Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки) від Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-010982-a
Id Tender 56fc6efbf5d647feb0e57b94a1755c86
План UA-P-2025-05-12-013838-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.06.2025 16:13
Остання зміна 07.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 050 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 16:12 до 25.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 16:12
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 16:12
до 22.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.06.2025 14:47
до 01.07.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 17:22
до 07.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.07.2025 13:40
-
Період уточнень
з 16.06.2025 16:12 до 22.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 16:12 до 22.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.06.2025 14:47 до 01.07.2025 13:40
Період кваліфікації
з 25.06.2025 14:47 до 01.07.2025 13:40
Основні параметри
Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
210 000 грн.
Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки)
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.06.2025 14:24
Закінчення аукціону
25.06.2025 14:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки)
Код ДК 021:2015
45430000-0 - Покривання підлоги та стін
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Троїцька,76
Дата постачання по
20.11.2025 16:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов договору
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТРОЙ ЕРА"
Пропозиція:
150 277.49 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КРЕМІНЬБУД"
Пропозиція:
186 866.04 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.06.2025 14:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 16:12
Оголошення про проведення закупівлі
16.06.2025 16:07
-
16.06.2025 16:07
-
16.06.2025 16:07
-
16.06.2025 16:07
Проект договору
16.06.2025 16:07
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.06.2025 16:07
-
16.06.2025 16:07
-
16.06.2025 16:07
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осєтрова Світлана Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Syzonenko Svitlana Oleksandrivna
Електронна пошта
Телефон
+380997820818
Замовник
ЄДРПОУ
44057192
Назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Poltava region
Повна назва
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of the State Tax Service in Poltava region
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вул. Європейська, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт в центрі обслуговування платників податків Кременчуцької податкової інспекції за адресою: м. Кременчук, вул.Троїцька,76 (демонтаж лінолеуму та укладання кахельної плитки)
Період вимог/скарг з 30.06.2025 17:22 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.06.2025 14:47 по 03.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє ТП учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо ТП не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно пункту 43 цих Особливостей. Так, як вимога про вид договірної ціни, передбачена пунктом 2.1.2 додатка № 5 Технічна специфікація ТД, у Замовника наявні підстави для відхилення ТП Учасника згідно абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
30.06.2025 17:22
Повідомлення про рішення
25.06.2025 14:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:07
Період вимог/скарг з 01.07.2025 13:40 по 07.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.06.2025 17:22 по 08.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє ТП учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо ТП не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно пункту 43 цих Особливостей. Так, як вимога про підпис та скріплення печаткою (у разі її наявності) кошторисної документації прямо передбачена пунктом 2.1. Додатка № 5 «Технічна специфікація» ТД, то у Замовника наявні підстави для відхилення ТП Учасника згідно абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.07.2025 13:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.06.2025 17:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 16:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Контактний телефон:
+380997820818
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.06.2025 00:00
Замовник:
Державна податкова служба України Головне управління ДПС у Полтавській області (філія ДПС)
Контактний телефон:
+380997820818
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності