Показати схожі тендери

Закупівля Підйомник ножичний низькопрофільний від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-011381-a
Id Tender fbcbff2b919b49e4876cb02393d07e01
План UA-P-2025-06-05-009060-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.06.2025 16:35
Остання зміна 21.07.2025 14:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 16:34 до 26.06.2025 16:14
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 16:34
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 16:34
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:49
до 11.07.2025 08:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.07.2025 14:21
до 17.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2025 08:22
до 21.07.2025 14:53
Період уточнень
з 16.06.2025 16:34 до 23.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 16:34 до 23.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:49 до 11.07.2025 08:22
Період кваліфікації
з 27.06.2025 15:49 до 11.07.2025 08:22
Основні параметри
Підйомник ножичний низькопрофільний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
Підйомник ножичний низькопрофільний
Назва предмета закупівлі
Підйомник ножичний низькопрофільний
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.06.2025 15:20
Закінчення аукціону
27.06.2025 15:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підйомник ножичний низькопрофільний
Код ДК 021:2015
42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90400, Україна, Закарпатська область, Хуст, Карла Купара 9
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Автомеханіка
Пропозиція:
1 120 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОПТУЛ"
Пропозиція:
870 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Пропозиція:
949 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.06.2025 15:20
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іван Клованич
Електронна пошта
Телефон
+380680812451
Сайт:
https://sumkiukraineshop.com/
Замовник
ЄДРПОУ
02543673
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Поштовий індекс
90400
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
місто Хуст
Адреса
вул.Свободи, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Підйомник ножичний низькопрофільний
Період вимог/скарг з 03.07.2025 14:21 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.06.2025 15:49 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 14:21
Довідка НАЗК
03.07.2025 14:21
Повідомлення про рішення
27.06.2025 15:49
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.07.2025 11:59 по 15.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 11:56 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
09.07.2025 11:59
Повідомлення про рішення
09.07.2025 11:58
-
09.07.2025 11:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 11.07.2025 00:02 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.07.2025 11:59 по 17.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.07.2025 00:02
Повідомлення про рішення
09.07.2025 11:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 11.07.2025 08:22 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.07.2025 00:02 по 19.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.07.2025 08:22
Довідка НАЗК
11.07.2025 08:22
Повідомлення про рішення
11.07.2025 00:03
Витяг з ЄДР
11.07.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-06-16-011381-a-b2
Підписаний і діє
Номер
38
1 120 000 грн.
933 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
21.07.2025
Строк дії договору з
21.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Підйомник ножичний низькопрофільний
Номенклатура
Підйомник ножичний низькопрофільний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
933 333.33
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02543673

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Автомеханіка
Повна назва
ТОВ Автомеханіка
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23538908

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.07.2025 14:53
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-22-000007
Дата створення проекту
22.07.2025 11:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.07.2025 11:17
Дата публікації висновку про результати
04.08.2025 14:55
Дата завершення усунення порушень
19.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.07.2025 № 50-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 22.07.2025 № 50-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-16-011381-a 16.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.07.2025 00:00
Документи рішення
22.07.2025 11:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 серпня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації та відповідей на вимоги учасників процедури закупівлі про усунення порушення, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерні пропозиції Товариств з обмеженою відповідальністю «ТОПТУЛ», «ВЕЛЛ КРАФТ» та «Автомеханіка» (далі – ТОВ «ТОПТУЛ», ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» та ТОВ «Автомеханіка»); пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на звернення за роз’ясненнями до процедури закупівель; відповідь Замовника, надана через електронну систему закупівель на вимогу учасника процедури закупівлі про усунення порушення тендерну документацію; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ТОПТУЛ» від 03.07.2025 року №1; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» від 10.07.2025 року №5; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «Автомеханіка» від 11.07.2025 року №6; повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2025 року; договір від 21.07.2025 №38; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 23 та 30 липня 2025 року. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що закупівля за номером UA-2025-06-16-011381-a здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проєктів у рамках Програми з відновлення України (Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2016 року № 925 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» зі змінами від 24.01.2025). Розподіл коштів зазначеної субвенції здійснено на виконання індикатору Плану «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції. Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-06-16-011381-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника, зокрема, дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника, як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в тендерній документації та проєкті договору про закупівлю (додаток 5 до тендерної документації) не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 7, 17 Рамкової угоди. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлена наступна вимога: «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності): - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2. В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію». Так, у Додатку 2 Замовником зазначені наступні технічні характеристики: «Вантажопідйомність, не менше 4200 кг; Висота підйому, не менше 1805 мм; Час підйому/спуску, не більше 40/40сек; Напруга живлення, 220В; Потужність двигуна, не менше 3.5кВт; Відстань між платформами, 870±10% мм; Довжина платформи, 4200±10% мм; Ширина платформи, 615±10% мм; Тип підйомника Електрогідравлічний; Особливості: Вбудовані поворотні кола та задні зсувні пластини, Під розвал сходження, Підлогова установка, Низькопрофільний (висота платформ не більше 155мм) із вбудованим витягом другого рівня». В ході проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу Замовника учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано документ «Порівняльна таблиця» (файл «10 порівняльна табл.pdf.»), у якому зазначено показник «Низькопрофільний (глибина монтажу 295 мм) із вбудованим підйомником другого рівня», проте інформація стосовно саме висоти платформи у поданій порівняльній таблиці відсутня, як наслідок, учасником не підтверджено відповідність пропозиції ТОВ «Автомеханіка» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в Додатку №4 тендерної документації. Окрім того, учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано файл «Буклет 600-series-br-UA-2024-01-screen.pdf.», з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару, з аналогічними показниками, які вказані в порівняльній таблиці, зокрема в якому на сторінці 8 показник висоти платформи визначено «h – 295 mm», що також не відповідає показнику «не більше 155мм», визначеному Замовником у тендерній документації. Такі ж параметри зазначені на офіційному сайті виробника товару за посиланням https://ravaglioli.com/ru/product/nozhnichnyj-podemnik-rav640n-2isi/#comparison. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 30.07.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ТОВ «Автомеханіка», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Крім того, Замовником у Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлений показник до предмета закупівлі, зокрема, «Напруга живлення, 220В». Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що у документі «Порівняльна таблиця» (файл «10 порівняльна табл.pdf.»), наданому учасником ТОВ «Автомеханіка» даний показник не відповідає встановленим вимогам, зокрема учасник зазначив – «Напруга живлення, 380 В». Водночас, вищеописані невідповідністі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не можуть бути виправлені учасником процедури закупівлі. Виходячи з норм пункту 18 частини першої статті першої Закону №922-VIII переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності), зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей. Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено учасника ТОВ «Автомеханіка», тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а укладено з ним договір від 21.07.2025 №38 на закупівлю товару «Підйомник ножичний низькопрофільний» на загальну суму 1120000,00 гривень (з ПДВ).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог передбачених статтями 7, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомеханіка» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «Автомеханіка» від 21.07.2025 року №38, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та дотримання вимог статей 7, 17 Рамкової Угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
04.08.2025 00:00
Дата публікації
04.08.2025 14:55
Документи висновку
04.08.2025 14:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області - порушення усунуто шляхом розірвання договору. Товар не відвантажувався Замовнику, платежі не проводились.
Дата публікації
07.08.2025 10:45
Документи інформації про усунення порушення
07.08.2025 10:48
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.08.2025 15:32
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
11.08.2025 15:33
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Підйомник ножичний низькопрофільний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-16-011381-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.07.2025 10:48
Орган перевірки
29.07.2025 00:00
Документи повідомлення
23.07.2025 10:50
-
Відповідь
Відповідь
Доброго дня. На 1 та 2 питання посилання https://www.liceum.in.ua/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96-2025/ 3) Так відповідно до заявки (додається)
Рішеня
23.07.2025 14:45
Замовник
Документи повідомлення
23.07.2025 14:45
-
23.07.2025 14:46
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Підйомник ножичний низькопрофільний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-06-16-011381-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Поясніть, яким чином Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомеханіка» та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: 1) Замовником у Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ І КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації встановлена наступна вимога: «Учасник надає інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару технічним та якісним вимогам Замовника, шляхом надання під час проведення процедури (завантажені в електронну систему на момент проведення аукціону) закупівлі, сканованих копій наступних документів, завірених печаткою учасника (у разі наявності): - порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 2. В таблиці обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію». Так, у Додатку 4 Замовником зазначені наступні технічні характеристики: «Вантажопідйомність,не менше 4200 кг; Висота підйому,не менше 1805 мм; Час підйому/спуску, не більше 40/40сек; Напруга живлення, 220В; Потужність двигуна, не менше 3.5кВт; Відстань між платформами, 870 мм; Довжина платформи, 4200 мм; Ширина платформи, 615 мм; Тип підйомника Електрогідравлічний; Особливості: Вбудовані поворотні кола та задні зсувні пластини, Під розвал сходження, Підлогова установка, Низькопрофільний (висота платформ не більше 155мм) із вбудованим витягом другого рівня» В ході проведення моніторингу встановлено, що на вищезазначену вимогу Замовника учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано документ «Порівняльна таблиця» (файл «10 порівняльна табл.pdf.»), у якому зазначено показник «Низькопрофільний (глибина монтажу 295 мм) із вбудованим підйомником другого рівня» та як наслідок, не підтверджено відповідність пропозиції ТОВ «Автомеханіка» технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановлених Замовником в Додатку №4, зокрема невідповідність показника «Низькопрофільний (висота платформ не більше 155мм) із вбудованим витягом другого рівня». Разом з тим, учасником ТОВ «Автомеханіка» у складі своєї пропозиції надано файл «Буклет 600-series-br-UA-2024-01-screen.pdf.», у якому зазначено технічні характеристики запропонованого учасником товару з аналогічними показниками, які зазначені в порівняльній таблиці, зокрема показник «h – 295 mm» (висота). Такі ж параметри зазначені на офіційному сайті виробника https://ravaglioli.com/ru/product/nozhnichnyj-podemnik-rav640n-2isi/#comparison. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.07.2025 17:10
Орган перевірки
05.08.2025 00:00
Документи повідомлення
30.07.2025 17:11
-
Відповідь
Технічні характеристики
При визначенні технічних характеристик Замовник взяв за основу інформацію вказану на сайті українського постачальника за посиланням https://autocomplete.com.ua/ua/catalog/lifting_equipment/scissor_lifts/podemnik_nozhnichnyy_nizkoprofilnyy_nakladnoy_3_5t_ravaglioli_6352_pod_razval_skhozhdenie_italiya/ Та цінову пропозицію ТОВ ВЕЛ КРАФТ( додається), Там в розділі Усі характеристики в особливостях вказана інформація (Низькопрофільний (висота платформ 155мм)). На цю вимогу учасник ТОВ Автомеханіка відповів, що в оригінальній інструкції від виробника цей параметр не вказаний, а отже і не може бути документально підтверджений, а вказана тільки загальна висота глубини монтажу, яка формується з висоти платформ та висоти підйомного механізму, як показано в буклетах.
Рішеня
31.07.2025 11:43
Замовник
Документи повідомлення
31.07.2025 11:47
-
31.07.2025 11:47
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 16:14
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Контактний телефон:
+380680812451
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2025 16:14
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХУСТСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (КЗ "ХУСТСЬКИЙ ПК" ЗОР)
Контактний телефон:
+380680812451
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності