вимогах до предмету закупівлі Додатка № 6 до ТД. Водночас відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.07.2025). Водночас вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТД ЛІДЕРПАРТС» у тендерній пропозиції та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливість зазначеному учаснику виправити вищезазначені невідповідності.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо прозорості, визнання походження та забезпечення публічності, передбачених статтею 16 Рамкової угоди, з урахуванням вимог Порядку № 1318. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та нормам законодавства, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.07.2025 00:00
Дата публікації
28.07.2025 17:47
Документи висновку
28.07.2025 17:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У зв’язку з виявленими порушеннями ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, при моніторингу закупівлі Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), зазначеними в висновку від 28.07.2025 року, Договір від 14.07.2025 № UA-2025-06-17-006748-a було розірвано на підставі Додаткової угоди № 2 до Договору № UA-2025-06-17-006748-a від 14.07.2025, куруючись частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України. Для недопущення подібних порушень законодавства у сфері публічних закупівель, стосовно уповноваженої особи Тилігульського аграрного фахового коледжу було винесено попередження про недопущення порушень у майбутньому, та можливого накладення більш жорстких санкцій, та про необхідність проходження додаткових курсів з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель, у тому числі в рамках фінансової програми Ukraine facility.
Дата публікації
30.07.2025 11:06
Документи інформації про усунення порушення
30.07.2025 11:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.07.2025 17:41
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 17:42
-
Відповідь
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі наданих трьох комерційних пропозицій, а саме: ТОВ «АГРО-ЛІДЕР 1», ТОВ "ТМ СОЛЮТIOH", ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС", на підставі яких було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі, та встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики, що були направлені на погодження листом від 09.05.2025 №86 та листом від 12.05.2025 № 87 до Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Відповідно до листів № 3069/07-18/04.1-18/2-25/3657 від 12.05.2025 та № 1984/02/01.1-08/2-25 від 13.05.2025 Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації було погоджено технічні, якісні, кількісні характеристики та очікувана вартість предмету закупівлі 2. Надаємо посилання на розміщення інформації на сторінці власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://tafk.od.ua/publichna-zakupivlya-kombajn/ 3. Пояснення, інформацію та документи надаємо через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту.
Рішеня
10.07.2025 10:17
Замовник
Документи повідомлення
10.07.2025 10:17
-
10.07.2025 10:20
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням назви субвенції та коду програмної класифікації видатків). 2. Враховуючи, що ця закупівля здійснюється Замовником за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору згідно з розподілом, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 травня 2025 р. № 431-р, джерелом формування якої є кошти Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, надати пояснення (інформацію та документи): 2.1. Яким чином Замовником забезпечено виконання вимог статті 16 Рамкової Угоди? 3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ ЛІДЕРПАРТС» вимогам пункту 4 Додатка 4 та Додатка 6 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимогам технічної специфікації надано лист від 23.06.2025 № 23/06-115 (файл «Дод.6 п.23_Детальні тех. Характеристики.pdf») та Керівництво оператора (Оригінальні інструкції) від виробника SAME DEUTZ-FAHR ITALIA SpA (файл «Дод.6 п.23_Технічні умови_C6205_307.U.H210.UA.6.02_2 0230806124456 (завірена SDF).pdf»), в яких відсутня інформація визначена у пунктах 12, 14, 17 таблиці Додатка 6 до тендерної документації. 4. Надайте інформацію про стан виконання договору від 14.07.2025 № UA-2025-06-17-006748-а. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.07.2025 18:03
Орган перевірки
25.07.2025 00:00
Документи повідомлення
21.07.2025 18:04
-
Відповідь
Про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Комбайн зернозбиральний (за кодом ДК 021:2015 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility), надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Фінансування зазначеної закупівлі здійснюється за рахунок: Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору в 2025 році (код програмної класифікації видатків: 0611222 "Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам") 2. Відповідно до частини 1 Статті 16 Рамкової угоди Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану, визнавали походження та забезпечували публічність. Це включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. У зв’язку з тим, що не має чіткої норми, якою передбачено на кого саме покладається обов’язок розміщення інформації стосовно фінансування, а саме: «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», Замовник бере на себе зобов’язання виконати вимоги частини 1 статті 16 Рамкової угоди, а саме розмістити на предметі закупівлі емблеми щодо фінансування закупівлі Європейським союзом, які знаходяться за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1ICN6JYwa7XcWnG_tExzM-Sb6qk3f6dmI 3.Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до примітки до таблиці зазначеної в додатку 6 до Тендерної документації передбачено «* Обов’язково заповнюється учасником. Відповідність запропонованого автомобіля технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі повинна бути надана Учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді таблиці відповідності згідно з цим Додатком (таблиця заповнюється учасником в стовбці «Підтвердження вимог учасником», де потрібно зазначити Відповідає «+» або Не відповідає «-»)» на що учасником було надано документ №23/06-112 від 23.06.2025 (Дод. 6. _Технічні вимоги.pdf). Відповідно до пункту 23 додатку 6 до Тендерної документації Учасник повинен надати « - детальні технічні характеристики (опис) техніки» про що учасник надав документ № 23/06-115 від 23.06.2025 року (Дод.6 п.23_Детальні тех. характеристики.pdf) Наголосимо, що в тендерній документації не було вимоги про повне співпадіння зазначених документів. Додатком 6 встановлено технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, листом №23/06-112 від 23.06.2025 (Дод. 6. _Технічні вимоги.pdf) Учасник надав інформацію про повну відповідність їх товару тому, що необхідна Замовнику. Відповідно до пункту 44 Особливостей Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. На підставі вищенаведеного можна дійти висновку, що тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам встановленим тендерною документацією та додатків до неї. 4. Договір від 14.07.2025 № UA-2025-06-17-006748-а знаходиться на стадії виконання.
Рішеня
23.07.2025 20:28
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 20:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380991004889
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
ТИЛІГУЛЬСЬКИЙ АГРАРНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ
Контактний телефон:
+380991004889
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності