Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування і ремонту багатофункціональних лічильників електроенергії від ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-002647-a
Id Tender 37e558fa3bfe44288e40fcb6154e4fda
План UA-P-2025-06-17-003158-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 17.06.2025 10:45
Остання зміна 02.07.2025 16:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
745 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 458 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 10:44 до 25.06.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 10:44
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 10:44
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:01
до 02.07.2025 13:51
Залишилось 4 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 13:08
до 08.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.07.2025 13:51
-
Період уточнень
з 17.06.2025 10:44 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 10:44 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:01 до 02.07.2025 13:51
Період кваліфікації
з 26.06.2025 15:01 до 02.07.2025 13:51
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування і ремонту багатофункціональних лічильників електроенергії
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
745 800 грн.
Послуги з технічного обслуговування і ремонту багатофункціональних лічильників електроенергії
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту багатофункціональних лічильників електроенергії
Очікувана вартість
745 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7458,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2025 14:38
Закінчення аукціону
26.06.2025 15:01
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 145 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
145
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 7 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 100 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 13 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 12 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 24 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 4 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Код ДК 021:2015
50411300-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування лічильників електроенергії
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Рахунок виставляється в одноденний строк з моменту підписання акту приймання-передачі наданих послуг. Замовник залишає за собою право здійснити оплату раніше вказаного терміну.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА»
Пропозиція:
745 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ"
Пропозиція:
743 647.72 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2025 14:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.06.2025 13:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколов Володимир Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380322392367
Замовник
ЄДРПОУ
00131587
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "LVIVOBLENERGO" (PRJSC "LVIVOBLENERGO")
Поштовий індекс
79026
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Козельницька, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування і ремонту багатофункціональних лічильників електроенергії
Період вимог/скарг з 01.07.2025 13:08 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 15:01 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
01.07.2025 13:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.06.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 10:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - - не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, а саме * паспорт громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки), оформлений відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або дві сторони паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 р. №5492­VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб) (відповідно до Додатку №5 тендерної документації); - учасником процедури закупівлі надані документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які не відповідають вимогам п. 8 Розділу 3 тендерної документації, а саме: * власна довідка №20-05/755 від 24.06.2025 з відомостями про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не містить інформацію про юридичну адресу організації контрагента, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, предмет, суму та обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посаду, телефон, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору (відповідно до Додатку №5 тендерної документації); * у акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №70528 від 31.01.2024р., наданим учасником процедури закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю послуг №23199356 від 27 жовтня 2023р., укладеного з КНП Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня»», не зазначені місце надання послуг; не зазначені посада і прізвище особи замовника, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; не зазначені посада і прізвище особи виконавця, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення а також відсутній особистий підпис виконавця послуг. * у акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №7483 від 05.02.2024р., наданим учасником процедури закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю послуг №23199356 від 27 жовтня 2023р., укладеного з КНП Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня»», не зазначені посада і прізвище особи замовника, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з - паспорт громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки), оформлений відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або дві сторони паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 р. №5492­VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб); - власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі; - акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці. Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88. Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операції, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо). Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг. Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства. Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо). Відповідно до пункту 43 Особливостей усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей
Створено
30.06.2025 08:34
Надати до
01.07.2025 08:34
Період вимог/скарг з 02.07.2025 13:51 по 08.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 13:08 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.07.2025 16:45
Довідка НАЗК
02.07.2025 13:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.07.2025 13:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-17-002647-a-b1
Очікує підписання
745 800 грн.
745 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
145 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Кількість
145
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
7 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Кількість
7
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних однофазних
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
13 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
13
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
24 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
24
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (послуга)
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Номенклатура
Технічне обслуговування і ремонт лічильників електроенергії багатофункціональних трифазних
Кількість
4
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00131587

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «НІК-ЕЛЕКТРОНІКА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33401202

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
745 800 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
745 800 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 09:00
Замовник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380322392367
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності