Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області» від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-006673-a
Id Tender 6a061411149c4fe9aa3db79b28e4fc66
План UA-P-2025-06-17-007875-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 17.06.2025 13:25
Остання зміна 29.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 819 372 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
19 096.86 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 13:24 до 02.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 13:24
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 13:24
до 29.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 03.07.2025 13:14
-
Період уточнень
з 17.06.2025 13:24 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 13:24 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.07.2025 13:14
Основні параметри
«Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області»
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений технічною специфікацією.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 819 372 грн.
«Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
3 819 372 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19096,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.07.2025 12:45
Закінчення аукціону
03.07.2025 13:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області»
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81131, Україна, Львівська область, Солонка, вул. Центральна,1
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс (шляхом укладення додаткової угоди) в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 4 грудня 2019 р. № 1070 Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП БЕКАС-БУД
Пропозиція:
3 738 456 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Пропозиція:
3 522 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
Пропозиція:
3 503 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.07.2025 12:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.06.2025 15:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
29.07.2025 00:00
Керуючись рішенням №5251 від 10 липня 2025 року Про внесення змін до загального та спеціального фонду бюджету Солонківської сільської ради в межах виділених асигнувань на 2025 рік в тому числі щодо скорочення обсягу видатків на закупівлю робіт: Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області, відмінити відкриті торги згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт фас
18.07.2025 18:05
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Матвіїв
Електронна пошта
Телефон
+380671668097
Замовник
ЄДРПОУ
41850927
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Поштовий індекс
81131
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
село Солонка
Адреса
вул.Центральна, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт фасаду із застосуванням енергозберігаючих технологій будівлі Народного дому для розміщення ВПО на вул. Центральній, 1 у с. Солонка Львівського району Львівської області»
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.07.2025 13:14 по 01.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 12:59
Електроний протокол про продовження строку
03.07.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 13:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.2 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід. У складі пропозиції Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначає інформацію про працівника Павло Мосенз, однак Замовником виявлено невідповідність інформації у вищевказаній довідці щодо прізвища даного працівника, оскільки у складі пропозиції Учасника міститься наказ про прийняття даного працівника на роботу, в якому зазначено прізвище МОСЕНДЗ. Відтак, просимо привести інформацію у відповідність, а саме: надати у складі своєї пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням правильної інформації щодо прізвища працівника Павло МОСЕНДЗ. 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп.4 п.2 розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації, Учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань з охорони праці не менше 1 спеціаліста, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії по перевірці знань з охорони праці. У складі пропозиції учасник надає Витяг з протоколу №02-23 ОП від 23.03.2023 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданий ПП «Газотех» та Протокол №05-22 ОП від 25.08.2022 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданий ПП «Газотех». Однак, Замовником виявлено, що копій посвідчень до цих протоколів не надано. Учасником у складі пропозиції надано посвідчення, в яких міститься інформація про перевірку знань з охорони праці спеціалістів, однак у жодному з наданих протоколів не міститься інформації про номер Витяг з протоколу САМЕ: №02-23 ОП або Протоколу №05-22 ОП, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відтак, просимо привести інформацію у відповідність, а саме: надати у складі своєї пропозиції чинні документи з перевірки знань з охорони праці не менше 1 спеціаліста, а саме: скановану з оригіналу копію посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії по перевірці знань з охорони праці. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.07.2025 18:35
Надати до
09.07.2025 18:35
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно п. 37 Особливостей Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, що проводяться замовником без застосування електронного аукціону, розкривається вся інформація (крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей), зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Відповідно до п. 37 Особливостей Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Відповідно до п.37 Особливостей, Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною визначено тендерну пропозицію, подану учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" (Далі - Учасник). У зв’язку з необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
10.07.2025 11:58
Дата кінця розгляду
01.08.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 819 372 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Контактний телефон:
+380671668097
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 819 372 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СОЛОНКІВСЬКОЇ ОТГ
Контактний телефон:
+380671668097
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності