Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71 від Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-012813-a
Id Tender 5e37b853b7f448f484133fd688e5af3e
План UA-P-2025-06-16-016161-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.06.2025 18:02
Остання зміна 01.07.2025 16:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
991 262 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 956.31 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 18:01 до 24.06.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 18:01
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 18:01
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:41
до 01.07.2025 16:58
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 17:25
до 07.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.07.2025 16:58
-
Період уточнень
з 16.06.2025 18:01 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 18:01 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:41 до 01.07.2025 16:58
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:41 до 01.07.2025 16:58
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Закупівля здійснюється за рахунок коштів субвенції, наданої Головному управлінню Національної поліції в Дніпропетровській області відповідно до Рішення виконавчого комітету Криворізької міської ради від 24.02.2025 № 278 (зі змінами) на виконання заходів Програми громадського порядку та громадської безпеки в м. Кривому Розі на період до 2027 року, затвердженої рішенням сесії Криворізької міської ради від 27.01.2016 № 209 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
991 262 грн.
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Очікувана вартість
991 262 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4956,31
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 12:18
Закінчення аукціону
25.06.2025 12:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Пропозиція:
810 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
809 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 12:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 18:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Денис Неділько
Електронна пошта
Телефон
+380686981030
Сайт:
http://dp.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108866
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 20 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Період вимог/скарг з 27.06.2025 17:25 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 12:41 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.06.2025 17:25
Повідомлення про рішення
25.06.2025 12:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника – ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» (809 990,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. 1. Відповідно до підпункту 1.10. (2) пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 23 Додатку 6 до тендерної документації: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП». Учасником процедури закупівлі при поданні тендерної пропозиції накладено Удосконалений електронний підпис (УЕП). 2. У вимогах пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: - Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг. - На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або наказів про призначення, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України. Учасник до електронної ситеми закупівель завантажив довідку, в якій зазначив інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, на підтвердження вищезазначеної інформації надав накази про призначення працівників, але один наказ на Бондарєва Олескандра Юрійовича без підпису та печатки. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Підписати тендерну пропозицію Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2. Надати підписаний наказ на призначення Бондарєва Олескандра Юрійовича. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.06.2025 16:23
Надати до
27.06.2025 16:23
Період вимог/скарг з 01.07.2025 16:58 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 17:25 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 16:58
Довідка НАЗК
01.07.2025 16:58
Повідомлення про рішення
27.06.2025 17:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 18:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Пропозиція учасника - ТОВ "ЛАТЕВ БУД" (810 000,00 грн.) була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. У вимогах Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: - Пункт 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати: - Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг . - На підтвердження інформації, викладеної в Довідці, учаснику необхідно надати: -скан-копії трудових книжок (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), або трудових договорів, або договорів цивільно-правового характеру, або наказів про призначення, або інших документів, які підтверджують факт наявності правовідносин учасника з вказаними працівниками згідно із чинним законодавством України. Учасник надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник завантажив до електронної системи закупівель 3 договори ЦПХ на працівників Бублика О.О., Чудного А.І., Міщук О.Л., але за умовами цих договорів строк дії договорів ЦПХ до 15 серпня 2025 року, а згідно вимог тендерної документації ГУНП строк надання послуг до 31 жовтня 2025 року. 2. Відповідно до пункту 7 Додатку 6 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції подає: Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, договірну ціну, реквізити. Проєкт договору надається без додатків (до нього). Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі застосування). Учасник надав проєкт договору в якомі невірно зазначив строк надання послуг, а саме: в проєкті договору згідно тендерної документації вказано строк надання послуг до 31 жовтня 2025 року, а учасник зазначив - до 31 липня 2025 року. 3.Відповідно до вимог пункту 17 Додатку 6 до тендерної документації учасник надає документ, що підтверджує повноваження щодо підпису договору. Учасник завантажив рішення засновника ТОВ, в якому зазначено інформацію щодо директора Товариства, якому надано згоду на вчинення значного правочину, а саме підписання договору за результатами проведення ВТ з особливостями за оголошенням № UA-2025-06-04-011274-a, але процедуру відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі «Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71 код за ДК 021:2015-45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи» оголошено за № UA-2025-06-16-012813-a. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати підтверджуючі документи на 3-х працівників: Бублика О.О., Чудного А.І., Міщук О.Л. згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 2. Надати виправлений та оновлений проєкт договору згідно вимог пункту 7 Додатку 6 до тендерної документації. 3. Надати нове рішення засновника. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
30.06.2025 15:18
Надати до
01.07.2025 15:18
Договір
UA-2025-06-16-012813-a-a1
Очікує підписання
810 000 грн.
810 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту адміністративної будівлі ГУНП в Дніпропетровській області за адресою: м. Кривий Ріг, пр-т Поштовий, 71
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАТЕВ БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42809204

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
991 262 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 07:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380686981030
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
991 262 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 07:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380686981030
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності