Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- - не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів, засвідчення копій документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі, а саме
* паспорт громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки), оформлений відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або дві сторони паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 р. №5492VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб) (відповідно до Додатку №5 тендерної документації);
- учасником процедури закупівлі надані документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які не відповідають вимогам п. 8 Розділу 3 тендерної документації, а саме:
* власна довідка №20-05/755 від 24.06.2025 з відомостями про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі не містить інформацію про юридичну адресу організації контрагента, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, предмет, суму та обсяг виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посаду, телефон, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору (відповідно до Додатку №5 тендерної документації);
* у акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №70528 від 31.01.2024р., наданим учасником процедури закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю послуг №23199356 від 27 жовтня 2023р., укладеного з КНП Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня»», не зазначені місце надання послуг; не зазначені посада і прізвище особи замовника, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; не зазначені посада і прізвище особи виконавця, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення а також відсутній особистий підпис виконавця послуг.
* у акті приймання-передачі виконаних робіт (наданих послуг) №7483 від 05.02.2024р., наданим учасником процедури закупівлі для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю послуг №23199356 від 27 жовтня 2023р., укладеного з КНП Стрийської міської ради «Територіальне медичне об’єднання «Стрийська міська об’єднана лікарня»», не зазначені посада і прізвище особи замовника, відповідальної за здійснення господарської операції і правильність її оформлення.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
власна довідка з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі (з - паспорт громадянина України (сторінки 1-6 для паспорту, оформленого у вигляді книжечки), оформлений відповідно до положень постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р. №2503-XII, або дві сторони паспорту громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20 листопада 2012 р. №5492VI (для учасників - фізичних та юридичних осіб);
- власна довідка з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). Довідка надається в довільній формі;
- акти приймання-передачі наданих послуг, що підтверджують факт надання послуг (аналогічних за предметом закупівлі або з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за показником четвертої цифри, ідентичним коду закупівлі, або з назвою, ідентичною назві закупівлі), зазначений в довідці.
Акти приймання-передачі наданих послуг, надані учасником для підтвердження факту надання послуг за аналогічним договором, можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24 травня 1995 р. №88. Акти приймання-передачі наданих послуг, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Акти приймання-передачі наданих послуг повинні містити такі обов’язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назву документа (форми), дату складання, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Первинні документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні містити обов’язкові реквізити первинних документів, визначені у статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 р. №996-XIV з врахуванням вимог Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 р. №88.
Первинні документи, створені в електронному вигляді, повинні відповідати вимогам законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Первинні документи повинні містити такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми), дату складання, найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Залежно від характеру господарської операції та технології обробки облікової інформації до первинних документів можуть включатися додаткові реквізити (печатка, ідентифікаційний код підприємства, установи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, номер документа, підстава для здійснення операції, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо).
Неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо.
Документ має бути підписаний особисто, а підпис може бути скріплений печаткою. Електронний підпис накладається відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Використання при оформленні первинних документів факсимільного відтворення підпису допускається у порядку, встановленому законом, іншими актами цивільного законодавства.
Якщо у видаткових накладних та довіреностях не зазначені номер і дата аналогічного договору, то учасником процедури закупівлі додатково надаються первинні бухгалтерські документи, в яких зазначені номер і дата аналогічного договору (рахунок-фактура тощо).
Відповідно до пункту 43 Особливостей усунення невідповідностей не повинно призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник розглядатиме подану тендерну пропозицію з урахуванням виправлення або невиправлення учасником виявлених невідповідностей