Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді) від АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-013170-a
Id Tender d8a33ca468674094a01267a055b39eb9
План UA-P-2025-06-16-016657-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.06.2025 20:47
Остання зміна 30.06.2025 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
396 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 980 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 20:45 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 20:45
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 20:45
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00
до 30.06.2025 17:17
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 17:17
до 06.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.06.2025 17:17
-
Період уточнень
з 16.06.2025 20:45 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 20:45 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00 до 30.06.2025 17:17
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00 до 30.06.2025 17:17
Основні параметри
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
396 000 грн.
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Очікувана вартість
396 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1980,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Код ДК 021:2015
45440000-3 - Фарбування та скління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49106, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОНОЛИТБУДКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
395 960.31 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.06.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Красиловець
Електронна пошта
Телефон
+380969891797
Сайт:
http://dniprorada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
44013254
Повна назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49027
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пл.Шевченка, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 17:17 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 00:00 по 23.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:17
Довідка НАЗК
30.06.2025 17:17
Повідомлення про рішення
27.06.2025 10:48
Електроний протокол про продовження строку
24.06.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 20:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 20:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів у складі пропозиції, що потребують детального розгляду
Дата продовження строку розгляду
27.06.2025 10:47
Дата кінця розгляду
23.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (за наявності), що містить інформацію про наявність в учасника/субпідрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання договору, із зазначенням їх прізвищ, імен, по-батькові (повністю) та займаних посад. Обов’язкова наявність виконроба; особи, яка перебуває у штаті учасника, що відповідає за охорону праці (підтверджується копією наказу про призначення відповідальною за охорону праці), сертифікованого кошторисника (на підтвердження надається оригінал або завірену належним чином копію відповідного кваліфікаційного сертифікату), не менше двох верхолазів/промислових альпіністів. На підтвердження інформації щодо працевлаштування до довідки додаються: копії наказів про призначення (витягів з наказів) або копії трудових книжок працівників (перша сторінка та сторінка з відміткою про прийом на посаду, зазначену в довідці) або копії трудових угод, або інші документи, які підтверджують факт працевлаштування на посади, зазначені в довідці, згідно із чинним законодавством України. Особа, яка визначена відповідальною за охорону праці, не перебуває у штаті учасника, що не відповідає вимогам замовника. Необхідно надати наказ про призначення відповідальною за охорону праці особи, що перебуває у штаті учасника. Учасником надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій посади Занькова О.О., Сидорушкина М.П., Гречанової І.В., мають відмінності з зазначеними у цивільно-правових договорах. Необхідно надати виправлену довідку або оновлені редакції цивільно-правових договорів. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначений Сидорушкин М.П., в цивільно-правовому договорі, наданому на підтвердження його працевлаштування, зазначений Сідорушкін М.П. Необхідно надати з вірним прізвищем зазначеного працівника довідку або цивільно-правовий договір. В цивільно-правових договорах, наданих на підтвердження працевлаштування кошторисника, виконроба, промислових альпіністів, наявний п. 1,5, в якому зазначено, що акти прийому наданих послуг (виконаної роботи) є невід’ємною частиною цього договору. Учаснику необхідно надати цивільно правові договори в повному обсязі (з невід’ємним частинами до них) або оновлені редакції договорів, або пояснення щодо відсутності зазначених невід’ємних частин до договорів.
Створено
27.06.2025 14:33
Надати до
28.06.2025 14:33
Договір
UA-2025-06-16-013170-a-c1
Очікує підписання
395 960.31 грн.
395 960.31 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Номенклатура
Поточний ремонт міжпанельних швів житлового будинку за адресою: м. Дніпро, пров. Штабний, буд. 5, під’їзди 3, 4, 5 (усунення аварій в житловому фонді)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44013254

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МОНОЛИТБУДКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВ "МОНОЛИТБУДКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39975766

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
396 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
396 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380969891797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності