Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-003181-a
Id Tender 5b1a2326035441d59c4dae06bf057ff4
План UA-P-2025-06-17-003128-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 10:54
Остання зміна 14.07.2025 12:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 730 390 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
97 303.9 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 10:52 до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 10:52
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 10:52
до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:51
до 02.07.2025 08:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.07.2025 08:46
до 08.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.07.2025 08:46
до 14.07.2025 12:57
Період уточнень
з 17.06.2025 10:52 до 25.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 10:52 до 25.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:51 до 02.07.2025 08:46
Період кваліфікації
з 30.06.2025 12:51 до 02.07.2025 08:46
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 730 390 грн.
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Очікувана вартість
9 730 390 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
97303,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.06.2025 12:28
Закінчення аукціону
30.06.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
9 455 057.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВОЛИНЬДОРБУД"
Пропозиція:
9 535 494.12 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.06.2025 12:28
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Парадюк
Електронна пошта
Телефон
+380673270399
Замовник
ЄДРПОУ
43502576
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
43021
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
м. Луцьк
Адреса
вул.Винниченка, будинок 63
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Період вимог/скарг з 02.07.2025 08:46 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 12:51 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 08:46
Довідка НАЗК
02.07.2025 08:46
Повідомлення про рішення
30.06.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-17-003181-a-a1
Підписаний і діє
Номер
13-п/05-07/25
9 455 057.96 грн.
7 879 214.97 грн.
З ПДВ
Підписано
14.07.2025
Строк дії договору з
14.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43502576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-24-000004
Дата створення проекту
24.07.2025 12:25
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
24.07.2025 14:17
Дата публікації висновку про результати
01.08.2025 13:05
Дата завершення усунення порушень
07.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.07.2025 № 36-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113 НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедури закупівель» від 23.07.2025 №36-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-06-17-003181-a 17.06.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГІРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.07.2025 00:00
Документи рішення
24.07.2025 14:17
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у волинській області» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.06.2025 № 56/25 (далі – тендерна документація); звернення через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 24.06.2025 та відповідь на звернення від 27.06.2025; тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 02.07.2025 № 61/25; договір про закупівлю послуг від 14.07.2025 № 13-п/05-07/25 (файл «Договір № 13-п_05-07_25 від 14.07.2025.pdf»), укладений з ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» на суму 9 455 057,96 грн з ПДВ; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 30.07.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 25.07.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
01.08.2025 00:00
Дата публікації
01.08.2025 13:05
Документи висновку
01.08.2025 13:05
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-17-003181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Замовником у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації затверджено вимогу, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, загального стажу роботи, із зазначенням - штатний/цивільно-правова угода за формою наведеною в Таблиці 1.3. (Додаток № 1). Учасник повинен підтвердити наявність ключового персоналу відповідно до Таблиці 1.3. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації– 1 особа; Інженер-будівельник – 1 особа; Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції– 1 особа; Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт– 1 особа; Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт– 1 особа; Майстер – 1 особа; Інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства) – 1 особа. Також учасник повинен мати дорожніх робітників у кількості достатньої для надання послуг, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). Для інженера-будівельника Скан-копія чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника, за кваліфікаційним рівнем – провідний Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. У разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У разі залучення Учасником Субпідрядної організації на підтвердження інформації щодо наявності працівників, відповідно до пункту «Інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації,, Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Субпідрядником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Субпідрядника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Яким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» виконав вимогу пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.07.2025 11:21
Орган перевірки
31.07.2025 00:00
Документи повідомлення
25.07.2025 11:22
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА НА ЗАПИТ ДАСУ
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-06-17-003181-a) державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області» (надалі – Замовник) надає наступну інформацію. Замовником дотримано усіх вимог щодо належного обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Технічні та якісні характеристики на об’єкт «Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)» передбачені проектно-кошторисною документацією (. Очікувану вартість розраховано відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт «Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади)». На підставі зазначених вище документів наказом від 27.05.2025 № 31-од Замовником затверджено інвесторську кошторисну документацію на послуги з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С030602 Красноволя-Городище-/М-19/ км 6+700 - км 8+600 Ковельського району Волинської області (в межах Дубівської громади) (сканкопія додається). Розмір бюджетного призначення розраховано відповідно до наказу начальника Волинської ОВА від 12.05.2025 р. № 100 про внесення змін у додатки до наказу начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2024 №322 «Про обласний бюджет на 2025 рік» та до показників обласного бюджету на 2025 рік за рахунок субвенції на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах. На виконання вимоги встановленої у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в складі тендерної пропозиції надали інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) за вихідним номером №594 від 18.06.2025 року, файл «довідка працівники.pdf». У наданій довідці зазначається найменування посади, ПІБ, загальний стаж роботи, штатний/цивільно-правова угода. Надана довідка відповідає встановленій формі у Таблиці 1.3. (Додаток № 1) тендерної документації. Довідка містить інформацію про головного інженера, інженерів-будівельників, виконавців робіт, інженера з якості ремонтно-будівельних робіт, геодезистів, майстра та інженера з охорони праці. Окрім того, довідка містить інформацію про наявність дорожніх робітників у кількості достатній для надання послуг, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії). Таким чином, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримано вимоги п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в цій частині. Згідно вимоги встановленої у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На виконання встановленої вимоги ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» надано: щодо головного інженера - копію наказу про призначення на посаду (файл – «накази Вельт.pdf» ); щодо інженерів-будівельників, загалом довідка містить інформацію про п’ять осіб, серед яких чотири – штатні, що підтверджується наказами про призначення (файл – «накази Вельт.pdf» ), щодо одного інженера-будівельника Гуглі С.В. надано договір про надання послуг №20/08 від 20.08.2024 року (файл – «Договір Гугля»); щодо виконавців робіт - копії наказів про призначення на посаду (файл – «накази Вельт.pdf» ); щодо інженера з якості ремонтно-будівельних робіт - копію наказу про призначення на посаду в тому числі наказ про сумісництво (файл – «накази Вельт.pdf» ); щодо геодезистів - копії наказів про призначення на посаду (файл – «накази Вельт.pdf» ); щодо майстра - копію наказу про призначення на посаду (файл – «накази Вельт.pdf» ); інженера з охорони праці - копія наказу про призначення на посаду, в тому числі наказ про сумісництво (файл – «накази Вельт.pdf» ). У складі пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» також міститься документ, що підтверджує проходження інженером з охорони праці – Кузьмою О.В. а також інженером з охорони праці та пожежної безпеки – Совою Д.М. перевірки знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства (файли –«електробезпека 2025.pdf» та «електробезпека V.pdf» ). Отже, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримано вимоги п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документа, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства щодо інженера з охорони праці. На виконання вимоги встановленої у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема для підтвердження кваліфікації інженера-будівельника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» надано скан-копію чинного сертифікату фахівця будівельної галузі сертифікованого згідно вимог стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» на інженера - будівельника, за кваліфікаційним рівнем – провідний (файл –«сертифікат інженер-будівельник.pdf») . Варто зауважити, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо обов’язкового надання підтвердження кваліфікації кожного інженера-будівельника, або саме інженерів-будівельників що зазначені у довідці, тощо. Відтак, ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримано вимоги п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в цій частині. На виконання вимоги встановленої у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема в частині наявності дорожніх робітників у кількості достатній для надання послуг, а також операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії), ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» в інформаційній довідці (вих №594 від 18.06.2025 року) зазначено інформацію про штатних дорожніх робітників у кількості – 6 осіб, а також штатних операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) у кількості – 16 осіб. На кожного з них у складі пропозиції подано копії наказів про призначення на посаду (файл – «накази Вельт.pdf»). Інформаційна довідка (вих №594 від 18.06.2025 року) також містить інформацію про залучених машиністів та водіїв у кількості - 8 осіб, на підставі договору надання послуг №7-СП від 08.01.2024 року. Згідно вимоги п. 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: у разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На виконання встановленої вимоги ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» у складі тендерної пропозиції надано копії наказів про призначення на посаду у тому числі наказів про сумісництво ТОВ «СІМБО КАПІТАЛ» з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору (файли – «накази Сімбо Капітал.pdf») на підставі договору надання послуг №7-СП від 08.01.2024 року (файл – «Сімбо 7 СП.pdf»). Таким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» виконав вимогу пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації в повному обсязі. Додатки: 1. Сканкопія наказу ДП «СМАД у Волинській області» від 27.05.2025 № 31-од про затвердження інвесторської кошторисної документації на послуги з поточного ремонту. 2. Сканкопія наказу голови Волинської ОДА від 12.05.2025 р. № 100 про внесення змін у додатки до наказу начальника обласної військової адміністрації від 12.12.2024 №322 «Про обласний бюджет на 2025 рік» та до показників обласного бюджету на 2025 рік.
Рішеня
30.07.2025 16:19
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 730 390 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 730 390 грн.
Період подання пропозицій
до 28.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380673270399
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності