Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178
«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Враховуюче зазначене є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей у наступній редакції:
Так, пунктом 1.2. Додатку 2 до Оголошення встановлено, що Учасник подає Гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі.
Проте, учасником ФОП БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ, код РНОКПП 3365102253 не надано Гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі.
Враховуюче зазначене, учасник ФОП БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ, код РНОКПП 3365102253 повинен завантажити Гарантійний лист щодо доброчесності Учасника закупівлі з урахуванням вимог встановлених Оголошенням.
Крім того, пунктом 1.7. Додатку 2 до Оголошення встановлено, що Учасник подає Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі», проте учасником ФОП БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ, код РНОКПП 3365102253 така Довідка не надана.
Враховуюче зазначене, учасник ФОП БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ, код РНОКПП 3365102253 повинен завантажити Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» з урахуванням вимог встановлених Оголошенням.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.