Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради .
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 732 484.29 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18662,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 662
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 -
Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Сорочиньска, будинок 30
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3.
У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо).
Обов’язковою є наявність:
1. Автомобіль бортовий
2. Екскаватор
3. Бульдозер
4. Автокран
5. Вантажний самоскид – не менше 2-х одиниць
Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або свідоцтв про реєстрацію машин з відміткою про право власності учасника.
Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку учасники повинні надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або свідоцтв про реєстрацію машин, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби (або машини або техніку) орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо.
Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання.
Обов’язкова наявність в учасників власної або залученої на підставі договору надання послуг (виконання робіт) електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що повинно підтверджуватися документами, що видані відповідним органом з оцінки відповідності (сертифікат або свідоцтво). У випадку залучення сторонньої організації для виконання функцій електротехнічної лабораторії, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати договір надання послуг (виконання робіт), укладений з даною організацією.
Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для роботи з кошторисами (АВК, ІВК чи подібну). У складі тендерної пропозиції надається чинна на дату подання тендерної пропозиції ліцензія видана на ім’я Учасника.
В разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності на транспортний засіб (машину) такого субпідрядника/співвиконавця або документи на використання таких транспортних засобів (машин оренди, суборенди, надання послуг, тощо).
У разі використання обладнання суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, надати затверджений проект договору на виконання робіт та зазначити у довідці його обладнання та матеріально-технічну базу
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1 Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності на усіх зазначених працівників;
1.2.2 Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Кваліфікаційний сертифікат повинен бути наданий з урахуванням Закону України «Про архітектурну діяльність».
1.2.3 Обов’язкова наявність у штаті головного інженера або виконроба. Для підтвердження кваліфікації зазначеного працівника надати у складі тендерної пропозиції диплом про отримання вищої освіти в будівельній галузі. Для підтвердження наявного обсягу знань з питань охорони праці надати посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
1.2.4 Обов’язкова наявність у учасника працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору - а саме:
- бетоняр не нижче 4-го розряду – на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «бетоняр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник технологічних трубопроводів не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник технологічних трубопроводів» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій не нижче 4-го розряду – не менше 2-х працівників (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- маляр (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «маляр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- штукатур (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «штукатур» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- покрівельник будівельний не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «покрівельник будівельний» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики), на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- електромонтажник силових мереж та електроустаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «електромонтажник силових мереж та електроустаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення)
Для підтвердження наявності працівників зазначених у пп. 1.2.2-1.2.4 необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору, або наказ про призначення;
1.2.5. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 1.2.4. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника);
1.2.6. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. На підтвердження знань та навичок з питань охорони праці та пожежної безпеки зазначеної особи надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у повному обсязі, а також документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого є капітальний ремонт приміщення (або його частини) з метою можливого використання як найпростішого укриття.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 18 662,00 (вісімнадцять тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від загальної суми договору. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через 5 календарних днів після дати закінчення терміну дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо).
Обов’язковою є наявність:
1. Автомобіль бортовий
2. Екскаватор
3. Бульдозер
4. Автокран
5. Вантажний самоскид – не менше 2-х одиниць
Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або свідоцтв про реєстрацію машин з відміткою про право власності учасника.
Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку учасники повинні надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або свідоцтв про реєстрацію машин, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби (або машини або техніку) орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо.
Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання.
Обов’язкова наявність в учасників власної або залученої на підставі договору надання послуг (виконання робіт) електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що повинно підтверджуватися документами, що видані відповідним органом з оцінки відповідності (сертифікат або свідоцтво). У випадку залучення сторонньої організації для виконання функцій електротехнічної лабораторії, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати договір надання послуг (виконання робіт), укладений з даною організацією.
Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для роботи з кошторисами (АВК, ІВК чи подібну). У складі тендерної пропозиції надається чинна на дату подання тендерної пропозиції ліцензія видана на ім’я Учасника.
В разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності на транспортний засіб (машину) такого субпідрядника/співвиконавця або документи на використання таких транспортних засобів (машин оренди, суборенди, надання послуг, тощо).
У разі використання обладнання суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, надати затверджений проект договору на виконання робіт та зазначити у довідці його обладнання та матеріально-технічну базу
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1 Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності на усіх зазначених працівників;
1.2.2 Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Кваліфікаційний сертифікат повинен бути наданий з урахуванням Закону України «Про архітектурну діяльність».
1.2.3 Обов’язкова наявність у штаті головного інженера або виконроба. Для підтвердження кваліфікації зазначеного працівника надати у складі тендерної пропозиції диплом про отримання вищої освіти в будівельній галузі. Для підтвердження наявного обсягу знань з питань охорони праці надати посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
1.2.4 Обов’язкова наявність у учасника працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору - а саме:
- бетоняр не нижче 4-го розряду – на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «бетоняр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник технологічних трубопроводів не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник технологічних трубопроводів» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій не нижче 4-го розряду – не менше 2-х працівників (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- маляр (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «маляр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- штукатур (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «штукатур» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- покрівельник будівельний не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «покрівельник будівельний» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики), на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- електромонтажник силових мереж та електроустаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «електромонтажник силових мереж та електроустаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення)
Для підтвердження наявності працівників зазначених у пп. 1.2.2-1.2.4 необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору, або наказ про призначення;
1.2.5. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 1.2.4. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника);
1.2.6. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. На підтвердження знань та навичок з питань охорони праці та пожежної безпеки зазначеної особи надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у повному обсязі, а також документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого є капітальний ремонт приміщення (або його частини) з метою можливого використання як найпростішого укриття.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 18 662,00 (вісімнадцять тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від загальної суми договору. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через 5 календарних днів після дати закінчення терміну дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69057
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
вул.Тамбовська, 6
Кваліфікація
Лот № 1
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо).
Обов’язковою є наявність:
1. Автомобіль бортовий
2. Екскаватор
3. Бульдозер
4. Автокран
5. Вантажний самоскид – не менше 2-х одиниць
Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або свідоцтв про реєстрацію машин з відміткою про право власності учасника.
Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку учасники повинні надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або свідоцтв про реєстрацію машин, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби (або машини або техніку) орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо.
Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання.
Обов’язкова наявність в учасників власної або залученої на підставі договору надання послуг (виконання робіт) електротехнічної лабораторії. Електротехнічна лабораторія повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», що повинно підтверджуватися документами, що видані відповідним органом з оцінки відповідності (сертифікат або свідоцтво). У випадку залучення сторонньої організації для виконання функцій електротехнічної лабораторії, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати договір надання послуг (виконання робіт), укладений з даною організацією.
Обов’язкова наявність ліцензійного програмного забезпечення для роботи з кошторисами (АВК, ІВК чи подібну). У складі тендерної пропозиції надається чинна на дату подання тендерної пропозиції ліцензія видана на ім’я Учасника.
В разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності на транспортний засіб (машину) такого субпідрядника/співвиконавця або документи на використання таких транспортних засобів (машин оренди, суборенди, надання послуг, тощо).
У разі використання обладнання суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, надати затверджений проект договору на виконання робіт та зазначити у довідці його обладнання та матеріально-технічну базу
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.2.1 Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть безпосередньо залучені для виконання робіт згідно вимог тендерної документації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю, із обов'язковим зазначенням: ПІБ, найменування посади/спеціальності на усіх зазначених працівників;
1.2.2 Обов’язкова наявність у штаті інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату). Кваліфікаційний сертифікат повинен бути наданий з урахуванням Закону України «Про архітектурну діяльність».
1.2.3 Обов’язкова наявність у штаті головного інженера або виконроба. Для підтвердження кваліфікації зазначеного працівника надати у складі тендерної пропозиції диплом про отримання вищої освіти в будівельній галузі. Для підтвердження наявного обсягу знань з питань охорони праці надати посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
1.2.4 Обов’язкова наявність у учасника працівників робітничих професій, які будуть задіяні для виконання умов договору - а саме:
- бетоняр не нижче 4-го розряду – на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «бетоняр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник технологічних трубопроводів не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник технологічних трубопроводів» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій не нижче 4-го розряду – не менше 2-х працівників (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- маляр (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «маляр» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- штукатур (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «штукатур» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення);
- покрівельник будівельний не нижче 4-го розряду (на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «покрівельник будівельний» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики), на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю регулювання та керування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- електромонтажник силових мереж та електроустаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «електромонтажник силових мереж та електроустаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник санітарно-технічних систем і устаткування не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення).
- монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації не нижче 4-го розряду, на підтвердження наявності необхідних знань та навичок за професією «монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації» надати документи, видані відповідним навчальним закладом (центром): диплом або свідоцтво, або посвідчення)
Для підтвердження наявності працівників зазначених у пп. 1.2.2-1.2.4 необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору, або наказ про призначення;
1.2.5. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії документів, які підтверджують знання працівників, зазначених в довідці, відповідно до пункту 1.2.4. цього розділу, про проходження спеціального навчання з Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (зазначені копії документів надаються Учасником також на керівника учасника);
1.2.6. Надати наказ (або копію) про призначення відповідальної особи за охорону праці та пожежну безпеку на підприємстві. На підтвердження знань та навичок з питань охорони праці та пожежної безпеки зазначеної особи надати у складі тендерної пропозиції посвідчення, видані відповідним навчальним закладом (центром), які підтверджують проходження навчання з охорони праці за напрямами:
- навчання посадових осіб та спеціалістів за курсом «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві»;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- навчання посадових осіб та спеціалістів за Правилами охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
- навчання посадових осіб і спеціалістів за НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
- проходження навчання з питань пожежної безпеки.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного договору необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору у повному обсязі, а також документи, що підтверджують його виконання (акти виконаних робіт).
Аналогічним договором в розумінні даної тендерної документації є договір предметом якого є капітальний ремонт приміщення (або його частини) з метою можливого використання як найпростішого укриття.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до додатку №4. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Розмір забезпечення складає: 18 662,00 (вісімнадцять тисяч шістсот шістдесят дві гривні 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 120 (ста двадцяти) календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:35
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 0,5% від загальної суми договору. Термін дії банківської гарантії повинен закінчуватися не раніше ніж через 5 календарних днів після дати закінчення терміну дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Відповідь на вимогу
Значення
0,5
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.07.2025 № 80-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2025-06-16-011805-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «24» липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.06.2025 № 205; тендерну пропозицію ТОВ "ІНФРА-БУД", протокольні рішення уповноваженої особи від 01.07.2025 № 224, пояснення Замовника на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, отримані через електронну систему закупівель 11.07.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-06-16-011805-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 1 Розділу III «Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» (Додаток 1 до тендерної документації), для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог замовника, Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо).
Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання.
Проте, учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 25.06.2025 року №1, в якій відсутнє наявність обладнання, а саме Компресору, проте у підсумковій вiдомiсті ресурсiв на будівництво Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівліпідстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування, у розділі II. Будівельні машини і механізми, вказано що за допомогою компресору, учасник буде виконувати будівельні роботи згідно вимог тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Ч.ч. № 11 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису» має сумове значення 24906,42 гривень, що стало наслідком збільшення договірної ціни.
З огляду на викладене, прошу пояснити, чому Замовником не надано Учаснику права на виправлення невідповідності у порядку, передбаченому п.43 Особливостей №1178 ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
На Ваш запит повідомляємо наступне:
Процедура закупівлі проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до вимог п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з положень ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вимоги тендерної документації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям розроблені у відповідності до «Методичних рекомендацій, щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335 (далі - Методика). Міністерство економіки України згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" є Уповноваженим органом, що відповідає за регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель у межах своїх повноважень.
Відповідно до Методики Замовники можуть установлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для підтвердження якого замовникам рекомендується в тендерній документації вимагати:
1) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва за формою 1, передбаченою в додатку № 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій). Замовник визначає в тендерній документації необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є частиною проєкту організації будівництва відповідно до додатка Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115, із зазначенням їх кількості та найменування. При цьому замовнику рекомендується вимагати в учасника процедури закупівлі підтвердження наявності тільки мінімально необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та дійсно демонструють здатність учасника процедури закупівлі виконувати відповідні роботи. Не рекомендується вимагати підтвердження наявності стандартної техніки та ручного інструменту. Забороняється зазначати конкретні марки та моделі техніки. У разі визначення необхідних технічних характеристик слід залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а висловами “від…”, “не менше ніж…”, “не більше ніж…” тощо. У виключних випадках, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника (що не рекомендується відповідно до попереднього абзацу, але може бути необхідним в окремих випадках за умови відповідного обґрунтування), необхідно додавати вираз “або еквівалент”. При цьому технічні характеристики еквівалента повинні бути не гірше ніж технічні характеристики обладнання, передбаченого тендерною документацією. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядника / співвиконавця), яке залучається до виконання робіт з будівництва. У разі залучення обладнання третіх осіб зазначається документ з номером і датою виникнення правових підстав, згідно з якими учасник процедури закупівлі залучає відповідне обладнання. Рекомендується окремо зазначати в тендерній документації, що надання документів, які підтверджують право власності / користування обладнанням, не вимагається.
В Додатку 1 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій зазначено наступне:
«Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію
Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт ЗГІДНО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо).
Обов’язковою є наявність:
1. Автомобіль бортовий
2. Екскаватор
3. Бульдозер
4. Автокран
5. Вантажний самоскид – не менше 2-х одиниць
Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або свідоцтв про реєстрацію машин з відміткою про право власності учасника.
Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку учасники повинні надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або свідоцтв про реєстрацію машин, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби (або машини або техніку) орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо.
Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання.
Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл «1. Довідка МТБ .pdf», який містить інформацію у вигляді довідки довільної форми, про наявність транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів. Також учасником надано документи, що підтверджують право власності та право користування зазначеною матеріально-технічною базою (файли: «2. Інвентарні картки.pdf», «4. Договір нот кран.pdf», «5. Суборенда кран.pdf», «3. Договір техніка.pdf», «6. Посвідчення техніка.pdf») відповідно до вимог тендерної документації. Надані учасником документи відповідають вимогам додатку 1 до тендерної документації. При цьому тендерною документацією не було встановлено вимог, щодо відповідності інформації, яка зазначена у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, до інформації з підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, яка надається учасниками у складі розрахунків ціни тендерної пропозиції. Крім транспортних засобів та машин, які були вказані учасником у довідці на виконання вимог тендерної документації, ним додатково вказано обладнання, яке учасник вважає за потрібне вказати, вимоги щодо найменувань, видів та кількості такого обладнання у тендерній документації відсутні.
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, договірна ціна розраховується учасником відповідно до вимог Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства. Договірна ціна не розраховується на підставі інформації, яка була надана учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність чи відсутність того чи іншого обладнання або інструменту в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій жодним чином не впливає на розрахунок договірної ціни та вартість тендерної пропозиції учасника в цілому.
Замовником не встановлювалось вимоги щодо усунення невідповідності у тендерній пропозиції учасника, оскільки пропозиція учасника відповідає вимогам, що були встановлені замовником в тендерній документації.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 732 484.29
грн.
Період подання пропозицій
до
01.07.2025 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради