Показати схожі тендери

Закупівля Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) від Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-06-16-010599-a
Id Tender 27f9b251ecd84c3cb6fcc24b48742c7e
План UA-P-2025-06-16-012651-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.06.2025 15:56
Остання зміна 09.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
164 305 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 643.05 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.06.2025 15:54 до 24.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.06.2025 15:54
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.06.2025 15:54
до 21.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.06.2025 12:24
до 03.07.2025 17:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.06.2025 17:22
до 09.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.07.2025 17:20
-
Період уточнень
з 16.06.2025 15:54 до 21.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.06.2025 15:54 до 21.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2025 12:24 до 03.07.2025 17:20
Період кваліфікації
з 24.06.2025 12:24 до 03.07.2025 17:20
Основні параметри
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
164 305 грн.
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Очікувана вартість
164 305 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1643,05
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2025 12:01
Закінчення аукціону
24.06.2025 12:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Підйомник автомобільний
Код ДК 021:2015
42413500-9 - Автомобільні підіймачі
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Бидгощська, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється за Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОПТУЛ"
Пропозиція:
105 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ"
Пропозиція:
124 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2025 12:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.06.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Криштоф
Електронна пошта
Телефон
+380680384400
Сайт:
http://cheluash.chmr.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
05445296
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Поштовий індекс
18003
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Черкаси
Адреса
вул. Бидгощська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання)
Період вимог/скарг з 26.06.2025 17:22 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.06.2025 12:24 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 17:22
Повідомлення про рішення
24.06.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.07.2025 17:20 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 17:22 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.07.2025 17:20
Повідомлення про рішення
26.06.2025 17:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.06.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У тендерній пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕЛЛ КРАФТ» (далі - Учасник) по закупівлі Підйомник автомобільний (код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання) необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надає: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), що вказаний в довідці: - копія аналогічного договору, що зазначений в довідці зі всіма додатками та додатковими угодами; - копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці. - лист-відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці (лист-відгук повинен містити: дату видачі та реєстраційний номер; реквізити договору по якому надається лист-відгук (дата та номер)). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, на поставку (купівлю-продаж) підйомника(-ів) автомобільного(-их). В складі пропозиції учасника міститься договір на поставку підіймача за ДК 021:2015 42410000-3 підіймально-транспортувальне обладнання, наданий договір не містить дати, тільки № 25/10/2023-01, у листі-відгуці № 135/01-23 від 07.06.2024 міститься дата договору 25/10/2023-01 – 25.10.2023, проте на Prozorro (Прозоро) за ідентифікатором закупівлі UA-2023-12-11-016026-a договір № 25/10/2023-01 на поставку підіймача за ДК 021:2015 42410000-3 підіймально-транспортувальне обладнання містить дату 09.10.2023, а отже існує невідповідність в наданих Учасником документах. 2. Відповідно до підпункту 4.7. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї Учасник повинен накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП), на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а також відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Згідно перевірки електронного підпису Учасника на сайті https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що Учасником накладено удосконалений електронний підпис, що не відповідає умовам тендерної документації та Додаткам до неї. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації та підпункту 4.7. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документацї. Перелік документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, що наведено в Табл. 1 до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (не менше 1-го аналогічного договору). 2. Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1-го), що вказаний в довідці: - копія аналогічного договору, що зазначений в довідці зі всіма додатками та додатковими угодами; - копія первинних документів на повне виконання аналогічного договору, що зазначений в довідці. - лист-відгук від замовника з яким було укладено аналогічний договір, що вказаний в довідці (лист-відгук повинен містити: дату видачі та реєстраційний номер; реквізити договору по якому надається лист-відгук (дата та номер)). Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є повністю виконаний договір, на поставку (купівлю-продаж) підйомника(-ів) автомобільного(-их). 2. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а також відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
01.07.2025 17:41
Надати до
02.07.2025 17:41
Торги не відбулися
Очікувана вартість
164 305 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
164 305 грн.
Період подання пропозицій
до 24.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380680384400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності