Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-011393-a
Id Tender 531c8c1bd7704153a52edc6945c1aae5
План UA-P-2025-06-16-013690-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 16.06.2025 16:31
Остання зміна 15.07.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 245 783 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 228.92 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 16:33 до 24.06.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 16:33
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 16:33
до 21.06.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:37
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2025 09:55
до 07.07.2025 00:00
Період уточнень
з 16.06.2025 16:33 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 16:33 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 12:37
Основні параметри
Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики)
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 245 783 грн.
Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики)
Назва предмета закупівлі
Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики)
Очікувана вартість
1 245 783 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6228,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 11:56
Закінчення аукціону
25.06.2025 12:37
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (послуга)
Проведення дизайн-дослідження
Опис предмета закупівлі
Проведення дизайн-дослідження
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 1
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 1
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 2
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 2
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 3
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 3
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 4
Опис предмета закупівлі
Послуги з розробки Брендбуку. Розділ 4
Код ДК 021:2015
79341000-6 - Рекламні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,22
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації оплата наданих Послуг здійснюється не пізніше 30 (тридцяти) календарних днів з дати складання відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг, підписаного Сторонами, та за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Строк проведення дизайн-дослідження та надання Звіту за його результатами становить не більше 21 календарний день з моменту підписання Договору. Загальний строк надання Послуг (розробки Брендбуку) за всіма Розділами – не повинен перевищувати 6 (шість) календарних місяців, з дати укладення Договору, із розрахунку 40 (сорок) календарних днів на послуги з розробки кожного розділу Брендбуку. Наведений строк не враховує встановлені Договором терміни на погодження, мотивовані відповіді, підписання Технічних актів та Актів про дефекти/ недоліки тощо.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖЕРЕБЕЦЬКА АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА
Пропозиція:
639 717 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТАБАСКО ВОРЛДВАЙД"
Пропозиція:
599 500 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ІГОРІВНА
Пропозиція:
600 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕКС-АРЕНА"
Пропозиція:
899 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП БОРОВИК ТАРАС ЮРІЙОВИЧ
Пропозиція:
1 090 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 11:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 16:31
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павлушкова Ірина Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380501602636
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики)
Період вимог/скарг з 27.06.2025 09:55 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 12:37 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБАСКО ВОРЛДВАЙД" (надалі – Учасник). За результатами розгляду встановлено наступне: Абзацами 2 та 3 пункту 2 Розділу IV тендерної документації та пунктами 39 та 40 Особливостей передбачено: «Розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, передбаченому пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: файли «довідка.pdf», «УКРГАЗБАНК РЕКО.pdf», «UGB_BB_fragment.pdf», «KYIVFOODMARKET.pdf», «CEO_Club.pdf», а також документ з інформацією про запропоновану ціну (обґрунтування аномально низької ціни - файл «ПОЯСНЕННЯ.pdf»), які визначені як конфіденційні. Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАБАСКО ВОРЛДВАЙД" у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
27.06.2025 09:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
25.06.2025 12:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
25.06.2025 12:37
Надати до
27.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 01.07.2025 17:04 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 09:55 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей
Зміст
1. Розгляд тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ІГОРІВНА на закупівлю Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики), код ДК 021:2015 - 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-16-011393-a. 2. Питання оприлюднення інформації у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі – Особливості). РОЗГЛЯД ПИТАНЬ: 1. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ІГОРІВНА (надалі – Учасник). За результатами розгляду встановлено наступне: Абзацами 2 та 3 пункту 2 Розділу IV тендерної документації та пунктами 39 та 40 Особливостей передбачено: «Розкриття тендерних пропозицій відбувається відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, передбаченому пунктом 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: файли «Довідка про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію_ФОП Омельчук.docx»,, «Листи-відгуки.pdf», «Аналогічні договори і відгуки.zip» «About Omelchuk_2025_UP.pdf», які визначені як конфіденційні. Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; На підставі викладеного, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ІГОРІВНА. 2. Відповідно до вимог п. 46 Особливостей Замовник оприлюднює інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення в електронній системі закупівель, така інформація автоматично надсилається через електронну систему закупівель учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена. Враховуючи вищенаведене, вирішено оприлюднити у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокольне рішення). РІШЕННЯ: 1. З підстав викладених у цьому рішенні, відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОМЕЛЬЧУК МАРІЯ ІГОРІВНА, керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 7 розділу V тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей. 2. Оприлюднити у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника (протокольне рішення). Уповноважена особа КЕП Олена АНИСИМОВА
Документи кваліфікації
01.07.2025 17:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
27.06.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
27.06.2025 09:55
Надати до
01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 17:04 по 30.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖЕРЕБЕЦЬКА АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА, що подана для участі у закупівлі Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики), код ДК 021-2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (UA-2025-06-16-011393-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 04.07.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
Документи кваліфікації
04.07.2025 12:55
Електроний протокол про продовження строку
01.07.2025 17:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Текст рішення та ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. У зв’язку з виникненням необхідності більш детального розгляду, а також перевірки окремої інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖЕРЕБЕЦЬКА АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА, що подана для участі у закупівлі Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики), код ДК 021-2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (UA-2025-06-16-011393-a), необхідно продовжити строк її розгляду. Замовник АТ «Укрпошта» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 04.07.2025. Уповноважена особа АТ «Укрпошта» КЕП Олена АНИСИМОВА.
Дата продовження строку розгляду
04.07.2025 12:55
Дата кінця розгляду
30.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖЕРЕБЕЦЬКА АНАСТАСІЯ ДМИТРІВНА (надалі – Учасник) на закупівлю Послуги зі створення брендбуку (розробка бренд айдентики), код ДК 021:2015 - 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-06-16-011393-a Розглянувши пропозицію учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Пунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалося надати у складі тендерної пропозиції: 1.1.1. Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням: найменування контрагента, інформації про приналежність контрагента до великих компаній (у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); 1.1.2. Позитивний (позитивні) лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів). Лист-відгук (листи-відгуки) надається (надаються) щодо кожного договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку; 1.1.3. Надання не менше 2 (двох) прикладів презентацій або їх частин (брендбук та/або бренд айдентика та/або фірмовий стиль та/або гайдлайн та/або гайдбук та/або логобук), розроблених за договорами, зазначеними згідно п.1.1.1 цього Додатку, що містять в собі інформацію про онлайн (смм, банер, тощо) та офлайн (фірмовий одяг, чашки, постери, бейджі, тощо) елементи оформлення, фірмовий стиль (кольорова палітра, шрифти та правила їх використання), оформлення вивісок, використання та/або оформлення логотипу. При цьому у розумінні вимог пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, укладений у 2022 або 2023 або 2024 або 2025 роках з контрагентом, що відноситься до великих компаній (у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), за умовами якого надані послуги з розробки брендбуку та/або бренд айдентики та/або фірмового стилю та/або стилістичного гайдлайну та /або гайдбуку та/або логобуку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «ДОВІДКА_досвід_Жеребецька.docx.pdf.asice.zip»), лист-рекомендація від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА" (файл «Recommendation_Intertop.pdf»), лист-рекомендація від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" (файл «Recommendation_Planeta_kino.jpg»), логобуки (файли «Intertop Logobook Tender.pdf» та «Planeta Kino Logobook Tender.pdf»). Відповідно інформації, зазначеної у довідці (файл «ДОВІДКА_досвід_Жеребецька.docx.pdf.asice.zip») між Учасником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" було укладено договір №1 від 01.06.2023, а також зазначено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" «належить до великих компаній. 2024р: Кількість працівників – 328 активи: 401 870 000». Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів - понад 20 мільйонів євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) - понад 40 мільйонів євро; середня кількість працівників - понад 250 осіб. Для визначення відповідності критеріям, встановленим у євро, застосовується офіційний курс гривні до іноземних валют (середній за період), розрахований на підставі офіційних валютних курсів Національного банку України, що встановлювалися для євро протягом відповідного року. Відповідно інформації, що розміщена на сайті НБУ, середній курс гривні до євро за 2024 рік складає 43.4504 (за 2023 рік - 39.5582; за 2022 рік - 33.982). Відповідно інформації, що розміщена на сайті «Опендатабот» за посиленням https://opendatabot.ua/c/34430721?from=search щодо ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" (код ЄДРПОУ 34430721) у розділі «Фінансові показники» зазначено: дохід: 2024 - 595 809 000 грн. (13 712 393,90 євро), 2023 - 562 152 000 грн (14 210 757,82 євро), 2022 - 337 078 000 грн. (9 919 310.22 євро); активи: 2024 - 401 870 000 грн. (9 248 936.72 євро), 2023 - 425 737 000 грн. (10 762 294.54 євро), 2022 - 452 436 000 грн. (13 313 989.76 євро); кількість працівників: 2024 – 328, 2023 – 309, 2022 – 373. На підставі вищезазначеного ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" за даними річної фінансової звітності за 2024, 2023 та 2022 роки не відносилося до категорії великих підприємств у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Таким чином договір, укладений між Учасником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІУМФ МЕДІА ГРУП" не є аналогічним у розумінні вимог п.1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, що не відповідає вимогам п.1.1 Додатку 2 до тендерної документації. Презентація, розроблена за договором №10122024 від 10.12.2024, укладеним між Учасником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА" (файл «Intertop Logobook Tender.pdf») не містить інформацію про онлайн (смм) та офлайн (чашки, постери) елементи оформлення, що не відповідає вимогам п.1.1.3 Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1 Розділу ІІІ тендерної документації серед іншого передбачено: «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинна бути складена тендерна пропозиція. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник». Відповідно до п.10 Додатку 2 до тендерної документації якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Презентація, розроблена за договором №10122024 від 10.12.2024, укладеним між Учасником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА" (файл «Intertop Logobook Tender.pdf») містить в описовій частині окремі слова та їх сполучення, викладених іноземною мовою, а саме: Nota Bene, Good, Not good, not SO good, Recht Bold, Recht Semi Bold, Black Friday, New Collection без їх перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам п 1 Розділу ІІІ тендерної документації та п.10 Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (надалі - Особливості) для усунення виявлених невідповідностей учаснику необхідно усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів, а саме: уточнену довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання не менше 2 (двох) аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням: найменування контрагента, інформації про приналежність контрагента до великих компаній (у розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон); позитивний (позитивні) лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку, зміст якого (яких) підтверджує якісне виконання договору (договорів), із зазначенням номеру та дати укладення такого договору (договорів). Лист-відгук (листи-відгуки) надається (надаються) щодо кожного договору (договорів), зазначеного (зазначених) у довідці згідно п.1.1.1 цього Додатку; надання не менше 2 (двох) прикладів презентацій або їх частин (брендбук та/або бренд айдентика та/або фірмовий стиль та/або гайдлайн та/або гайдбук та/або логобук), розроблених за договорами, зазначеними згідно п.1.1.1 цього Додатку, що містять в собі інформацію про онлайн (смм, банер, тощо) та офлайн (фірмовий одяг, чашки, постери, бейджі, тощо) елементи оформлення, фірмовий стиль (кольорова палітра, шрифти та правила їх використання), оформлення вивісок, використання та/або оформлення логотипу; переклад на українську мову окремих слів та їх сполучень, викладених іноземною мовою у презентації, розробленої за договором №10122024 від 10.12.2024, укладеним між Учасником та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТОП УКРАЇНА" (файл «Intertop Logobook Tender.pdf»).
Створено
15.07.2025 16:12
Надати до
16.07.2025 16:12
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 245 783 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 245 783 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380501602636
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності