Показати схожі тендери

Закупівля Придбання бетону для влаштування основи для розміщення сучасного спортивного майданчика «СпортХаб «МБНП» на вул. Івасюка, 48 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали) від ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-012090-a
Id Tender 285556d1b476461ebfdeddb11cbe8530
План UA-P-2025-06-16-014946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.06.2025 16:47
Остання зміна 03.07.2025 09:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
498 960 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 494.8 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 16:46 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 16:46
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 16:46
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00
до 26.06.2025 16:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 16:06
до 02.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.06.2025 16:06
до 03.07.2025 09:57
Період уточнень
з 16.06.2025 16:46 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 16:46 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00 до 26.06.2025 16:06
Період кваліфікації
з 24.06.2025 00:00 до 26.06.2025 16:06
Основні параметри
Придбання бетону для влаштування основи для розміщення сучасного спортивного майданчика «СпортХаб «МБНП» на вул. Івасюка, 48 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - оплата здійснюється на підставі видаткової накладної. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
498 960 грн.
Придбання бетону для влаштування основи для розміщення сучасного спортивного майданчика «СпортХаб «МБНП» на вул. Івасюка, 48 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали)
Назва предмета закупівлі
Придбання бетону для влаштування основи для розміщення сучасного спортивного майданчика «СпортХаб «МБНП» на вул. Івасюка, 48 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали)
Очікувана вартість
498 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2494,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бетон В20 С16/20 (М250) Р2
Код ДК 021:2015
44114000-2 - Бетон
Кількість
154
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, Івасюка, 48
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТАНІСЛАВ БЕТОН"
Пропозиція:
495 880 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 16:47
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Протас
Електронна пошта
Телефон
+380342537647
Замовник
ЄДРПОУ
43905443
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Незалежності, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання бетону для влаштування основи для розміщення сучасного спортивного майданчика «СпортХаб «МБНП» на вул. Івасюка, 48 в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:06 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 00:00 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:06
Довідка НАЗК
26.06.2025 16:06
Повідомлення про рішення
24.06.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, ТОВ "СТАНІСЛАВ БЕТОН", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та інших документах та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників, а саме: - учасником накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам підпункту 9 пункту 5 Додатку №1 тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. - у складі пропозиції учасником надано інформаційну довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. № 1/6 від 20.06.2025р. де у стовпці №6 зазначено інформацію про часткове виконання аналогічних договорів, що не відповідає підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №1 тендерної документації, а саме: Сканкопії з оригіналів одного (чи декількох) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зі всіма додатками до нього (них) про який (які) внесена інформація у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (видаткові накладні або акти прийому – передачі товару, що свідчать про виконання наданого аналогічного договору). Інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції. Сканкопії з оригіналів названих документів повинні містити всі сторінки і бути чіткими. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, ТОВ "СТАНІСЛАВ БЕТОН" повинен: - накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію. - надати оновлену довідку, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору, інформація яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції.
Створено
25.06.2025 15:56
Надати до
26.06.2025 15:56
Договір
UA-2025-06-16-012090-a-b1
Підписаний і діє
Номер
137/25
495 880 грн.
413 233.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
154 (метри кубічні)
Бетон В20 С16/20 (М250) Р2
Номенклатура
Бетон В20 С16/20 (М250) Р2
Кількість
154
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43905443

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СТАНІСЛАВ БЕТОН"
Повна назва
ТОВ "СТАНІСЛАВ БЕТОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41892265

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 09:57
-
03.07.2025 09:56
-
03.07.2025 09:56
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 960 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342537647
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 960 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342537647
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності