Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-011805-a
Id Tender 1d1e78d7cf5643a88658af1f5dba5942
План UA-P-2025-06-16-014621-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.06.2025 16:36
Остання зміна 25.07.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 732 484.29 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 662.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 16:35 до 01.07.2025 05:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 16:35
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 16:35
до 28.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2025 05:00
до 01.07.2025 16:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.07.2025 16:09
до 07.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2025 16:09
до 25.07.2025 16:09
Період уточнень
з 16.06.2025 16:35 до 28.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 16:35 до 28.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2025 05:00 до 01.07.2025 16:09
Період кваліфікації
з 01.07.2025 05:00 до 01.07.2025 16:09
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 732 484.29 грн.
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 732 484.29 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18662,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 662
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Сорочиньска, будинок 30
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Робіт (їх частини) здійснюється згідно з Планом фінансування будівництва (Додаток № 3 до Договору) за умови виконання Робіт згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності фінансування на поточному рахунку Замовника на оплату Робіт протягом 10-ти робочих днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів форми КБ-2в та КБ-3. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником такого фінансування на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНФРА-БУД"
Пропозиція:
3 386 665.34 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380612246921
Сайт:
http://www.smp.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38563265
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69057
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
вул.Тамбовська, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 01.07.2025 16:09 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 05:00 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2025 16:09
Довідка НАЗК
01.07.2025 16:09
Повідомлення про рішення
01.07.2025 05:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-06-16-011805-a-c1
Підписаний і діє
Номер
3132/5
3 386 665.34 грн.
2 822 221.12 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2025
Строк дії договору з
25.07.2025
по
31.01.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівлі підстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281) (код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38563265

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНФРА-БУД"
Повна назва
ТОВ "ІНФРА-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43214696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-07-000037
Дата створення проекту
07.07.2025 15:03
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.07.2025 17:30
Дата публікації висновку про результати
24.07.2025 17:13
Дата завершення усунення порушень
30.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 505-14-97
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 04.07.2025 № 80-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2025-06-16-011805-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.07.2025 00:00
Документи рішення
07.07.2025 17:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «24» липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.06.2025 № 205; тендерну пропозицію ТОВ "ІНФРА-БУД", протокольні рішення уповноваженої особи від 01.07.2025 № 224, пояснення Замовника на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, отримані через електронну систему закупівель 11.07.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
24.07.2025 00:00
Дата публікації
24.07.2025 17:13
Документи висновку
24.07.2025 17:13
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2025-06-16-011805-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. Відповідно до пункту 1 Розділу III «Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» (Додаток 1 до тендерної документації), для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог замовника, Учасник повинен надати Довідку у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно вимог тендерної документації із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. Проте, учасником ТОВ "ІНФРА-БУД" надано Довідку про наявність обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 25.06.2025 року №1, в якій відсутнє наявність обладнання, а саме Компресору, проте у підсумковій вiдомiсті ресурсiв на будівництво Капітальний ремонт частини приміщень підвалу (з метою можливого використання як найпростішого укриття) будівліпідстанції ШМД Хортицького району, розташованої за адресою: місто Запоріжжя, вулиця Сорочинська, будинок 30. Коригування, у розділі II. Будівельні машини і механізми, вказано що за допомогою компресору, учасник буде виконувати будівельні роботи згідно вимог тендерної документації (Додаток 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Ч.ч. № 11 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису» має сумове значення 24906,42 гривень, що стало наслідком збільшення договірної ціни. З огляду на викладене, прошу пояснити, чому Замовником не надано Учаснику права на виправлення невідповідності у порядку, передбаченому п.43 Особливостей №1178 ? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.07.2025 09:49
Орган перевірки
15.07.2025 00:00
Документи повідомлення
09.07.2025 09:53
-
Відповідь
про надання інформації
На Ваш запит повідомляємо наступне: Процедура закупівлі проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до вимог п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з положень ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Вимоги тендерної документації щодо відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям розроблені у відповідності до «Методичних рекомендацій, щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Наказом Мінекономіки від 22 листопада 2024 року № 26335 (далі - Методика). Міністерство економіки України згідно із Законом України "Про публічні закупівлі" є Уповноваженим органом, що відповідає за регулювання та реалізацію державної політики у сфері закупівель у межах своїх повноважень. Відповідно до Методики Замовники можуть установлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для підтвердження якого замовникам рекомендується в тендерній документації вимагати: 1) довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (далі – техніка), який відповідає вимогам замовника, сформованим на основі проєктної документації на відповідний об’єкт будівництва за формою 1, передбаченою в додатку № 1 до примірної тендерної документації (додаток 2 до цих Методичних рекомендацій). Замовник визначає в тендерній документації необхідний перелік техніки на основі відомостей про потреби в основних будівельних машинах і транспортних засобах на будівництво та ремонт, які є частиною проєкту організації будівництва відповідно до додатка Е ДБН А.3.1-5:2016 “Організація будівельного виробництва”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.05.2016 № 115, із зазначенням їх кількості та найменування. При цьому замовнику рекомендується вимагати в учасника процедури закупівлі підтвердження наявності тільки мінімально необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання, які є спеціалізованими та дійсно демонструють здатність учасника процедури закупівлі виконувати відповідні роботи. Не рекомендується вимагати підтвердження наявності стандартної техніки та ручного інструменту. Забороняється зазначати конкретні марки та моделі техніки. У разі визначення необхідних технічних характеристик слід залишати тільки основні характеристики та формулювати їх не конкретним значенням, а висловами “від…”, “не менше ніж…”, “не більше ніж…” тощо. У виключних випадках, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника (що не рекомендується відповідно до попереднього абзацу, але може бути необхідним в окремих випадках за умови відповідного обґрунтування), необхідно додавати вираз “або еквівалент”. При цьому технічні характеристики еквівалента повинні бути не гірше ніж технічні характеристики обладнання, передбаченого тендерною документацією. У довідці відображається належність обладнання (власного, залученого або субпідрядника / співвиконавця), яке залучається до виконання робіт з будівництва. У разі залучення обладнання третіх осіб зазначається документ з номером і датою виникнення правових підстав, згідно з якими учасник процедури закупівлі залучає відповідне обладнання. Рекомендується окремо зазначати в тендерній документації, що надання документів, які підтверджують право власності / користування обладнанням, не вимагається. В Додатку 1 тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ щодо кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально технічної бази та технологій зазначено наступне: «Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію Довідка у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт ЗГІДНО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ із обов'язковим зазначенням: найменування, кількості та підстави користування (власне/орендоване/надання послуг тощо). Обов’язковою є наявність: 1. Автомобіль бортовий 2. Екскаватор 3. Бульдозер 4. Автокран 5. Вантажний самоскид – не менше 2-х одиниць Для підтвердження наявності власних транспортних засобів (машин) (у разі залучення) мають бути надані скановані копії технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, або свідоцтв про реєстрацію машин з відміткою про право власності учасника. Якщо зазначені в довідці транспортні засоби (машини) не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо в такому випадку учасники повинні надати такі договори разом із сканованими копіями технічних паспортів або свідоцтв про реєстрацію ТЗ, або свідоцтв про реєстрацію машин, що підтверджують право власності на такі транспортні засоби (або машини або техніку) орендодавця або лізингодавця або надавача послуг за договором надання послуг тощо. Наявність обладнання підтверджується документами про право власності учасника на дане обладнання, які надаються у складі тендерної пропозиції: накладні або чеки або балансова відомість або інвентарні картки або інші документи. Якщо обладнання використовується учасником на підставі договору оренди (чи з інших законних підстав), у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи, що підтверджують право використання такого обладнання та документи, що підтверджують право власності власника такого обладнання. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано файл «1. Довідка МТБ .pdf», який містить інформацію у вигляді довідки довільної форми, про наявність транспортних засобів, машин, механізмів, обладнання та інструментів. Також учасником надано документи, що підтверджують право власності та право користування зазначеною матеріально-технічною базою (файли: «2. Інвентарні картки.pdf», «4. Договір нот кран.pdf», «5. Суборенда кран.pdf», «3. Договір техніка.pdf», «6. Посвідчення техніка.pdf») відповідно до вимог тендерної документації. Надані учасником документи відповідають вимогам додатку 1 до тендерної документації. При цьому тендерною документацією не було встановлено вимог, щодо відповідності інформації, яка зазначена у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, до інформації з підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису, яка надається учасниками у складі розрахунків ціни тендерної пропозиції. Крім транспортних засобів та машин, які були вказані учасником у довідці на виконання вимог тендерної документації, ним додатково вказано обладнання, яке учасник вважає за потрібне вказати, вимоги щодо найменувань, видів та кількості такого обладнання у тендерній документації відсутні. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, договірна ціна розраховується учасником відповідно до вимог Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших вимог чинного законодавства. Договірна ціна не розраховується на підставі інформації, яка була надана учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність чи відсутність того чи іншого обладнання або інструменту в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій жодним чином не впливає на розрахунок договірної ціни та вартість тендерної пропозиції учасника в цілому. Замовником не встановлювалось вимоги щодо усунення невідповідності у тендерній пропозиції учасника, оскільки пропозиція учасника відповідає вимогам, що були встановлені замовником в тендерній документації.
Рішеня
11.07.2025 09:27
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 732 484.29 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 732 484.29 грн.
Період подання пропозицій
до 01.07.2025 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності