Показати схожі тендери

Закупівля «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від Сокільницька сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-17-000073-a
Id Tender 45d42ca34866457fa4c622f086ed6644
План UA-P-2025-06-17-000050-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.06.2025 07:11
Остання зміна 29.07.2025 14:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
54 442 525 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
272 213 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2025 07:11 до 02.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2025 07:11
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2025 07:11
до 29.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00
до 10.07.2025 11:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2025 11:14
до 16.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.07.2025 11:14
до 29.07.2025 14:23
Період уточнень
з 17.06.2025 07:11 до 29.06.2025 00:00
Період оскарження
з 17.06.2025 07:11 до 29.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 10.07.2025 11:14
Період кваліфікації
з 02.07.2025 00:00 до 10.07.2025 11:14
Основні параметри
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
54 442 525 грн.
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Назва предмета закупівлі
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
54 442 525 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
272213,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
250 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники, вул. Успенська
Дата постачання по
31.12.2026 07:12
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
53 689 514.45 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гніздовська Софія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380938578804
Замовник
ЄДРПОУ
04369682
Назва (англійською мовою)
Sokilnyky village council
Повна назва
Сокільницька сільська рада
Повна назва (англійською мовою)
Sokilnyky village council
Поштовий індекс
81130
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокільники
Адреса
вул. Січових Стрільців, 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Період вимог/скарг з 10.07.2025 11:14 по 16.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.07.2025 00:00 по 31.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.07.2025 11:14
Довідка НАЗК
10.07.2025 11:13
Повідомлення про рішення
08.07.2025 12:35
Електроний протокол про продовження строку
02.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 07:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2025 07:07
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв'язку із необхідністю більш детально розглянути документи тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
08.07.2025 12:31
Дата кінця розгляду
31.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Вимогами п.1.1 ч.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації серед іншого передбачено що учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо). Однак, в ході розгляду Вашої тендерної пропозиції встановлено, що надана у складі пропозиції довідка (файл «довідка мтб.pdf») вих.№511 від 16.06.2025 року містить інформацію про залучення техніки та обладнання на договірних засадах із зазначенням найменування контрагента за договором, проте без зазначення саме правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг). Просимо усунути цю невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель у строк передбачений Особливостями оновленої довідки, що містить інформацію про наявність будівельної техніки та устаткування, із зазначенням: найменування, кількості, та правових підстав користування (власна, орендується, лізинг, субпідряд, надання послуг) із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо) з урахуванням вимог ч.1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2) Вимогами ч.1 Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен підтвердити відсутність або наявність факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного листа від замовника цієї закупівлі та за наявності факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю учасник повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, шляхом надання у складі пропозиції відповідних підтверджуючих документів Однак, у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній відповідний лист. Просимо усунути цю невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель у строк передбачений Особливостями листа від замовника цієї закупівлі про відсутність або наявність факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору та за наявності факту невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю учасник повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, шляхом надання у складі пропозиції відповідних підтверджуючих документів. 3) Відповідно до вимог ч.1 Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі якщо виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону учасником надається інформаційний лист, в якому учасник підтверджує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). До листа додається Сертифікат (и) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. У випадку, якщо виконання робіт, що є предметом закупівлі не передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації до такого товару чи учасника не застосовуються з інших підстав визначених законодавством, учасником надається відповідний інформаційний лист. Водночас технічним завданням Замовника що міститься у Додатку 1 до тендерної документації зокрема Локальним кошторисом 04-01-02 на придбання устаткування, меблів та інвентарю передбачено закупівлю двох трасформаторів та однієї підстанції трансформаторної, отже виконання робіт, що є предметом закупівлі передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону В ході розгляду Вашої тендерної пропозиції, встановлено що наданою у складі пропозиції кошторисною документацією (архівні файли «кошторис.ворд» та «кошторис.пдф») передбачено передання у власність замовнику товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону а саме двох трасформаторів та однієї підстанції трансформаторної, вартість яких перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. З огляду на встановлене, відповідно до вимог ч.1 Розділу 6 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати або інформаційний лист, в якому учасник підтверджує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). До листа додається Сертифікат (и) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Отже, наданий у складі Вашої пропозиції лист-підтвердження вих.№575 від 18.06.2025 року (файл «локалізація.pdf») містить невідповідності, що не узгоджуються з наданою вами кошторисною документацією. Зважаючи на вищенаведене, просимо усунути встановлені невідповідності шляхом надання інформаційного листа, в якому учасник підтверджує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару). До листа додається Сертифікат (и) відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. При цьому, у разі, якщо учасник буде усувати невідповідності в інший спосіб, необхідно враховувати усі вимоги тендерної документації. Учасник самостійно несе відповідальність за допущення нових невідповідностей під час усунення порушень, на які вказано у цьому Повідомленні.
Створено
09.07.2025 08:35
Надати до
10.07.2025 08:35
Договір
UA-2025-06-17-000073-a-a1
Підписаний і діє
Номер
БШУ-25
53 099 723.89 грн.
44 249 769.91 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Номенклатура
«Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. (Код ДК 021:2015: 45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сокільницька сільська рада
Повна назва
Сокільницька сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04369682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.07.2025 14:22
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000042
Дата створення проекту
15.07.2025 15:30
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 16:06
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.07.2025 №191 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 22.07.2025 №191. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-17-000073-a, 17.06.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 16:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-06-17-000073-a, яка проводиться Сокільницькою сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.07.2025 14:56
Орган перевірки
30.07.2025 00:00
Документи повідомлення
24.07.2025 14:56
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Будівництво загальноосвітньої середньої школи I-III ступенів по вул. Успенській в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області на 660 учнів» Коригування. Зокрема, із кошторисної документації було виокремлено лише вартість тих робіт, які були предметом закупівлі Обґрунтування технічних характеристик: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Сокільницької сільської ради, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Предметом закупівлі є частина робіт, які входять в проект на будівництво об’єкта. Питання про можливість закупівлі іншої частини робіт буде вирішуватися згодом, виходячи з доцільності бюджетних витрат під час воєнного стану. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надає відомість обсягів робіт разом з відомістю ресурсів без цін. 2. Посилання на сайт: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1750678127/
Рішеня
29.07.2025 12:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 442 525 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Сокільницька сільська рада
Контактний телефон:
+380938578804
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
54 442 525 грн.
Період подання пропозицій
до 02.07.2025 00:00
Замовник:
Сокільницька сільська рада
Контактний телефон:
+380938578804
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності