Показати схожі тендери

Закупівля Послуги, пов'язані з виробництвом сільскогосподарської продукції (вирощування соняшника) від КП Путивльські міські ресурси.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-06-17-002804-a
Id Tender 9fad1eb5294f436fb181ea60842cdae9
План UA-P-2025-06-17-003131-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.06.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Послуги, пов'язані з виробництвом сільскогосподарської продукції (вирощування соняшника)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-05-29-001054-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Порслуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (вирощування соняшника)
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41500, Україна, Сумська область, м.Путивль, вул.князя Володимира
Дата постачання з
17.06.2025 10:45
Дата постачання по
31.12.2025 10:45
Документи закупівлі
18.06.2025 10:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яснолобова Олександра Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380997722653
Замовник
ЄДРПОУ
44441420
Повна назва
КП Путивльські міські ресурси
Поштовий індекс
41500
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Путивль
Адреса
вулиця князя Володимира, 50
Кваліфікація
Договір
UA-2025-06-17-002804-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2
4 200 000 грн.
3 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Порслуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (вирощування соняшника)
Номенклатура
Порслуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (вирощування соняшника)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
4 200 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Путивльські міські ресурси
Повна назва
КП Путивльські міські ресурси
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44441420

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фермерське господарство "Славія"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43961948

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-18-000023
Дата створення проекту
18.08.2025 12:07
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
18.08.2025 12:33
Дата публікації висновку про результати
22.08.2025 13:23
Дата завершення усунення порушень
06.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.08.2025 №88-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.08.2025 №88-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-17-002804-a 17.06.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
18.08.2025 12:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Путивльської міської ради «Путивльські міські ресурси» (далі – Замовник) на 2025 рік, Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), затверджене рішенням керівника Замовника від 16.06.2025 (далі – Обґрунтування), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 21.08.2025 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель. Пунктом 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 (далі – Особливості), зокрема, визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до Обґрунтування Замовник уклав з Фермерським господарством «Славія-2020» договір від 18.06.2025 № 2 на закупівлю послуг, пов'язаних з виробництвом сільскогосподарської продукції (вирощування соняшника), (далі - Договір) без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом). Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель Замовник оприлюднив 18.06.2025. Однак, разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовник не оприлюднив Договір та додатки до нього, чим порушив вимоги пункту 13 Особливостей. На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Замовник 21.08.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив, що «Не оприлюднення договору сталось внаслідок довготривалої відсутності уповноваженої особи».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, встановлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення Договору та додатків до нього в електронній системі закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
22.08.2025 00:00
Дата публікації
22.08.2025 13:23
Документи висновку
22.08.2025 13:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
25 серпня 2025 року було усунуте порушення вимоги пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.05.2025 шляхом оприлюднення договору №2 від 18.06.2025 на закупівлю послуг, пов'язаних з виробництвом сільськогосподарської продукції (вирощування соняшника) та додатків до нього.
Дата публікації
25.08.2025 13:26
Документи інформації про усунення порушення
25.08.2025 14:39
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
26.08.2025 08:42
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
26.08.2025 08:42
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги, пов'язані з виробництвом сільскогосподарської продукції (вирощування соняшника)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-17-002804-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Фермерське господарство «Славія» (код ЄДРПОУ 43961948), з яким укладений договір від 18.06.2025 №2 без використання електронної системи закупівель? 3. Надати договір про закупівлю від 18.06.2025 №2 та пояснити причини його неоприлюднення. У разі якщо оприлюднення інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
19.08.2025 12:08
Орган перевірки
23.08.2025 00:00
Документи повідомлення
19.08.2025 12:09
-
Відповідь
Пояснення до запиту
Обґрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-17-002804-a та визначення очікуваної вартості здійснювалось замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Розмір бюджетного призначення визначався як новоствореному підприємству на підставі рішень 79 сесії Путивльської міської ради 8 скликання від 26.03.2025р. № 2819-МР, 80 сесії Путивльської міської ради 8 скликання від 03.04.2025р. №2853-МР. В проекті договору передбачалось здійснення розрахунків з виконавцями робіт після завершення повного циклу вирощування соняшника, кукурудзи, сої та їх реалізації. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базувалось на наступних нормативних актах та технічних умовах як то технологічна карта вирощування соняшника, розроблена Інститутом рослинництва ім. В. Я. Юр’єва, ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 «Допустимі дози, концентрації, кількості та рівні вмісту пестицидів у сільськогосподарській сировині, ДСТУ 4694-2006 «Соняшник. Олійна сировина. Технічні умови» Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було здійснено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://putivlska-gromada.gov.ua. Оцінка можливих потенційних надавачів послуг Замовником здійснювалась шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної цінової інформації про ціни послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та на підставі наданих комерційних пропозицій підприємств, виконуючих подібні види послуг на території Сумської області (комерційні пропозиції ПП Карпенко-2, ТОВ Приват-Агро»). Одним із вирішальних факторів при прийнятті рішення щодо укладання договору з фермерським господарством «Славія -2020» є наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників, що підтверджується відповідними документами. Не оприлюднення договору сталось внаслідок довготривалої відсутності уповноваженої особи.
Рішеня
21.08.2025 15:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Замовник:
КП Путивльські міські ресурси
Контактний телефон:
+380997722653
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП Путивльські міські ресурси
Контактний телефон:
+380997722653
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності